rem1k Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 czy u was też tak dramatycznie z zimna skurczyło się to cięgno trzymające korek paliwa żeby go nie zgubić? owe cięgno plastikowe łączy korek paliwa z klapką wlewu. ja rozumiem że wiele rzeczy kurczy się na zimnie ale żeby aż tak?? teraz żeby odkręcić i przykręcić korek nie mogę klapki otworzyć normalnie jak człowiek tylko lekko uchylam, gmeram i dopiero jak odkręcę to mogę otworzyć całkowicie... no wth?
marcin(driver) Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 a nie jest tak czasem ze to cięgno nie powinno się obracać, powinno sie chyab poruszac swobodnie nie z korkeim wlewu paliwa. Miałem podobny przypadek u kolegi w aucie ze co ciegeiłko przymarzło do korka i włąsnie otwierał wlew paliwa tak jak ty:)
rem1k Opublikowano 14 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2010 a no nie wiem. nie pamiętam jak to było jak było ciepło sprawdzę sobie może jutro...
GRYFI Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 musi się obracać niezależnie od korka
ALBINEK Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Coś jest nie tak, u mnie ma luz i odkręcam bez problemu.
ArkadiuS Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 zdecydowanie coś tu jest nie tak. Może nie ori
dioniz Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 To samo przerabiałem, gdy na dworze było -17. To nie cięgło się skurczyło, tylko przymarzło do korka... lekko się zdziwiłem na stacji, ale obyło się bez większej gimnastyki, tyle, że mi klapka otworzyła się normalnie. Teraz lekko spryskałem silikonem i problem zniknął, jak i mrozy po -17 stopni oby do wiosny... Pozdrawiam
Andrzej K Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Może ktoś będzie wiedział, czy to cięgno mocujące korek paliwa do klapki zamykającej wlew można dokupić osobno. Podczas pierwszego tankowania samochodzu po odbiorze z serwisu zauważyłem że jest urwane .
cl4vish Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 Odświeżę temat. U mnie cięgno też się przerwało, ale udało mi się kupić nowy korek do SEATA, który ma takie samo cięgno (KOREK WLEWU PALIWA ALHAMBRA ALTEA LEON TOLEDO A4 A). Oczywiście chcę zachować ori korek, więc pytanie czy korek do wlewu paliwa da się jakoś rozebrać, tak żeby podmienić samo cięgno z tą plastikową obręczą?
Piotrek81 Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 Witam,ja tez podeptne sie do tematu,u mnie w b6 nie bylo fabrycznie tego ciegla ,czy jak znajde jakis inny korek z cieglem np;z b6 lub b7,wszystko bedzie pasilo,czy czyms sie roznia te korki wlewu?czy jest roznica miedzy dislem a benzyna.
cl4vish Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 Ten korek: KOREK WLEWU PALIWA ALHAMBRA ALTEA LEON TOLEDO A4 A (3034200739) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. poza tym, że nie ma białego napisu Diesel jest identyczny nawet w najmniejszych szczegółach, więc jak coś to polecam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się