tomasz-gorz 0 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 dzis zrobiłem 100km płynu nic nie ubyło, jak mozna jeszcze sprawdzic ze uszczelka poszła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 dzis zrobiłem 100km płynu nic nie ubyło, jak mozna jeszcze sprawdzic ze uszczelka poszła? to kamikaze jesteś sprawdzałeś miejsca które Ci podawałem do sprawdzenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz-gorz 0 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 kamikaze, kamikaze jakoś musiałem wrócić do domu dziś sprawdzę dokładniej ten trójnik, pompę wody, aha SoMeS dodam jeszcze, ze nie mam takich objawów jak Ty miałeś, tzn dymi, ale nie tak bardzo jak kiedyś u ojca w puncie, nie mam oleju w płynie chłodniczym i na odwrót, no i nie stracił na mocy. W razie czego zagadałem z mechanikiem powiedział mi cene 500-600zł zalezy co wyjdzie, myślę ze dobra.[br]Dopisany: 15 Styczeń 2010, 16:02_________________________________________________aha i jeszcze jedno... jak jest wypalona uszczelka to powinien dymić cały czas, prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 kamikaze, kamikaze jakoś musiałem wrócić do domu dziś sprawdzę dokładniej ten trójnik, pompę wody, aha SoMeS dodam jeszcze, ze nie mam takich objawów jak Ty miałeś, tzn dymi, ale nie tak bardzo jak kiedyś u ojca w puncie, nie mam oleju w płynie chłodniczym i na odwrót, no i nie stracił na mocy. W razie czego zagadałem z mechanikiem powiedział mi cene 500-600zł zalezy co wyjdzie, myślę ze dobra.[br]Dopisany: 15 Styczeń 2010, 16:02_________________________________________________aha i jeszcze jedno... jak jest wypalona uszczelka to powinien dymić cały czas, prawda? ja nie miałem żadnych objawów bo mnie nic takiego nie spotkało jedyne co to właśnie ten trójnik mi poszedł niedawno i też uciekał sobie powoli płyn i nawet nie było widać gdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majki-m Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Z trójnikiem są takie jazdy że zbytnio nie widac wycieku bo płyn spływa po bloku i szybko odparowuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czester 3 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Jeśli nie masz oleju w płynie chłodniczym, i mazi na korku od oleju, to wybadaj dokładnie ten trójnik, zobacz czy na bloku nie ma pomarańczowych zacieków, sprawdź też boki chłodnicy, czy nie ciekną. Ten trójnik to 90% przypadków uciekającego płynu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie 3 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 sprawdź dokładnie wszystkie plastikowe króćce w układzie chłodniczym, lubią pękac w dodatku te pęknięcia są niewidoczne, jak masz różowy płyn to elegancko widać różowy osad np na bloku silnika czy koło uszczelki głowicy nie panikuj tak, rano silnik zawsze dymi na biało, dopiero jak się rozgrzeje to przestaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 podjedz do warsztatu ktory posiada miernik zawartosci CO2 w plynie chlodzacym. jezeli uszkodzona jest uszczelka w suwie ssania pobiera plyn chlodzacy do komory spalania, natomiast w trybie pracy do plynu przedostaja sie spaliny, mozna to z reguly stwierdzic po zapachu... a w plynie chlodzacym pojawia sie tlustawe oczka. druga mozliwosc to przedostawanie sie plynu chlodzacego do oleju, ale to rowniez mozna stwierdzic badajac wyglad oleju na bagnecie oraz pod korkiem wlewu oleju. dymienie, na bialo gdy silnik jest zimny to normalny objaw. para wodna ze spalin skrapla sie w ukladzie wydechowym stad mgielka, w niskich temperaturach wystepuje nawet gdy silnik jest rozgrzany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d darek 0 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Miałem takie same objawy i co wszyscy straszyli że uszczelka pod głowicą,a okazało sie że to trójnik z tyłu silnika ,są tam dwa oringi ,wymieniłem je i święty spokuj,sprawdz to,i nie myśl o najgorszym,pozdrawiam Darek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graczykt88 0 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 NO uszczelka lub mozesz miec peknieta glowiece jak bedziesz robil to sprawdz glowiece na szczelnosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz-gorz 0 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 po 250km płynu nie ubyło, plam oleju nie ma w zbiorniczku... jutro dopiero bede miał czas to zagladne, oby ciepło było :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTAS36 0 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 ja mam ten sam problem dolałem płynu i obserwuję narazie mi nie ubywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 ja mam ten sam problem dolałem płynu i obserwuję narazie mi nie ubywa na 90% będziesz miał walnięty ten trójnik... sprawdź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz-gorz 0 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 chodzi o ten trójnik? /foto zapożyczone z allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Solar_ 0 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 tak to pewnie bedzie ten trójniik...z drugiej strony powinien mieć miejsce na wtyczkę ja mam uszczelkę nowa pod głowicą ( no moze juz teraz nie ) ale była zmieniana przed zimą w zeszłym roku , nic mi nie ciekło , płynu nie ubywało a jednak dymił na biało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 chodzi o ten trójnik? /foto zapożyczone z allegro tak... i tak jak Solar pisze tam wchodzi do środka taki czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Solar_ 0 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 dzieki temu czujnikowi masz widoczna temp na blacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTAS36 0 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 znowu mi ubyło 0.5 litra :no:jak będę miał chwilkę czasu to sprawdzę ten trójnik i króciec chociaż jak dolewałem płynu to nie widziałem w tych okolicach śladów płynu,dodam że przejechałem od ostatniej dolewki jakieś 300km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 to sprawdź to wreszcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andegrand 0 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 witam ubywa płyn chłodniczy mazną szyby od środka czy nagrzewnica się rozszczelniła ? miesiąc temu wymieniałem termostat i było wszystko ok aż do dziś po przejechaniu 3 km ubyło z 0.7 cm ogrzewanie nie jest wcale takie dobre jak powinno być ??? wallbash Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się