450yamaha Opublikowano 28 Października 2010 Autor Opublikowano 28 Października 2010 Obecnie to 245/40 R18. Sąsiad ma 19" w A5 i rano zawsze narzeka, że mu zęby trzaskają jak jedzie na osiedlu po pozbruku
QRi Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 daj zarobic dentyscie - zaloz 20 i gewinde
HeresR32 Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 Obecnie to 245/40 R18. Sąsiad ma 19" w A5 i rano zawsze narzeka, że mu zęby trzaskają jak jedzie na osiedlu po pozbruku ja w A6 tez mam 245/40/18 wiekszych napewno nie bede zakladal
PABLO Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 w sportbacku i w Kabrio są V6T, w Coupe 4.2 V8.. Nie rozumiem dlaczego w coupe nie dali 3.0TFSI I właśnie jak bym miał teraz kupować S5 to coupe z takim silnikiem właśnie bo sądzę że po programie na ponad 400KM zrobi nowego RS5.
Thom4s Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Nie rozumiem dlaczego w coupe nie dali 3.0TFSI I właśnie jak bym miał teraz kupować S5 to coupe z takim silnikiem właśnie bo sądzę że po programie na ponad 400KM zrobi nowego RS5. Teraz jak mają RS5 w ofercie, to mają wprowadzić 3.0T w coupe. Ma to być 2011 lub nawet 2012. Nie ma oficjalnej potwierdzonej daty. Po programie może być, że faktycznie objedzie RS'a, bo już dziennikarze udowodnili, że RS5 nie trzyma seryjnej mocy i wypluwa jakieś 422KM na hamowni. Jeśli w coupe nie będzie V6T to spadnie im strasznie sprzedaż tego modelu, ale możliwe, że właśnie o to im chodzi, żeby sprzedać więcej nowości - Sportback, Cabrio. Audi już od dawna stosuje taki marketing.
450yamaha Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Opublikowano 1 Listopada 2010 W Niemczech daje im to rezultat, ostatnio we wszystkich rankingach, które ja widziałem, stoją wyżej od Mercedesa i BMW
Thom4s Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Oglądałem ostatnio automaniaka na TVN Turbo. Mikiciuk testował S5 Sportback'a i dziwił się, że samochód pali 18L/100km. Mówił, iż nie wierzy w niższe spalanie w tym samochodzie. Najśmieszniejsze jest to, że w zakręty wchodził bokami i jeździł na wysokich obrotach, wtedy pomyślałem jak mówiłeś o swoim spalaniu 14L. Ten samochód pewnie może spalić od 10 do 20 w zależności jak się jeździ.
450yamaha Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Opublikowano 1 Listopada 2010 bzdura. Bzdura bzdura bzdura ! 18 l / 100 to serio trzeba wariować tym silnikiem. No chyba, że ktoś jeździ po mieście jak po torze, to może i więcej się pali. Albo liczy się spalanie na odcinku 10 km Ale jeżdżąc względnie spokojnie, oczywiście czasem korzystając z daru natury w postaci 333 hp, spalanie wychodzi 14, i nie chce inaczej
Thom4s Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 No właśnie jak pisałem wyżej, bokami jeździł i żyłował silnik. Kompetencja niektórych z tvn pozostawia wiele do życzenia.
450yamaha Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Opublikowano 1 Listopada 2010 Na myśl przyszedł mi genialny odcinek obecnego niegdyś na tvn turbo programu Top Gear. W czasasch gdy kryzys zaczął być poważnym tematem, zrobili taki test: Wsadzili Stiga w Toyote Prius, a Jeremy zajął miejsce za kierownicą nowego M3. Stig w Priusie puszczony był przodem, zadaniem Clarksona było tylko za nim nadążyć na torze. Oczywiście bez problemowo. Wynik testu? Po przekładzie brzmi to mniej więcej tak: "Jeśli w dzisiejszych czasach kryzysu chcecie kupić oszczędne auto, bierzcie M3!". I takim to też właśnie genialnym przemyśleniem program się zakończył. Po prostu, Prius na granicy swoich możliwości palił więcej niż M3 utrzymujące się za nim. To najlepiej pokazuje, jak sposób jazdy wpływa na spalanie
Thom4s Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Tak jest z małymi silnikami. Mało spalą w mieście przy spokojnej jeździe, ale jadąc na granicy możliwości takim autem np w trasie, to większy silnik mniej spali, bo nie trzeba go tak wysilać.
450yamaha Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Opublikowano 1 Listopada 2010 tu jest rzeczony filmik, wersja oryginalna Prius More Enviromentally Damaging Than BMW M3 Wynik Prius 17.2 mpg= 16.4 l/100 km M3 19.4 mpg = 14.5 l/100 km
450yamaha Opublikowano 14 Maja 2012 Autor Opublikowano 14 Maja 2012 Czas odkurzyć temat. Po wielu dyskusjach, rozważaniach i przemyśleniach... Jest nowy wydech! Milltek non-resonated z czterema końcówkami. Jakiś filmik już wkrótce!! ---------- Post dopisany at 18:28 ---------- Poprzedni post napisany at 18:28 ---------- Czas odkurzyć temat. Po wielu dyskusjach, rozważaniach i przemyśleniach... Jest nowy wydech! Milltek non-resonated z czterema końcówkami. Jakiś filmik już wkrótce!!
turdzi Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 witamy po roku przerwy wspolczuje , wlasnie jeden forumowy kolega wywalil millteka ze swojej S4 na smietnik i wsadzil cos z prawdziwego zdarzenia , ja tez mialem milltka i poszedl w cholere.........
450yamaha Opublikowano 14 Maja 2012 Autor Opublikowano 14 Maja 2012 "coś z prawdziwego zdarzenia"? Sugerujesz, że Milltek nie jest z prawdziwego zdarzenia?
peter22 Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 kolega rossi w s4 tez szuka innego wydechu , bo mówi ze miltek to lipa
turdzi Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 "coś z prawdziwego zdarzenia"? Sugerujesz, że Milltek nie jest z prawdziwego zdarzenia? Dokładnie tak ---------- Post dopisany at 20:06 ---------- Poprzedni post napisany at 20:04 ---------- kolega rossi w s4 tez szuka innego wydechu , bo mówi ze miltek to lipa Właśnie o nim pisalem ---------- Post dopisany at 20:06 ---------- Poprzedni post napisany at 20:06 ---------- kolega rossi w s4 tez szuka innego wydechu , bo mówi ze miltek to lipa Właśnie o nim pisalem ---------- Post dopisany at 20:47 ---------- Poprzedni post napisany at 20:06 ---------- tu masz mojego super millteka http://a4-klub.pl/showthread.php?189637-B8-CDN-Black-Widow-quattro-GmbH-Milltek-str-65&p=2793404&viewfull=1#post2793404 ---------- Post dopisany at 20:47 ---------- Poprzedni post napisany at 20:47 ---------- tu masz mojego super millteka http://a4-klub.pl/showthread.php?189637-B8-CDN-Black-Widow-quattro-GmbH-Milltek-str-65&p=2793404&viewfull=1#post2793404
450yamaha Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Opublikowano 15 Maja 2012 U mnie ta rura jest kompletnia inna. Obie rury tak jakby wychodzą z jednego miejsca, a nie tak jak na tamtych zdjęciach, że jest 'doklejona' do drugiej..
danielo Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 Autko zajebiaszcze na żywo jeszcze większe wrażenia i pięknie gada.
winczako Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 Uważam też, że Milltek to bardzo dobry, jak nie prawie najlepszy wybór, mimo, że pewnie zaraz mnie sto osób zje. Oczywiście jeśli zależało Ci na brzmieniu, a nie do końca, na tym, żeby było słychać na drugim końcu poznania, jak wyjezdzasz z garażu . Masz tylko cat-back, czy całość? A tak wogóle to gratuluje autka, osiągów, banana na twarzy i potencjału do zmian, żal tylko że to nie V8T . Z V6 brzmieniowo nigdy V8 nie zrobisz. Powodzenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się