kula2208 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Witam. tak jak w temacie. auto na benzynie w ogóle nie chce jechać. na 1 i 2 biegu jest w miarę ok najgorzej jest na wyższych biegach. na 5 biegu to po dodaniu gazu obroty powoli spadają i zaczyna szarpać. na lpg jest wszystko ok. Jaka może być tego przyczyna?! czyżby padała pompa paliwa? czy może filtr powietrza do wymiany? (dawno nie był wymieniany ale wygląda jak nowy) ale chyba gdyby to był filtr to podobne objawy by były na lpg?! proszę o podpowiedzi. dziękuje i pozdrawiam
zbyszek512 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Kiedy wymieniałeś filtr paliwowy ten pod podłogą obok baku ? Może od tego trzeba zacząć, potem sprawdź pompkę paliwową, jeśli jest wyeksploatowana to nie będzie utrzymywała odpowiedniego ciśnienia w układzie.
kula2208 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2010 filtr paliwa wymieniany niecały miesiąc temu. a jest jakiś "domowy " sposób sprawdzenia pompy? czy tylko manometrem?
norbi8402 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Prawdopodobnie padła cewka. Brat miał ostatnio identyczne objawy jak Ty ( co prawda w megance). Wymienili mu dwie cewki i wszystko wróciło do normy!
kula2208 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2010 A jak można sprawdzić te cewki?[br]Dopisany: 30 Styczeń 2010, 15:48_________________________________________________dodam jeszcze że na jalowym równo pracuje i bez żadnych problemów wkręca sie na obroty. czy na vagu mi to wyjdzie?
loloA4 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Prawdopodobnie padła cewka. Brat miał ostatnio identyczne objawy jak Ty ( co prawda w megance). Wymienili mu dwie cewki i wszystko wróciło do normy! w jego przypadku nie cewka raczej bo przeciez na lpg tez by kulal prawda? stawiam na uklad zasilania PB. sprawdzenie pompy: musisz odlaczyc przewod powrotu paliwa do ktorego dasz naczynie podlacz voltomierz do akumulatora,najlepiej zeby byl on w dobrej kondycji (naladowany) pompe zasterowac musisz na krótko na czas 15 sekund przy napieciu aku czyli ok 10,5 Volt podczas testu w 15 sekund powinno nalac ci do pojemnika ok 300cm3 benzyny a przy 12,5 ok 450cm3. -------------------------------------------------------------------------------------------- pozdro
mstan Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Witam Ja sądzę że wina leży po stronie gazu, to znaczy masz mapę benzyny w rozsypce. Jeżeli masz możliwość podłączenia VAG-a (komputera) to sprawdź blok pomiarowy nr.8 . Trzecie okienko (wskazania sondy lambda tzw.pamięć długoterminowa) będzie wynosić -25. to będzie potwierdzenie tego o czym piszę. Pozdrawiam
norbi8402 Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Ja z mam taki problem ze swoim silnikiem, zarówno na benzynie jak i gazie powyżej 4-5 rpm auto zamiast przyspieszać ,muli się. tak jak by traciło moc. Filtry - ok, świece, przewody- nowe! Podpinałem pod kompa - wywala jedynie sonde lambe. Czy może mieć to wpływ na brak mocy? na jałowym biegu delikatnie faluje, prawie nieodczuwalnie. Dodam jeszcze jako ciekawostkę ,że przy wymianie świec na dwóch zauważyłem żółty nalot... Macie jakieś koncepcje?
kula2208 Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Opublikowano 17 Marca 2010 witam ponownie. dopiero teraz podłączyłem kompa i wyskoczyły mi takie błędy: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 00532 - Shareware Version. To Decode all DTCs 07-10 - Please Register/Activate - Intermittent 16515 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0131 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 16505 - Throttle Position Sensor (G69): Implausible Signal P0121 - 35-10 - - - Intermittent 16885 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0501 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Shareware Version. To Decode all DTCs 14-00 - Please Register/Activate 00561 - Shareware Version. To Decode all DTCs 12-00 - Please Register/Activate wiekszość z tego co znalazłem dotyczy lambdy. padnieta lambda może być przyczyną całkowitego braku mocy tylko na bp? dodam że na zimnym silniku kopci na czarno a jak sie rozgrzeje to przestaje. oleju nie bierze nic.
Buba Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 masz blad czujnika przepustnicy oraz czujnika cieczy chlodzacej
kula2208 Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Opublikowano 17 Marca 2010 ale chyba nie przez to tak sie zachowuje. mam walniety czujnik ale ten co wskazuje na deske a nie do kompa.
Buba Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 od przepustnicy moga sie rozne kwiatki dziac, warto wyczyscic i zaadoptowac i wtedy zobaczyc co sie dzieje
kula2208 Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Opublikowano 17 Marca 2010 no to sprubuje chociaz gdzies ponad pół roku temu czysciłem.
HULK Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 Kolego niedawno to przerabiałem u mnie pompa paliwa nie domagała po wymianie wszystko git . Ja bym to obstawił.
kula2208 Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Opublikowano 17 Marca 2010 tzn co takigo przerabiałes? brak mocy i kopcenie?
HULK Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 U mnie objawy były takie że po przekroczeniu 3-tyś obrotów samochód przestawał przyśpieszać,zaczynał przerywać,po odjęciu gazu znowu zaczynał równo pracować.fakt że to może być nie to ,ale możesz to sprawdzić bez żadnych kosztów.Po wymianie pompy chodził super. :wallbash:Sprawdź jeszcze czujnik w kolektorze ssącym jeżeli jest padnięty to objawy mogą być podobne.Po dwóch miesiącach jego też wymieniałem.
kula2208 Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Opublikowano 17 Marca 2010 no u mnie takie same objawy tylko nawet przy 2 tys juz wariuje. a jak można sprawdzić?? a ten czujnik w kolektorze ssącym to który to? jak on wygląda i gdzie dokladnie sie znajduje i jak można sprawdzić go? pozdrawiam
HULK Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 Ja podpiąłem samochód pod kompa wywaliło parę błędów między innymi tego czujnika a co za tym idzie również sondy lamda.Skasowałem je i po trzech dniach znowu podpiąłem błędy wywaliło ponownie więc wymieniłem ten czujnik i skasowałem błędy teraz jest dobrze.Zarzucę Ci fotkę tego czujnika . http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/60e395f83ca45d26.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się