DanielW Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Witam jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość. Samochód odpalał normalnie jednak tej nocy był zmuszony stać na zewnątrz rano kręce i nie zapala. Kontrolki zaczeły wariowac piszczy ,że brak płynu chamulcowego ,oraz oleju az tłumika leci czarny dym , wepchnołem go do garażu jednak dalej nie zapala kreci kreci kreci i zapalic nie chce. Mam z tym duży problem auto potrzebuje na jutro rano bo do pracy jakoś dojechać musze a nie widze żadnych oznak życia.
Rako Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 hmmm.....może akumulator już padł (migające kontrolki) ale z drugiej strony jak piszesz ze caly czas go krecisz....heh Stawiam na aku
Góral.tz Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 zamarzł na 89% filtr a raczej to co w nim było, a tak to vaga i lukaj błędy i aku podładuj
Rako Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 ano filtr racja o tym ,,Góral" zapomniałem
antonio Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 może paliwo też zamarzło, podgrzej silnik farelką podładuj aku i spróbuj odpalić
DanielW Opublikowano 24 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2010 Co ja mam teraz zrobić jest godzina 21,55 rano do pracy a samochód nie odpala . Mechanika żadnego nie złapie nie mowiąc już o filtrze że gdzies go kupie :/:/:/:/ ??????????? Co do kolegi powyrzej mieszkam na osiedlu i zabardzo farelki nie moge odpalić.
Rako Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 hmmm....ja dzisiaj ojcu fiacika reanimowałem....miał podobną sytuacje jak ty. Tyle że niechciałem mu akumulatora do konca wypierdzielic i podłączyłem kable. Po parunastu minutach odpalił.....
Sztomel Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 kontrolka od podgrzewania świec żarowych zapala się po przekręceniu kluczyka w stacyjce w pozycję zapłon ?
DanielW Opublikowano 24 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2010 Tak zapala się po jakiś 5 sekundach gaśnie.
antonio Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 ale ciekawe czy świece są sprawne
Sztomel Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 czyli odpada usterka głównego przekaźnika zasilającego sterownik silnika, w tym przypadku nie pozostaje nic innego jak podpięcie Vaga bo możliwe, że poszedł czujnik G28, proponuję Ci jeszcze abyś sprawdził czy po przekręceniu kluczyka w pozycję ON jest podawane napięcie 12V jednym kabelkiem do elektrozaworu N109 na pompie wtryskowej - jeśli tak to tylko Vag wyjaśni sprawę bo nie sądzę by zamarzło Ci paliwo w filtrze - chodź nigdy nie wiemy co za ropę zatankujemy.
DanielW Opublikowano 24 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2010 Auto śmigało poprawnie do dzisiejszej nocy przy przymroskach nie palił z pierwszego ale zakrecił ze 3 4 razy i zawsze odpalał a dzis nic .[br]Dopisany: 24 Styczeń 2010, 22:09_________________________________________________za co jest odpowiedzialny czujnik g28?
Sztomel Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 daje sygnał do sterownika silnika o położeniu wału korbowego silnika, bez sygnału z niego pracujący silnik natychmiast zgaśnie oraz nie uruchomimy silnika będącego w stanie spoczynku, czujnik G28 ma kluczowe znaczenie dla wielu parametrów pracy silnika.
DanielW Opublikowano 24 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2010 Poszedłem teraz do garażu spróbować odpalić . kreci kreci kreci po czym zaczyna migac kontrolka od oleju przestaje znowu krece krece krec i zaczyna migac kontrolka ze brak plynu hamulcowego . aku juz jest na wykonczeniu ale jeszcze kreci jednak zerno oznak . martwi mnie ten czarny dym z tłumika jaki sie wydostaje po tym kreceniu. A moze jednak akumulator jest za słaby kreci ale mało napięcia daje.
Góral.tz Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 a nie mieszka ktos koło ciebie kto ma vaga?? szybko ci podepnie i wiadomo coś już będzie
antonio Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 żeby diesla odpalić aku musi mieć moc
DanielW Opublikowano 24 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2010 właśnie nie zabardzo mam jakieś 500 metrów od siebie mam nurauto ale tam swojego auta nie oddam . wole sam sprawe załatwić
koniu123 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 odkręć odwadniacz pod filtrem paliwa i sprawdż co leci ropa czy woda jeśli nic to musisz jakoś podgżać filtr jeśli poleje się ropa to spróbuj poluzować nakrętki na wtryskach klucz 17 i zakręć silnikiem zobacz czy pojawiło się paliwo najlepiej jak ktoś będzie kręcił a ty obserwuj jeśli nie pokaże się paliwo to spróbuj na krutko podpiąć zaworek paliwa na pompie weż kabelek jednym końcem przyłusz do plusa aku... a drugi na śrubkę zaworka tam gdzie jest podpięty kabelek z wiązki i słuchaj czy cyknie przy dotknięciu
Rako Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 ja bym jeszcze mimo to spróbował go zreanimować chociaz raz kabelkami....przekonasz sie czy aku....
Tommi_87 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 ja mieiąc temu miałem podobny problem, że nie chciał mi silnik odpalic po nocy w mrozie i dwa dni go grzałem w garażu i nic dalej nie palił. Okazało sie ze silnik sie zapowietrzył więc wlalem przez strzykawke do filtra od góry przez srobke ktora sie odpowietrza filtr troche ropy i autko odpalilo od strzała. Poponuje ci zrobic to samo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się