cebula Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Mam problem i nie wiem co to jest podczas skrętu w prawo lub w lewo jadąc powoli jest uczucie jakby miała spaść opona z felgi przenosząc drgania na kierownicę. Czy to jest normalne.
macieek Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Tez coś takiego mam. Coś jak luzy szczegolnie na małych nierównościach podczas w miare wolnej jazdy w lewo lub w prawo.
Daimos Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 do sprawdzenia pod kątem luzów zawieszenie oraz końcówki drążków kierowniczych
Gość majki-m Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Podjedźcie na szarpaki i sprawdźcie zawieszenie
macieek Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Mialem 2 razy szarpaki robione i nic nie wyszło - (przeglady techniczne) ale drążkom sie przyjrze. :gwizdanie:
GRYFI Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 sprawdź geometrię a konkretnie zbieżność
macieek Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Zbieznosc idealna ustawiana kamerami. Po puszczeniu kiery auto jedzie prosto.
white2858 Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 Mam podobne objawy. Uczucie przy skręcaniu jest okropne (jakby opona miała spaść z felgi + dziwne stukanie). Do tego wszystkiego potrafi zakołysać autem przy skręcaniu lewo, prawo i odwrotnie. Sprawdzałem zawieszenie u mechaników i niby jest ok, ale jakoś im nie ufam! Sprawdze jeszcze końcówki drążków kierowniczych. Jak macie jakieś pomysły co to może być to proszę o informacje. Dzięki i pozdrawiam wszystkich.
mirefire Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 jak tylko przy skręcaniu to może na feldze zalegać błoto lub felga minimalnie jest skrzywiona >proponował bym wulkanizatora.....
Samaelos Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 wypadałoby też sprawdzić stan przegubów zewnętrznych - najpierw zaczynają stukać przy skręcaniu
lukas309 Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 u mnie problem był , a mianowicie był ale znikł, nie wiem od czego to ale po wymianie tarcz na nowki (tamte były krzywe) problem znikł podczas skrecania na prawo lub w lewo kołysa autem nic nie stuka ani nie puka tylko kołysa , przy hamowaniu na autostradzie jadac około 160 km/h drgania kierownicy ale założyłem nowe tarcze i klocki i spokój nie wiem czy to od tego ale przypadkowo pomogło
A-rek Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 zmien przeguby na 100% gdyby to byly przeguby byloby chrobotanie na skreconych kolach, a nie drgania bez zadnych stukow
mlodyabc Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Odświeże. U mnie podczas postoju gdy skręce koła maksymalnie w lewo lub maksymalnie w prawo słychać właśnie takie chrobotanie. Dzieje sie o tylko gdy kierownica jest skręcona i trzymana ręką do końca. Minimalne cofnięcie kiery i ustaje. Ostatnio miałem przegląd ale nic nei wyszło. Co to moze byc?
bollo Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 mlodyabc chyba pompa wspomagania juz niedomaga
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się