Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Dziwne stukanie w prawym kole.


DanielW

Rekomendowane odpowiedzi

Witam miłośników Audi moje pytanie jak w temacie gdy jade po prostej nawierzchni i wjade w maluteńką koleine prawym kołem mam taki stukot delikatny a jak skrecam w prawo lub jade po łuku w prawo juz mam takie solidne udeżenia jagby coś tam rwało . Jade niedługo w góry :) i obawiam się ,że będe musiał to zrobić bo w trasie nie wiadomo jak bedzie.pozdrawiam i dziękuje za odp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałeś zawieszenie?

Podjedz na szarpaki, koszt jest niewielki.

Tak w ciemno strzele... może przegub :)? Słychać jak coś rwie? Czy jest jakieś bicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz kanał to zejdź na doł i poruszaj półosia przy skrzyni i przy kole.Ruszaj góra doł.Ja ma walniety z lewej strony przegób wewnetrzny jak jade po dziurach to stuka jak by imało sie zaraz urwać.A sprawdzałem tak samo.Ruchy góra doł: przy kole ok natomiast przy skrzyni luz i stukot.Pozdrawaim :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ależ po co masz wydawać kase jak to jest prosta operacja.Sam sobie zmienisz.Nie wiem jak z prawej strony ale z lewej jest chyba raczej identycznie.Przegub chyba ze dwie stówki i to lekko... i raczej nic taniego nie ma co zakładac bo to g...jak tanie to nic nie warte a do audiczki nie wypada wsadzać szajsu.Tym bardziej ze to naped.Jak masz kanał to masz prosta sprawe :)[br]Dopisany: 11 Luty 2010, 19:28_________________________________________________a stukanie jak jedziesz prosto i po dziurach to przegub bo ja mam tak samo.Na dziurach napierdziela jak szalony.tylko sprawdź sobie najpierw który czy przy kole czy przy skrzyni[br]Dopisany: 11 Luty 2010, 19:32_________________________________________________chociaż jak skręcasz i stuka to zewnętrzny to powinien być.Pozdrawaim :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale stuka na równej drodze czy na dziurach ? Jak na dziurach to nie musi być przegub, może być któryś z wahaczy. Żeby wyeliminować górne skręć koła tak żeby to stukające było zwrócone na zewnątrz, złap za krawędź przednią koła, a drugą ręką za przegub przedniego górnego wahacza i szarp, jeżeli czujesz luzy i stuki to do wymiany. Jeżeli nie skręć do wewnątrz i szarp za tylną krawędź koła a drugą ręką złap tylny wahacz górny, jak wyczujesz luzy to on jest do wymiany.

Ale ja i tak polecam wymieniać parami, bo jak nawet jeden jest sprawny to i tak dni jego są policzone ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie pytanie.

Wiem, że mam zawieszenie z przodu do wymiany bo na dziurach strasznie je słychać i to coraz mocniej.

Czy jest taka opcja jak pęknięcie któregoś z wachaczy?

Jeszcze się z tym nie spotkałem i dlatego pytam bo poprzednie auto miałem na zawieszeniu MacPhersona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może się rozpiąć wahacz. U mnie mocno nie stukało, a jeden górny trzymał się już na resztkach gumy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...