kaju Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 2 minuty temu, tomack25 napisał: tak mam anglika, po stronie pasażera? no i wszystko jasne... tak, jak Banan pisze - po drugiej stronie.
tomack25 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 4 minuty temu, Banan napisał: No bo wtyki na słupkach i wiązka podłogi nie są w Angolu zamienione stronami jeżeli dobrze pamiętam sprawdziłem po stronie pasażera, jest zielona 17-pin kostka i w 9 pinie jest biało niebieski kabel, to ten ?
tomack25 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 2 minuty temu, kaju napisał: TAK dzięki wielkie za pomoc, Pozdrawiam, Wesołych Świąt
kaju Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 dzięki wielkie za pomoc, Pozdrawiam, Wesołych Świątruszyło?
tomack25 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Nie miałem wtedy czasu juz ciagnąć kabel na stronę pasażera, poskładałem wszystko i okazało się ze działa bez tego kabelka. Czyli w Audi B7 i w moim przypadku ze sterownikiem z B6 nie trzeba podłączać kabelka speed signal, niewiem jak ma się sprawa z kabelkiem od wstecznego bo mam podłączony u siebie. Po przekroczeniu 15 km system automatycznie się wyłącza. Dziękuje za pomoc Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
kaju Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 czyli B7 wysyła ten sygnał po CANie nawet do sterownika B6. warto byłoby zaktualizować to info w pierwszym poście
GreGoriO Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 W drugą stronę NIESTETY, JUŻ nie do końca działa poprawnie. bo pomimo rozpoznawania wpięcia haka, PDC dalej działa.Moduł haka i PDC z B7 auto B6 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
bobikos Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Czy pdc z przodu załącza sie ponizej 15 km/h (tak mają nowe auta) czy tylko po wrzuceniu wstecznego lub przyciskiem?Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
GreGoriO Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Przycisk. Na logikę. Każdy korek doprowadziłby nas do szału. Jakby co każde podciągnięcie piskało[emoji35]Włączenie biegu wstecznego automatycznie załącza również przednie czujniki. Więc to rozwiązanie jest najlepsze moim zdaniem bWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
bobikos Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 To co opisuję jest w nowej octavii i dziala bardzo dobrze. W korku sie nie załącza, chyba że za blisko podjedziesz. Tu pozostaje klikanie. Swoją drogą zrobiłem wyciszenie radia podpięte pod diodę przycisku. Wystarczy mały przekaźnik zamontować na 12v.Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
GreGoriO Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 To ciekawy jestem czy jest mniejsza czułość/odległość, przy której reaguje przedni czujnik, czy taka sama jak w b6/b7. Czy też inaczej rozwiązali postrzeganie przeszkody. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Carrneiro Opublikowano 6 Lipca 2017 Opublikowano 6 Lipca 2017 Dnia 11.01.2010 o 19:19, Bart-S napisał: Czy dobrze ze schematu czytam, że włącznik PDC może działać jak zwykły przełącznik on/off?
GreGoriO Opublikowano 6 Lipca 2017 Opublikowano 6 Lipca 2017 Włącznik poddaje masę na PIN 4 sterownika, uruchamiając czujniki i diagnostykę układu. To nie jest zwykły przełącznik.Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
bobikos Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Czujniki z przodu działają mi w dość dziwny sposób. Gdy dojeżdżam do przeszkody PDC bardzo szybko zaczyna piszczeć na stałe mimo że jest jeszcze spora odległość, gdy dojeżdżam dalej stałe piszczenie znowu zamienia się w bardzo szybkie pikanie aż do momentu gdy znowu zaczyna piszczeć na stałe. Wtedy już wiadomo że jestem dosłownie przy przeszkodzie. Wychodzi na to jakby czujniki przy pewnej odległości świrowały i widziały przez chwilę przeszkodę zbyt blisko. Poziomów informowania o przeszkodzie jest chyba 5 lub 6. Jeśli za 1 uznać piszczenie na stałe bo przeszkoda jest tuż przy zderzaku a za 6 pikanie bardzo rzadzko bo przeszkoda jest daleko, to świrowanie czujników jest na pozycji nr 3, gdzie powinien pikać w miarę szybko ale na pewno nie na stałe. Nie widziałem opcji kalibracji czujników, może to kwestia zbyt grubego malowania? Dziwne żeby wszystkie czujniki oszukiwały tak samo.
GreGoriO Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 A Vag-u sprawdzałeś odległości na czujnikach?Każdy z osobna pokazuje od 255cm w dół. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Bart-S Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Zdarza się że są zużyte i świrują - sprawdź wskazania odległości od przeszkody oraz czas reakcji poszczególnych sensorów na froncie...
bobikos Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 (edytowane) okazało się że jeden pomimo że udawał sprawny, to nie reagował na przeszkodzę - jego czas reakcji skał pomiędzy 1 a 2,5 ms. Inne działają, chociaż kolejny ma czas reakcji ok 3 ms, podczas gdy inne ocylują w okolicach 1ms. Wymienie dwa czujniki, zobaczymy jaki będzie efekt Edytowane 28 Sierpnia 2017 przez bobikos
Bart-S Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Dnia 28.08.2017 o 13:34, bobikos napisał: okazało się że jeden pomimo że udawał sprawny, to nie reagował na przeszkodzę - jego czas reakcji skał pomiędzy 1 a 2,5 ms. Inne działają, chociaż kolejny ma czas reakcji ok 3 ms, podczas gdy inne ocylują w okolicach 1ms. Wymienie dwa czujniki, zobaczymy jaki będzie efekt Prawidłowo powinny reagować właśnie w okolicach 1ms.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się