pezet202 Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 Panowie a na felge 17" 8J opony zimowe brac 225/45 czy 225/50? Narazie zawias 1ba ale na wiosne wpadnie AP Sportfahrwerke kit 40/30 wiec na przyszla zima opony zimowe dalej beda. Wiec jakie wybrac?
H4mm3R Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 Panowie a na felge 17" 8J opony zimowe brac 225/45 czy 225/50? Narazie zawias 1ba ale na wiosne wpadnie AP Sportfahrwerke kit 40/30 wiec na przyszla zima opony zimowe dalej beda. Wiec jakie wybrac? 225/45Wysłane z OP3T
pezet202 Opublikowano 5 Listopada 2017 Opublikowano 5 Listopada 2017 8 godzin temu, H4mm3R napisał: 225/45 Wysłane z OP3T Dzięki
ygrek Opublikowano 5 Listopada 2017 Opublikowano 5 Listopada 2017 Proszę o poradę. W poprzednim aucie (Audi A4 B5 AFN) od kilku lat jeździłem na letnich i zimowych Michelin, przede wszystkim dlatego że były trwałe. Mogłem zrobić na nich dwa sezony, kiedy na Conti i Pirelli robiłem tylko po jednym z kawałkiem sezonie. Teraz mam trochę mocniejsze Audi A5 i myślę żeby pójść również w Michelin. Jednak chciałbym mieć opony z indeksem prędkości na te 250 km/h z jaką to auto może jechać. Czyli co najmniej W. Letnie mam Dunlopy (takie były) 255/35/19 i nie stać mnie w tym sezonie na wymianę felg. Chcę zmienić same gumy. Michelin Pilot Alpin PA4 nie ma indeksu prędkości W, w tym samym rozmiarze 255/35/19 co letnie. Indeks W jest za to w rozmiarze 245/35/19. Istnieje teoria że na zimę można kupić węższe opony. Czy to dobry wybór przejść z 255 na 245 i zachować profil 35? Trochę się też boję o felgi, bo teraz są fajnie chronione przez oponę, a węższe już niekoniecznie tak będą miały.
nitroo Opublikowano 5 Listopada 2017 Opublikowano 5 Listopada 2017 Gdzie Ty chcesz się niby rozpędzić do tych 250?!
ygrek Opublikowano 5 Listopada 2017 Opublikowano 5 Listopada 2017 Np. tu: https://goo.gl/maps/x7LzNNeNd4P2 Rozumiem, że ta informacja pozwoli Ci odpowiedzieć jaki mam wybrać profil opony?
erchi Opublikowano 6 Listopada 2017 Opublikowano 6 Listopada 2017 Przecież tam przez większość trasy jest ograniczenie do 120km/h
klucha11 Opublikowano 6 Listopada 2017 Opublikowano 6 Listopada 2017 Przecież tam przez większość trasy jest ograniczenie do 120km/h [emoji6] Dokładnie. Tam trochę słaba trasa co by po 250 latać.
ygrek Opublikowano 6 Listopada 2017 Opublikowano 6 Listopada 2017 Auto mam zarejestrowane w Niemczech, ubezpieczone w Niemczech i poruszam się w Niemczech. Dlatego muszę mieć zimówki od października do marca. W razie jakiejkolwiek stłuczki, aby uzyskać ubezpieczenie, nie mogę mieć opon z mniejszym indeksem prędkości niż maksymalna prędkość auta. Ludzie, po co drążycie temat? Czy ma ktoś coś merytorycznego do napisania w temacie opon zimowych o których pisałem?
ygrek Opublikowano 6 Listopada 2017 Opublikowano 6 Listopada 2017 2 godziny temu, klucha11 napisał: Dokładnie. Tam trochę słaba trasa co by po 250 latać. A kiedy tam ostatnio "latałeś"?
erchi Opublikowano 6 Listopada 2017 Opublikowano 6 Listopada 2017 Skoro auto ma w dokumentacji prędkość maksymalną 250km/h, to kupujesz z indeksem minimum 270km/h.
ygrek Opublikowano 6 Listopada 2017 Opublikowano 6 Listopada 2017 1 minutę temu, erchi napisał: Skoro auto ma w dokumentacji prędkość maksymalną 250km/h, to kupujesz z indeksem minimum 270km/h. No przecież dokładnie to napisałem w moim pierwszym poście...
H4mm3R Opublikowano 6 Listopada 2017 Opublikowano 6 Listopada 2017 Auto mam zarejestrowane w Niemczech, ubezpieczone w Niemczech i poruszam się w Niemczech. Dlatego muszę mieć zimówki od października do marca. W razie jakiejkolwiek stłuczki, aby uzyskać ubezpieczenie, nie mogę mieć opon z mniejszym indeksem prędkości niż maksymalna prędkość auta. Ludzie, po co drążycie temat? Czy ma ktoś coś merytorycznego do napisania w temacie opon zimowych o których pisałem?Idąc takim tokiem rozumowania, żeby mieć ubezpieczenie to powinieneś mieć opony zgodne z zaleceniami producenta, czyli rozmiar taki jak na wlepie.Co do Twojego pytania, to obstawiam że felgi masz max 8,5J więc różnica w 245/35 a 255/35 będzie nie zauważalna. Wysłane z OP3T
ygrek Opublikowano 6 Listopada 2017 Opublikowano 6 Listopada 2017 49 minut temu, H4mm3R napisał: Idąc takim tokiem rozumowania, żeby mieć ubezpieczenie to powinieneś mieć opony zgodne z zaleceniami producenta, czyli rozmiar taki jak na wlepie. Co do Twojego pytania, to obstawiam że felgi masz max 8,5J więc różnica w 245/35 a 255/35 będzie nie zauważalna. Bardzo dziękuję za odpowiedź. Dokładnie - felgi mam 8,5. Którą wlepę masz na myśli? Tą z bagażnika?
Artur Woźniak Opublikowano 6 Listopada 2017 Opublikowano 6 Listopada 2017 Nokian WR D4. Jeździłem na nich 2 sezony, teraz będzie 3. Stosunek jakości do ceny mega
ygrek Opublikowano 6 Listopada 2017 Opublikowano 6 Listopada 2017 3 minuty temu, Artur Woźniak napisał: Nokian WR D4. Jeździłem na nich 2 sezony, teraz będzie 3. Stosunek jakości do ceny mega Jestem zdecydowany na Michelin.
jaguaro Opublikowano 6 Listopada 2017 Opublikowano 6 Listopada 2017 Panowie weźcie pod uwagę źe Nokian jest rewelacyjny pod warunkiem ze robiony w Finlandii. Jeśli ktoś kupił serie robioną już w Rosji to proponuje czym prędzej zmienić. Tapnięte z iPhone
klucha11 Opublikowano 6 Listopada 2017 Opublikowano 6 Listopada 2017 Panowie weźcie pod uwagę źe Nokian jest rewelacyjny pod warunkiem ze robiony w Finlandii. Jeśli ktoś kupił serie robioną już w Rosji to proponuje czym prędzej zmienić. Tapnięte z iPhoneCzemu niby tak? Mam w turku właśnie z Rosji fakt że 15cali ale złego slowa nie mogę o nich powiedzieć.
slawomir273 Opublikowano 6 Listopada 2017 Opublikowano 6 Listopada 2017 20 minut temu, jaguaro napisał: Panowie weźcie pod uwagę źe Nokian jest rewelacyjny pod warunkiem ze robiony w Finlandii. Jeśli ktoś kupił serie robioną już w Rosji to proponuje czym prędzej zmienić. Tapnięte z iPhone Nie prawda posiadam z Rosji i nie narzekam.
jaguaro Opublikowano 6 Listopada 2017 Opublikowano 6 Listopada 2017 Panowie rozumiem wasze zdenerwowanie tyle ze Nokian doprowadził do tego ze na zlecenie Rosyjskich zakładów w Rosji powstałe opony mają zupełnie inny skład gumy i wartości zbrojenia niż Finlandzkie. Eh wypadł mi artykuł z ręki ale jak tylko znajdę podeśle link. Ponoć Rosyjskie szybciej się zużywają a co gorsza zbrojenie jest dwukrotnie słabsze niż przy Finlandzkich. Nikogo nie chce zamartwiać tylko czasem warto poczytać tu i uwdzie aby dowiedzieć się czegoś nowego. Niestety ale prawda jest gorzka Nokian Finlandzki tak, Nokian Rosyjski nie. Wyrażam opinie opierając się na faktach a nie domysłach i snuciu opowieści dziwnej treści. Tapnięte z iPhone
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się