julo23 Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 MODEL AUTA: A4 B6 2004r RODZAJ SILNIKA: 1.9 TDI, AVF MODYFIKACJA SILNIKA: modyfikowany – program MOC: 144KM, 344Nm -> 163KM. 380Nm RODZAJ HAMOWNI: TUNER: modyfikowany w DynoSoft w Tychach. Miał być program bezdymny i bezpieczny i taki jest. Autko bardzo przyzwoicie się odpycha. obecny, 168KM, 380Nm http://www.fotoszok.pl/upload/f75a284b.jpg
GRazny Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Autko bardzo przyzwoicie się odpycha. widać po Nm... programik lajtowy ale bardzo ładny i bezpieczny ... dól nawet bezpieczniejszy niż w oryginale...
kileeer Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 MODEL AUTA: A4 B6 2004r RODZAJ SILNIKA: 1.9 TDI, AVF MODYFIKACJA SILNIKA: modyfikowany – program MOC: 144KM, 344Nm -> 163KM. 380Nm RODZAJ HAMOWNI: TUNER: modyfikowany w DynoSoft w Tychach. Miał być program bezdymny i bezpieczny i taki jest. Autko bardzo przyzwoicie się odpycha. Pokusiłbym się chyba o więcej stada i momentu. Ale duży + za mod w dobrym kierunku. pozdrawiam
maciejski Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 a tak na oko po takim modzie jakiego czasu mozna sie spodziewac do 100km/h? Seryjne 10,2 nie powala Przy 16xKM bedzie 9s? ps. Da rade Passatowi 2.0TDI 170KM? On ma 8,5s do 100km/h.
Piotrek98igo Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 ten dolek przy 3400 czym spowodowany?
julo23 Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Opublikowano 3 Lutego 2010 Lekki dołek spowodowany ponoć napinaczem rozrządu, dziwne troche bo dopiero robiłem rozrząd i nie mam zamiaru rozgrzebywać tego od nowa. Podobno czasem tak jest... Więc następnym razem kupie ORY audi. Napinacz niby był dobry bo SKL czy jakoś taka firma SLK... możliwe ze kolejnośc liter zmieniłem. mam ksiazke serwis. w aucie to moge sprawdzić. od 0 do 100 km/h nie mierzyłem, bo aura nie pozwala. Nie mogłem sie powstrzymać żeby mu nie depnąc ale musiałem jak takie miałem krajobrazy po drodze Ale raczej bez problemu by łyknął A3 2.0 140KM w serii, bo miałem taką A3 8P i wiem jak chodziła i ona miała chyba 9 sek do 100km/h, była szybsza od 1.9 w serii ale wolniejsza niż teraz 1.9 po virusie, przynajmniej elastyczność, bo tylko ją testowałem w drodze powrotnej. Swoją drogą Wojtek mówił że A3 8P 2.0 TDI zazwyczaj w serii mają ok .150-155KM.
Piotrek98igo Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 chyba chodzilo ci o SKF to juz kolejne auto ,ktore ma ten sam problem z napinaczem
julo23 Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Opublikowano 3 Lutego 2010 I rzeczywiście pomaga tylko wymiana tego ustrojstwa ? Ja dopiero co robiłem rozrząd cholercia jasna, płaciłem jak za prezydenta i takiej też oczekuje jakości tej częsci... Wymiana i rozbieranie tego teraz jest raczej bezsensowne. Jedynie na przyszlosc trzeba pamietac chyba i kupic w aso.
dziadek Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Kurde ładnie to to wygląda Chodzi mi po głowie wirusek u Rogala ale... Bliźniaki w drodze i tak sobie myślę czy nie pora zacząć myśleć innymi kategoriami. Styl jazdy się będzie musiał zmienić itp itd czy ja to wykorzystam????
maciejski Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 dziadekblack, czy Twoj samochod ma wydech po obu stronach? bo spotkalem czarnego avanta A4 B6 z elblaskimi rejestracjami na nartach w Austrii rzucil mi sie samochod w oczy, bo tez mam czarnego avanta, rejestracje NE i wydech po obu stronach
dziadek Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 dziadekblack, czy Twoj samochod ma wydech po obu stronach? bo spotkalem czarnego avanta A4 B6 z elblaskimi rejestracjami na nartach w Austrii rzucil mi sie samochod w oczy, bo tez mam czarnego avanta, rejestracje NE i wydech po obu stronach Nie, ja mam zwykły wydech i "srebrny" powiedzmy kolor
aju Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 ps. Da rade Passatowi 2.0TDI 170KM? On ma 8,5s do 100km/h. ja zrobiłem mojego służbowego paska moim wspaniałym magicznym condomem, ale łatwo nie było
Piotrek98igo Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 tez pojechalem 170KM w pasku bez problemow julo wpadnij na spocika kiedys ,pochwalic sie
maciejski Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 Piotrek a ile masz kuni? aju, Paska 140 czy 170?
julo23 Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Opublikowano 4 Lutego 2010 Postaram się ale pewnie dopiero na wiosne juz na alumkach. Edit., myśle że paska 140 to z palcem w ...
aju Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 aju, Paska 140 czy 170? 140 to nawet nie podchodzę bo szkoda auto gonić na tak mizerote
Jarol Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 Lekki dołek spowodowany ponoć napinaczem rozrządu, dziwne troche bo dopiero robiłem rozrząd i nie mam zamiaru rozgrzebywać tego od nowa. Niestety ale nowsze silniki AWX/AVF maja zwykły npinacz który nie jest w stanie utrzymać paska rozrządu w odpowiednim napięciu po programie. Czy go wymienisz na nowy ori czy nie ori to dołek i tak będzie. Jedyny na to sposób to wymiana napinacza na hydrauliczny taki jak był w starszych silnikach z lat 2001-2003.
julo23 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Zaślepiłem EGR i byłem na hamowni. Jutro wkleje wykres. Jest pełne 170KM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się