Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Puławskie


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

pier**licie ten nowy C-max gniecie suty :slina: :slina:

Opublikowano

jak to wygląda w środku :sick3:

ostatnio jeździłem ze znajomym jego C-maxem z 2005 roku i w porównaniu z moim audi to ford :thumbdown:

Kwestia gustu - mi właśnie środek bardzo się podoba...

jeździłeś?

wiesz jakie ma kolega problemy za zapalniem? odpali, pochodzi 5 sekund, gaśnie i tak parę razy. Potrafi też w czasie jazdy nagle zgasnąć. Żeby zapalić chechła 5-6 razy-ach ten common rail[br]Dopisany: 24 Luty 2011, 23:01_________________________________________________

pier**licie ten nowy C-max gniecie suty :slina: :slina:

pisze o starym

Opublikowano

Niedługo pewnie wszystko będzie w common railu...

a ostatnio użytkownik xantii w common railu własnie wsiadł do mojego audika i podwiozłem go do domu i stwierdził kurcze ale Ci cicho chodzi :naughty:, nie ma to jak benzin :gwizdanie:

Opublikowano

Niedługo pewnie wszystko będzie w common railu...

a ostatnio użytkownik xantii w common railu własnie wsiadł do mojego audika i podwiozłem go do domu i stwierdził kurcze ale Ci cicho chodzi :naughty:, nie ma to jak benzin :gwizdanie:

żeby to miało turbine to by było fajnie, tak to ujdzie w tłumie :tongue4:

Opublikowano

Niedługo pewnie wszystko będzie w common railu...

a ostatnio użytkownik xantii w common railu własnie wsiadł do mojego audika i podwiozłem go do domu i stwierdził kurcze ale Ci cicho chodzi :naughty:, nie ma to jak benzin :gwizdanie:

żeby to miało turbine to by było fajnie, tak to ujdzie w tłumie :tongue4:

pertole te turbiny, własnie chciałem auto bez turbo, moc mi wystarcza, wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia ale uważam turbo za element przesadnie awaryjny utrudniający eksploatację zwałaszcza jeżeli nie posiada sie auta z turbo z salonu.

Opublikowano

Aj jeszcze nie dorosłes, albo wręcz przeciwnie za szybko wyrosłeś :polew: :polew:

Opublikowano

Paput jeszcze troche czasu i będziesz myślał o turbinie - apetyt rośnie w miare jedzenia...

e tam przeszło mi póki co[br]Dopisany: 24 Luty 2011, 23:53_________________________________________________i piterex wyhaczyłeś jakieś cudeńko? :cool1:
Opublikowano

Paput wrzuć godzinę spotu w 1 poście :tongue4:

Opublikowano

jak to wygląda w środku :sick3:

ostatnio jeździłem ze znajomym jego C-maxem z 2005 roku i w porównaniu z moim audi to ford :thumbdown:

Kwestia gustu - mi właśnie środek bardzo się podoba...

jeździłeś?

wiesz jakie ma kolega problemy za zapalniem? odpali, pochodzi 5 sekund, gaśnie i tak parę razy. Potrafi też w czasie jazdy nagle zgasnąć. Żeby zapalić chechła 5-6 razy-ach ten common rail[br]Dopisany: 24 Luty 2011, 23:01_________________________________________________

pier**licie ten nowy C-max gniecie suty :slina: :slina:

pisze o starym

Trochę się uśmiałem :>

Twój kolega ma padło, więc ford common rail bee. Poprzednie audi miało problemy z notlaufami, więc turbina bee. Chyba opierasz swoje osądy na jednym przypadku :cool1:

Te fordy to świetne auta (może poza silnikiem 2.0tdci ale o tym większość osób wie).

Bardzo dobre wyciszenie (nawet w porównaniu do benzyny), miękkie plastiki (żadnego pukania czy trzeszczenia). Słynne zawieszenie i prowadzenie(nowa era forda i ogromna sprzedaż focusów I to głównie zasługa tego zawieszenia). Silniki diesla są bardzo dynamiczne i wbrew pozorom nie są tak czułe na jakość paliwa jak te z stajni VW.

Mój brat miał focusa II z silnikiem 1.8tdci, jeździłem tym autem. Wielokrotnie na zmianę z moim audi.

Jedyne co mu się przez 50k km popsuło to przegub.

2jaxg1i.jpg

Opublikowano

tak "opieram swoje osądy na jednym przypadku".............................. notlaufa :polew: w ogóle inni tego problemu nie maja :gwizdanie:[br]Dopisany: 27 Luty 2011, 13:30_________________________________________________[quote name=Sebek (-_-) ]

Paput wrzuć godzinę spotu w 1 poście :tongue4:

tak się zastanawiam czy nie będzie za zimno :mysli:

Opublikowano

Jak się ma notlaufa to trzeba coś z tym zrobić. Turbo nie przechodzi w tryb awaryjny bez przyczyny.

Najczęściej jest to kierowca z PSJ :gwizdanie:

Turbiny są dla ludzi, nawet średnio rozwinięta małpa nauczyłaby się takim samochodem jeździć.

Nie pałować na zimnym, studzić po jeździe i nie zamulać. To takie trudne? Ale fakt, lepiej powiedzieć, że wadliwym ogniwem jest turbina a nie człowiek. Sprężarka głosu nie ma, a szkoda :naughty:

Opublikowano

Jak się ma notlaufa to trzeba coś z tym zrobić. Turbo nie przechodzi w tryb awaryjny bez przyczyny.

Najczęściej jest to kierowca z PSJ :gwizdanie:

Turbiny są dla ludzi, nawet średnio rozwinięta małpa nauczyłaby się takim samochodem jeździć.

Nie pałować na zimnym, studzić po jeździe i nie zamulać. To takie trudne? Ale fakt, lepiej powiedzieć, że wadliwym ogniwem jest turbina a nie człowiek. Sprężarka głosu nie ma, a szkoda :naughty:

zwłaszcza że kupuje się 14 letnie auto i od początku się eksploatuje to turbo

Opublikowano

Sprawdzić turbo to 10 minut roboty

Ale to trzeba wiedzieć jak :wink4:

Luzy na wirniku i przejażdżka. Nie ma luzów, nie ma notlaufów to brać.

Zalać syntetykiem i cieszyć się jazdą.

A jeszcze odnośnie PSJ, dobrze to widać na przykładzie benzyniaków z T. Mało który ma notlaufy, a w dieslu trafi się "oszczędny", który 3 tysięcy obrotów nie przekracza i zapieczone kierowniczki gwarantowane. A jeszcze jak katalizator siedzi...

Opublikowano

to jest moje zdanie i nie musisz go podzielać

Opublikowano

Panowie z mojej strony nici ze spocika :wallbash: Oddaję autko 3 marca gazownikowi na cały ŁYKend, więc nie będę miał jak się ruszyć.

Opublikowano

Panowie z mojej strony nici ze spocika :wallbash: Oddaję autko 3 marca gazownikowi na cały ŁYKend, więc nie będę miał jak się ruszyć.

:thumbdown:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...