Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade systemu PDC (Parktronic) - czujniki z przodu oraz zdalne załączanie w A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dokładnie tak masz zrobić. Z tym od prędkości to zobaczę po pracy bo mi się wydaje ze tak ale pewny na 100 %nie jestem

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

ok zobacz i napisz mi co i jak bo też po pracy chcę podziałać.

Opublikowano (edytowane)

Kable CAN nie trzeba ciągnąć do licznika, łatwiej jest się wpiąć do MCE

Jeżeli masz masz PDC to możesz również do modułu PDC.

OSZCZĘDZISZ CIĄGNIĘCIA przez całe auto

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez GreGoriO
Opublikowano

wiązkę mam ori wyciętą z innego auta i kable mam przy samym liczniku- tylko nie wiem właśnie do których pinów je wpiąć- pewnie zrobię tak jak pisał kolega wyżej że poszukam i podepnę pod te same kolory. nie wiem gdzie szukać kabla od prędkości w PDC mam niebiesko- biały i nie wiem gdzie się z nim wpiąć w aucie...

Opublikowano

prędkość to czarna kostka pin17 biało niebieski - daj tam gdzie samopoziom

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Właśnie tak zrobiłem, ale powiem Wam że nie mam podłączonych tylko can i nie chce mi się włączyć parktronik - sprawdzę jeszcze połączenia i przycisk i podepnę CANY

Opublikowano

dopuki nie podepniesz wszystkiego to nie ma co sprawdzać, to się mija z celem.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

czy guzik jest konieczny ?


rozumiem że przód się automatycznie nie załącza ?

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

Bez guzika będzie stały sygnał świadczący o tym ze układ nie jest cały

U mnie przód się załącza po wbiciu wstecznego. Wyłącza się po przekroczeniu 15 km /h

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

przód/tył się załącza po pierwszym odpaleniu, potem po przekroczeniu prędkości się wyłącza.

jeżeli później chcesz zaparkować w ciasnym miejscu, MUSISZ SAM WŁĄCZYĆ,

Gdyby tak nie było, to każde zatrzymanie no na światłach czy w korku skutkowałoby piszczeniem przednich czujników

Opublikowano

Koledzy, podłączyłem CANy do licznika do niebieskiej kostki - zrobiłem mostki.

po podłaczeniu licznika i włączeniu zapłonu info z radia mi miga i nie przełącza się, po za tym mam takie błędy:

01331 - Door Control Module; Driver Side (J386)
49-10 - No Communications - Intermittent
01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387)
49-10 - No Communications - Intermittent
01334 - Door Control Module; Rear Right (J398)
49-10 - No Communications - Intermittent
01333 - Door Control Module; Rear Left (J388)
49-10 - No Communications - Intermittent
01320 - Control Module for Climatronic (J255)
49-10 - No Communications - Intermittent


silnik


VCDS-Lite Version: Release 1.2
Friday, 03 June 2016, 16:52:17:0
Control Module Part Number: 038 906 019 FP
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1467
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 63351
VCID: 6AA741AB0567
Additional Info: WAUZZZ8E32A094483 AUZ6Z0A0117935
1 Fault Found:
18107 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Steering Wheel Electronics
P1699 - 35-10 - - - Intermittent

odłaczyłem teraz CANY i ide zobacze czy coś się zmieniło.

dodam jeszcze że teraz mi nie świeci antena od zegara radiowego...


z błędem 18107 sobie poradziłem, natomiast jak podłączę cany do licznika to pokazują się te:

01331 - Door Control Module; Driver Side (J386)
49-10 - No Communications - Intermittent
01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387)
49-10 - No Communications - Intermittent
01334 - Door Control Module; Rear Right (J398)
49-10 - No Communications - Intermittent
01333 - Door Control Module; Rear Left (J388)
49-10 - No Communications - Intermittent
01320 - Control Module for Climatronic (J255)
49-10 - No Communications - Intermittent

sprawdzę wtyczkę przednich czujników - jak włączę parktronik przyciskiem to mi chwilę piszczy ciągłym sygnałem po czym przestaje, ale co ciekawe na FIS pokazuje się RDS z radia ale go przycina...

jakie powinienem mieć kodowanie, obecnie w park asist mam takie:

3355ca6f5ac0c10e.jpg

Bardzo proszę o pomoc, w mam Avanta, nie mam haka, manualną skrzynię.

Opublikowano

a do których pinów się wpiąłeś? nie zamieniłeś ich w sensie CanH z CanL?

Opublikowano

Rozwaliłeś komunikację w magistrali komfort. Wycie PDC a potem cisza oznacza niesprawność tego układu - błąd (czyli powód usterki) zapisze się w sterowniku PDC.

Opublikowano

Właśnie- nie wiem jakie kodowanie powinien mieć ten mój sterownik, po za tym nie pomyliłem kabli ponieważ mam je wycięte z Ori wiązki więc tylko poszukałem przewodów o tych samych kolorach i się podpiołem do nich, pomarańczowo zielony i pomarańczowo brązowy, takie kable znalazłem w niebieskiej kostce licznika - nie pamiętam jakie numery pinów- sprawdzę i napiszę ale Was proszę o informację czy mam się z tymi kablami wpiąć do niebieskiej czy do zielonej kostki i do jakich pinów.


Więc tak, podłączyłem się do niebieskiej kostki do pinu 17 - pomarańczowo- zielony, i do pinu 15 pomarańczowo-brązowy.

proszę o informację czy dobrze zrobiłem oraz proszę o info o kodowaniu mojego sterownika.

Opublikowano (edytowane)

Źle...

pomarańczowo/zielony masz na pinie 17

pomarańczowo/brązowy na pinie 18

Kodowanie: 00114

Edytowane przez Bart-S
Opublikowano

Kolego przecież w pierwszym poście Bartka jest - pin 17 i 18 niebieskiej wtyczki :facepalm:

Opublikowano

dobra może i jest ale te schematy jak dla mnie są nieczytelne...

najwazniejsze ze zmieniłem, wpiołem się tak jak kolega wyżej napisał, zmieniłem kodowanie i mam takie oto kwiatki:

01547 - Sensor for Parking Aid; Rear Mid-Right (G205)
37-00 - Faulty
01626 - Sensor for Parking-Aid; Front Right (G252)
31-00 - Open or Short to Ground
01627 - Sensor for Parking-Aid; Front Mid-Right (G253)
31-00 - Open or Short to Ground
01628 - Sensor for Parking-Aid; Front Mid-Left (G254)
31-00 - Open or Short to Ground
01629 - Sensor for Parking-Aid; Front Left (G255)
31-00 - Open or Short to Ground
Opublikowano

prawy środkowy uwalony, przednie nie mają masy, lub zwarcie na całej szynie. obstawiam brak masy.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

dobra może i jest ale te schematy jak dla mnie są nieczytelne...

Nie schematy nieczytelne tylko Twoje umiejętności za małe... w 99% przypadkach gdy zgłaszacie problem - wina leży po Waszej stronie tzn. spieprzyliście coś w instalacji (czasem ze swojej winy a czasem z uwagi na stan zakupionego sprzętu) i dokładnie tak było w tym przypadku. Zamieszczone schematy są dokładnie takie same jak używa serwis Audi. Więc nie spinaj się tu bo z CANem na początku i tyle w temacie...

Co do błędów - jest dokładnie jak napisał Kaju. Wygląda na uwalony czujnik z tyłu (prawy środkowy) choć równie dobrze problem może być w wiązce tego czujnika. Poza tym do sprawdzenia masa czujników przednich (albo ma przerwę albo jest zwarta do plusa). W obu przypadkach miernik do łapy i analiza wskazanych obwodów.

Opublikowano

A ja z innej beczki. Dawno Temu zamontowałem sobie oryginalne czujniki z tylu bo nie miałem fabrycznie. Wszystko działa.

Pytanie, czy na przód można podłączyć tylko dwa czynniki? Erzucilbym je w grillu bo nie chce wiercic dziur w samym zderzaku. Problem w tym, że tylko dwa by byly wtedy podlaczone. Wydaje mi sie, xe musi być komplet podlaczony cxyli 8 a jak podlacze 6 to system nie będzie dzialal. Bo też nie da rady podlaczyc wszystkich 4 z przodu i te dwa gdxies svhowac bo beda pikaly... Ma ktos jakies doswiadczenie z tym? Nie mowie ocxywiscie o zmianie sterownika i ciagnieviu kabli i montazu przycisku bo to jasne.

Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...