ceron Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Brak śladów płynu chłodniczego na miarce oleju.
vauxhall95 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Moze byc uszczelka pod glowica.Albo byla wymieniana ale ktos nie zlal plynu.Duzo jest tego oleju
ceron Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2010 Uszczelka nie była wymieniana.Oleju jest około 0.5 do 1cm na powierzchni płynu w zbiorniczku.Miesiąc temu była wymiana oleju i filtra.
klaus31183 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 na 100% uszczelka pod głowicą też tak miałem w pasacie też afn
ceron Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2010 Jaki mniej więcej może być koszt naparawy?
iwadrian Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Zanim głowicę zrzucisz sprawdź chłodniczkę oleju. Zawsze to taniej. http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t95519.0.html;msg1089007;highlight=afn+ch%C5%82odniczka+oleju#msg1089007
vauxhall95 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Ile masz samochod,zmieniales plyn chlodzacy.Jesli nie to moze jest nadzieja ze ktos przed toba wymienial uszczelke
iwadrian Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Ile masz samochod,zmieniales plyn chlodzacy.Jesli nie to moze jest nadzieja ze ktos przed toba wymienial uszczelke pisał,że uszczelka nie była wymieniana. Jaki ma związek to czy zmieniał płyn z tym, że ktoś może wcześniej uszczelkę zmieniał a czasem posiadania samochodu?Pojawił się olej w płynie i trzeba znaleźć przyczynę. proponuję poczytać tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t95519.0.html;msg1089007;highlight=afn+ch%C5%82odniczka+oleju#msg1089007
ceron Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2010 Płyn chłodniczy wymieniany miesiąc temu.Wcześniej miałem problem z przymarznięciem pseudo płynu chłodniczego.Zrobiła się kaszka, ale przewody gumowe dało się zgniatać.Auto posiadam trzy miesiące.
iwadrian Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Moim zdaniem jak przymarzło to mogło chłodniczkę rozszczelnić bo jest w miarę delikatna, tak jak pisałem powyżej od niej bym zaczął. Dopiero po wyeliminowaniu awarii chłodniczki brał się za głowicę.
ceron Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2010 Mam nadzieję że to będzie chłodniczka.Dzięki za pomoc.
ALBINEK Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Adrian dobrze mówi zanim zdejmiesz głowice zmień chłodniczke oleju.Myślę że po jej wymianie problem ustapi.Ostatnio przerabiałem podobny przypadek i nie potrzebnie zdejmowałem głowice,bo winna była chłodniczka.
ceron Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2010 Jaki jest koszt owej chłodniczki?
iwadrian Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 ja w u.k płaciłem 50 funtów za używke.
Musashi Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 najpierw sprawdz chlodnice oleju. pozniej dopiero uszczelke pod glowica. uzywanej nie warto. lubia pekac skutecznosc moze byc krotkotrwala.
ceron Opublikowano 29 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2010 Czy ewentualnie taka będzie odpowiednia http://www.czesci24.pl/szczegoly/443814/chlodnice_oleju
iwadrian Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 osobiście wolałbym ori ale możesz spróbować. Przed zakupem upewnij się tylko czy to właściwa chłodniczka do twojego modelu silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się