jarek3251 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 witam zakładam nowy wątek bo nic na ten temat nie mogę znaleźć. mój przypadek wygląda tak ze auto na 4 i 5 biegu od 1000 do 2000 trzęsie autem doszedłem do tego ze jak wyłączę (odłączę) w skrzyni biegów czujnik prędkości to przestaje trząść autem( jak ręka odjął ustają objawy) wszyscy tu piszą ze jeśli tak sie dzieje to nastawnik jest do czyszczenia wiec go juz 2 raz wyczyściłem ( czyt. mechanik) i nic jak było tak i jest. wymieniłem nawet sam czujnik prędkości na inny i to samo podmieniłem tez wtrysk sterujący i tez to samo nie mam więcej pomysłów co z tym zrobić błędów w vagu nie ma nastawnik chodzi dobrze chodź tylko sprawdzany był na postoju. jednym słowem: POMOCY!!! błagam!!! zaczynam zastanawiać sie czy nie odciąć kabla idącego do ecu z tego impulsatora prędkości i mieć święty spokój[br]Dopisany: 14 Styczeń 2010, 16:10_________________________________________________ponawiam apel o pomoc jutro bym cos zrobil przy nim ale bez waszej podpowiedzi nie dam rady
krupskim Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 chyba źle skalibrowany nastawnik.
jarek3251 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2010 przez dwóch mechaników było to robione jeden rozumiem mógł by zle zrobić ale przy drugim byłem i widziałem zresztą wszystko wydaje sie być poustawiane jak należy a on wraz trzęsie sie tak jak przed czyszczeniem a czy może to być wina przepływki??? mam możliwość podmiany???
spetsnaz Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 a czy może to być wina przepływki??? mam możliwość podmiany??? żeby to stwierdzić przydadzą się logi, ale jeżeli trzęsie autem to wątpię.
jarek3251 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2010 zrobię logi i wstawię zobaczymy[br]Dopisany: 15 Styczeń 2010, 09:06_________________________________________________srw ustawione na 0.780 miligramy na 4.8 przed chilą sprawdzałem zaraz wrzuce logi z tego jak mam podłaczony czujnik predkosci i trzęsie autem tutaj jest jak trzęsie trzeba patrzeć w przedziale obrotów od 1000 do 2000 tys wiem ze to nie jest za specjalnie zrobione ale u mnie główne drogi sa bardzo śliskie i nie jestem w stanie zrobić to idealnie a to jest na wyłączonym czujniku prędkości jazdy jak to sie zachowuje wtedy juz wcale nie trzesie autem jak juz mówiłem na wyłączonym silniku srw jest na 0.780v a dawka na 4.8mg czyli wszystko ok by sie wydalało a jednak cos jest nie tak[br]Dopisany: 15 Styczeń 2010, 12:05_________________________________________________dzięki k**wa wszystkim znawcom za pomoc w tej sprawie juz sobie poradziłem BEZ WAS !!! ludziom z innych forum bardziej chciało sie mi pomóc jak wam
banshee Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 Zakładasz temat i liczysz, że w ciągu 5 minut ktoś odpowie ci na twój problem i trafi w 100%. Przynajmniej kilka przyczyn może być związane z twoimi objawami, ale już sobie poradziłeś. Skoro problem rozwiązany to warto by zakończyć temat jakimś podsumwaniem/ wskazaniem co było przyczyną tych objawów. Jest spore grono ludzi, którym się na pewno przyda twoja wiedza, którą posiadłeś czytając inne fora... Szerokiej i bezproblemowej jazdy!
jarek3251 Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Opublikowano 23 Lutego 2011 Zakładasz temat i liczysz, że w ciągu 5 minut ktoś odpowie ci na twój problem i trafi w 100%. Przynajmniej kilka przyczyn może być związane z twoimi objawami, ale już sobie poradziłeś. Skoro problem rozwiązany to warto by zakończyć temat jakimś podsumwaniem/ wskazaniem co było przyczyną tych objawów. Jest spore grono ludzi, którym się na pewno przyda twoja wiedza, którą posiadłeś czytając inne fora... Szerokiej i bezproblemowej jazdy! odkopałeś posta na maxa problemu jako tako nie rozwiązałem do dnia dzisiejszego wyeliminowałem tylko skutki nie przyczynę.poprostu oślepiłem sterownik komputera odcinając mu przewód od sygnału prędkości auta i wszystko ustało minusem tego jest ze nie moge dołożyć sobie tempomatu bo sie najzwyczajniej na swiecie nie włączy.moze to wina pompy ale była czyszczona (nastawnik) chyba ze to sie przycina na suwaku ale kolega z innego forum mial identycznie i podmieniał pompe od sprawnego auta i nie pomogło ja kombinowałem tez z licznikiami podmieniłem parę i bez efektu wiec jeżdżę narazie tak z odłączonym przewodem
banshee Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 to ja ci podpowiem, że winna może być sekcja tłocząca pompy wtryskowej (ta wysokiego ciśnienia).
grzegorzmen Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 kolego ja bym zaczął od sprawdzenia ciśnienia sprężania , potem wtryskiwacze ,następnie zaworek N108 a przede wszystkim komplet logów
jarek3251 Opublikowano 26 Lutego 2011 Autor Opublikowano 26 Lutego 2011 kolego ja bym zaczął od sprawdzenia ciśnienia sprężania , potem wtryskiwacze ,następnie zaworek N108 a przede wszystkim komplet logów wszystko sprawdzone kolego i w normie [br]Dopisany: 26 Luty 2011, 10:35_________________________________________________ to ja ci podpowiem, że winna może być sekcja tłocząca pompy wtryskowej (ta wysokiego ciśnienia). no ale trzeba by ja na stół wziąć żeby to sprawdzić
banshee Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Sprawdzić pompę--> Wystarczy zdjąć nastawnik... Wymyślacie jakieś tam ciśnienia sprężania, wtryski... Co to ma do szarpania! Trochę rozsądku Gdyby to było lipne to byłyby problemy w mocą i odpalaniem, dymieniem, itp. a tu jest czyste szarpanie.
soobolek Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 U mojego brata w Audi AFN jest ten sam problem (nastawnik był czyszczony i nie pomogło), czy mógłbyś dać wskazówki który konkretnie przewód trzeba przeciąć aby się pozbyć problemu ?
jarek3251 Opublikowano 5 Marca 2011 Autor Opublikowano 5 Marca 2011 tak ale nie pamietam teraz bodajrze 69 pin jak sprawdze dokładnie to potwierdze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się