paput Opublikowano 19 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2011 ja myslę że bym wpadł pozostaje kwestia pod jakim lokalem no to: 1.fiskuzz139 (organizator) 2.paput 3.skruszo 4.......
fiskuzz139 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Ja organizator? haha nie bylem na zadnym spocisku i odrazu organizator co do stawiania... z checial ale wlasnie polecialo mi 600 stowek z portfela na nowa przeplywke i to tez nie wiem czy na tym sie skonczy:D
paput Opublikowano 19 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2011 Ja organizator? haha nie bylem na zadnym spocisku i odrazu organizator co do stawiania... z checial ale wlasnie polecialo mi 600 stowek z portfela na nowa przeplywke i to tez nie wiem czy na tym sie skonczy:D czemu aż 600 zł
fiskuzz139 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 bo wziolem z pierburga, okaze sie jutro czy to wina przeplywki:)
Armi Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Pisałem, zrób logi. Ja nie mogę jeździć samochodem (kontuzja ) bo już dawno bym Ci je zrobił. Przepływkę wystarczyło podmienić, żeby sprawdzić czy to jej wina Naprawa usterek TDI nie jest droga ale jak ktoś wymienia przepływkę bez sprawdzenia albo regeneruje turbinę zamiast ją wyczyścić, no cóż mechanicy się cieszą A właściciele mówią, że TDI to szit.
pastaldo Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Pisałem, zrób logi. Ja nie mogę jeździć samochodem (kontuzja ) bo już dawno bym Ci je zrobił. Przepływkę wystarczyło podmienić, żeby sprawdzić czy to jej wina Naprawa usterek TDI nie jest droga ale jak ktoś wymienia przepływkę bez sprawdzenia albo regeneruje turbinę zamiast ją wyczyścić, no cóż mechanicy się cieszą A właściciele mówią, że TDI to szit. dlatego jest przekonanie że diesele sa drogie w utrzymaniu
Armi Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Pisałem, zrób logi. Ja nie mogę jeździć samochodem (kontuzja ) bo już dawno bym Ci je zrobił. Przepływkę wystarczyło podmienić, żeby sprawdzić czy to jej wina Naprawa usterek TDI nie jest droga ale jak ktoś wymienia przepływkę bez sprawdzenia albo regeneruje turbinę zamiast ją wyczyścić, no cóż mechanicy się cieszą A właściciele mówią, że TDI to szit. dlatego jest przekonanie że diesele sa drogie w utrzymaniu Wystarczy, że nieuczciwy mechanik wyczuje że ma do czynienia z człowiekiem, który tak myśli już go może robić jak chce Najlepsze są motywy z turbinami, jak przeładowuje to od razu trzeba regenerować Tak samo z wahaczami, jak się trafi dobry klient to mechanik jest w stanie wmówić, że trzeba wymienić komplet a przecież wystarczy uszkodzone.
pastaldo Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Mówia że trzeba regenerować bo tak na prawdę to nie oni regeneruja tylko wysyłają komuś tam. Dają robote innemu ten zamontuje i wymontuje turbine co zajmie mu max godzine i ma konkretna kase. A czyścić musiałby sie pieprzyć pół dnia. No chyba że aby rozrusza sztange ręka bez czyszczenia to wtedy dostaje kase za free. A potem klient przyjeżdza za miesiąc panie to samo no to trzeba zabieg powturzyć Dlatego od kiedy zacząłęm czytać to forum a nie dopytywać mechaników to jestem bogatszy o doświadczenie i kase w portfelu. Własnie co do wahaczy dałem sie zrobic jak aby kupiłem samochód. Zaprowadziłem na sprawdzenie geometri po kupnie i znaleźli pare wahaczy do wymiany. Mówie ok i z kieszeni poszło 1000PLN
fiskuzz139 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Pisałem, zrób logi. Ja nie mogę jeździć samochodem (kontuzja ) bo już dawno bym Ci je zrobił. Przepływkę wystarczyło podmienić, żeby sprawdzić czy to jej wina Naprawa usterek TDI nie jest droga ale jak ktoś wymienia przepływkę bez sprawdzenia albo regeneruje turbinę zamiast ją wyczyścić, no cóż mechanicy się cieszą A właściciele mówią, że TDI to szit. Robilem logi, wyszlo ze jest walnieta przeplywka. Gos mi powiedzial ze przez to moze byc przeladowanie. Na wejsciu do przeplywomierza wchodzi 5 volt, a na wyjsciu gdzies gubi i wychodzi tylko 2 volty.
pastaldo Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Pisałem, zrób logi. Ja nie mogę jeździć samochodem (kontuzja ) bo już dawno bym Ci je zrobił. Przepływkę wystarczyło podmienić, żeby sprawdzić czy to jej wina Naprawa usterek TDI nie jest droga ale jak ktoś wymienia przepływkę bez sprawdzenia albo regeneruje turbinę zamiast ją wyczyścić, no cóż mechanicy się cieszą A właściciele mówią, że TDI to szit. Robilem logi, wyszlo ze jest walnieta przeplywka. Gos mi powiedzial ze przez to moze byc przeladowanie. Na wejsciu do przeplywomierza wchodzi 5 volt, a na wyjsciu gdzies gubi i wychodzi tylko 2 volty. W jakim sensie gubi? Przeciez przepływka to nic innego jak drut który ma jakiś opór co skutkuje że z wejściowego napięcia robi się wyjściowe odpowiednio niższe. Jak przepływ jest duzy to bardziej chłodzi drut, spada rezystancja i na wyjściu jest większe napięcie a jak jest mały przepływ temp rośnie, rezystancja tez i napięcie spada. No chyba że "gubienie" napięcia jakoś inaczej definiujesz
Armi Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Ale zrobił logi czy zczytał błędy? Trzeba było wstawić je na forum, nie było by "może przez przepływkę jest przeładowanie" tylko konkretne informacje.
paput Opublikowano 20 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2011 bo wziolem z pierburga, okaze sie jutro czy to wina przeplywki:) ja mam pierburga za 50 zł bym ci oddał, jeszcze byś podejchał sprawdził czy działa i dopiero wziął :gwizdanie:[br]Dopisany: 20 Grudzień 2011, 15:34_________________________________________________zadarząją się przypadki, że nawet nówki są zrypane, kumpel ostatnio założył BOSCHA i było jeszcze gorzej
Kowi87 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 bo wziolem z pierburga, okaze sie jutro czy to wina przeplywki:) po co poczekał byś do czwartku i bysmy logi zrobili, dopiero co wróciłem z wawy, ale jutro z samego rana jade spowrotem, wiec jak pisałem tylko czwartek wchodziłby w gre [br]Dopisany: 20 Grudzień 2011, 20:07_________________________________________________ps. a jak załozyłeś nowa przepływke to usterka ustała w ogóle
fiskuzz139 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Nie, fakt taki że dużo się polepszyło, zrobiłem zczyt błedow wykazało na przepływke i turbo. Wpadne do Ciebie w Czwartek zrobimy logi bo mechanior powiedział że w tej sytuacji zostaje turbo.
pastaldo Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Nie, fakt taki że dużo się polepszyło, zrobiłem zczyt błedow wykazało na przepływke i turbo. Wpadne do Ciebie w Czwartek zrobimy logi bo mechanior powiedział że w tej sytuacji zostaje turbo. a jakie w ogóle sa objawy?
fiskuzz139 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Zamulony, do 100km\h pedal w podlodze i wiecej ni huhu
Kowi87 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 objawy nie wyglądaja na przeładowanie, moim zdaniem wina bedzie gdzies w podcisnieniach bądź jest dziura w dolocie, teraz zimno to nie widac zbytnio kopcenia Sprawdzałeś te wszystkie węzyki od N75 itp
fiskuzz139 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Dolot sprawdzałem jest cały, a co do N75? właśnie miałem przejrzeć i nie przejrzałem:D
Kowi87 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Dolot sprawdzałem jest cały, a co do N75? właśnie miałem przejrzeć i nie przejrzałem:D sprawdź ręcznie cyz całe masz wężyki, bo pewnie od turbo jest pękniety(czesto sie zdaza) i dlatego muł bo turbo nie steruje
fiskuzz139 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Wiec jak z jutrzejszym spociskiem?? P.S Kowi nie wpadnę dziś bo mam samochód jeszcze rozebrany wycinam kata... A przewody wszystkie całe:/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się