Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Wymiana uszczelki pod głowicą?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisaj odkrecilem korek oleju i była biała masa (kawa z mlekiem) zaczeło mi tez ubywać płynu chłodniczego, po przejechaniu 10 - 15 km temp silnika nieprzekracza 60 stopni... o co chodzi?? czy to jest uszczelka pod głowica czy cos innego??Chciałem sie dowiedziec jeszcze ile orientacyjnie moze kosztowac wymiana uszczelki pod głowica??[br]Dopisany: 25 Styczeń 2010, 15:59_________________________________________________ dodam tez ze jezdze ostatnio krotkie odcinki , wiec auto jest niedogrzane, dostało sie troche wody i moze stad ten biały nalot na korku??.... a moze ma to jakis zwiazek z termostatem?? z Góry dzieki za pomoc

Opublikowano

jazda na krótkich odcinkach w zimie powoduje wydzielanie takiej właśnie kremowej oleistej substancji przy korku oleju i w odmach dlatego polecam przeczyścić je raz do roku.

Ale co do ubywania płynu chłodniczego (zwłaszcza gdy nie widać żadnych wycieków pod samochodem) to już bardziej poważna sprawa i może sugerować pękniecie uszczelki pod głowicą.

Opublikowano

a moze to termostat ?? bo strasznie wolno sie nagrzewa... ziomb w samochdozie straszny nawet po przejechaniu okolo 15 km... dodam tez ze strasznie duzo zaczą mi palic...[br]Dopisany: 26 Styczeń 2010, 10:34_________________________________________________czy wentylator ma chodzic cały czas??bo u mnie wentylator kreci sie cały czas, po 30 minutach jazdy mialem temp okolo 75 stopni, przewod na gorze był cieply a na dole zimny czy to prawidłowo?? czy do wymiany termostat??, a moze to czujnik??

Opublikowano

a moze to termostat ?? bo strasznie wolno sie nagrzewa... ziomb w samochdozie straszny nawet po przejechaniu okolo 15 km... dodam tez ze strasznie duzo zaczą mi palic...[br]Dopisany: 26 Styczeń 2010, 10:34_________________________________________________czy wentylator ma chodzic cały czas??bo u mnie wentylator kreci sie cały czas, po 30 minutach jazdy mialem temp okolo 75 stopni, przewod na gorze był cieply a na dole zimny czy to prawidłowo?? czy do wymiany termostat??, a moze to czujnik??

Jeżeli po 15 km masz tylko 60oC to termostat kaput. Zasłoń chłodnicę kartonem i zobacz czy się poprawi jeżeli tak to ewidentnie termostat do wymiany. Możesz jeszcze zgrzać silnik na postoju do 90oC i potem jechać, jeżeli temp. spadnie- wymień termostat, tylko kup ORI ew. Wahler. Możesz przy okazji wymienić G12

Opublikowano

patrzylem jeszcze dzisaj korek od wlewu oleju biały osad jest znikomy, na bagnecie tez czysciutki olej wiec raczej wykluczam ze to uszczelka pod glowica... tylko skad by uciekał płyn... po przejechaniu 800 km ubylo mi okolo 200 ml

Opublikowano

Biały osad/maź powstaje w takich temp. jakie teraz mamy to normalne tym bardziej, że robisz krótkie odcinki i na dodatek silnik jest niedogrzany. Ubytki płynu na razie zostaw, najpierw wymień termostat i zobaczysz co będzie się działo

Na temat wisko :szukaj: było milion razy

Opublikowano

a czy wentylator ma sie krecic cały ... u mnie po uruchomieniu silnika odrazu sie załancza czy tak powino byc??

Jeżeli chodzi o wisko to tak

:szukaj: wpisujesz "wisko" i wyskakuje Ci 8 stron wątków

Opublikowano

witam,mam podobna maż ale tylko na korku ,płynu chłodzacego nieubywa ,chciałem zapytac gdzie sa te odmy zeby przeczyscic...pozdro

Opublikowano

Odma jest pod kolektorem ssącym taka płaska wygięta rurka. Co do słabego grzania to w moim przypadku walnięta była nagrzewnica i płyn ściekał pod wykładzinę

Opublikowano

w adp odma jest pod kolektorem (sardo) chyba nie ten silnik opisałeś bo odma w adp znajduje sie z tyłu silnika wychodzi z pokrywy zaworów do rury od filtra powietrza tuż przed przepustnicą

Opublikowano

w adp odma jest pod kolektorem (sardo) chyba nie ten silnik opisałeś bo odma w adp znajduje sie z tyłu silnika wychodzi z pokrywy zaworów do rury od filtra powietrza tuż przed przepustnicą

Ale jest też jeszcze odpowietrzenie bloku silnika ...

Opublikowano

Witam , mam podobny problem z białą mazią, pojawiła się na bacie pomiarowym oleju. Dodam że płynu chłodzącego nie ubyło.

Czy ktoś spotkał się z takim zjawiskiem i czy wiecie jak temu zaradzić. pozdro

Opublikowano

...pojawiła się na bacie pomiarowym oleju...

Słyszałem już różne nazwy, nawet patyk do pomiaru oleju, ale bat jeszcze nie słyszałem :laghing2:

Kolego zrób kilkadziesiąt km bez przerwy i wtedy sprawdź, zapewniam Cię, że tej mazi na bacie nie będzie.

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t24620.0.html;highlight=bia%C5%82awa+ma%C5%BA+pod+korkiem

Opublikowano

O widzisz zapomniałem fachowej nazwy tej części ale dzięki za odpowiedź spróbuje dostosować się do twojej rady.

Opublikowano

wentylator u Ciebie jest elektryczny czy wisko? jak elektryczny to odrazu nie powinien chodzic chyba ze wlacznik termiczny padl u Ciebie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...