Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHH] Prośba o pomoc w logach NoWe logi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :)

Proszę o pomoc w logach.

Logi były robione dziś rano w fatalnych warunkach drogowych, także proszę zobaczyć czy coś będzie z tych logów a jak coś to powtórka. A i coś mi jeszcze ten mój diagnosta namieszał i nie mogę znaleźć logów 010 chyba log 011 tyczy się silników z pompowtryskami :mysli:? A ja mam zwykła pompę rotacyjną. Tak czy siak proszę zobaczyć czy coś z tego będzie.

A ważne logi 004,008,011 były powtarzane trzy razy, więc je umieszczam może coś z nich będzie :kox:.

Dynamiczne:

Grupy: 000,001,003 - http://rtnet.pl/vaglog/gajost_6193.html

Grupy: 004,008,011 - http://rtnet.pl/vaglog/gajost_6194.html

Grupy: 004,008,011 - http://rtnet.pl/vaglog/gajost_6195.html

Grupy: 004,008,011 - http://rtnet.pl/vaglog/gajost_6196.html

Nowe logi

Witam :) a więc dziś wklejam nowe logi ze względu iż poprzednie były nie udane. Myślę iż te będą ok. :evil:

Logi statyczne:

Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/gajost_7709.html

Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/gajost_7708.html

Logi Basic settings:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/gajost_7711.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/gajost_7710.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/gajost_7713.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/gajost_7712.html

Logi dynamiczne:

Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/gajost_7715.html

Grupy: 004,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/gajost_7714.html

Grupy: 004,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gajost_7716.html

Opublikowano

Po pierwsze silnik nie dogrzany albo termostat lub za wczesnie robione logi. Widac ze dzieje sie cos z reg ciśnienia doładowania, raz przeładowywuje a innym razem zbyt mocno spada i obcina dawke. Czy napewno przy logach był but w podłodze za każdym razem :confused4:

Opublikowano

Starałem się aby były pedał był cały czas w podłodze no ale tak jak pisałem warunki były trudne tzn. droga była troszkę zaśnieżona i w niektórych momentach koło buksowało i może ten pedał gazu nie był cały czas w podłodze. Co do temperatury rzeczywiście mógł być na początku troszkę niedogrzany, ale przy ostatnich logach na blacie miałem 90 stopni.

Opublikowano

Jezeli koła zrywały przyczepnosc to logi do kosza

Opublikowano

tak też myślałem :kwasny: w poniedziałek nowe logi będę robił i może się uda coś klarownego zrobić :evil:

Opublikowano

Loguj kazda grupe osobno.

Potrzebujemy :

Statyczne - 000,001,03,004,007,013

Statyczne Basic Settings - 000,003,004,011

Dynamiczne - 000,003,004,008,010 i 011

Powodzenia

Opublikowano

Panowie post odświeżony :kox:

Opublikowano

Statyczny kąt wtrysku obowiazkowo do regulacji.

Reszta OK.

Auto po programie. :wink4:

Fajnie zrobiony sofcik.

Opublikowano

przemik dzięki Ci wielkie za pomoc :rolleyes:

Jeszcze mnie intereseju czy kierownice na turbine nie przycinają się :disgust:

Pozdrawiam :decayed:

Opublikowano

tak z ciekawosci .... kto robil program i ile wyszlo na hamowni ?

jezdzij dynamicznie i nie powinno byc problemu

Opublikowano

Powiem tak podziękowania z mojej strony za całkowity nakład w pracy należą się chłopakowi sokolnh z Krakowa.

Z tego, co wiem to program robiła firma:

http://www.dynosoft.pl/

Tuner Ali :gwizdanie:.

A oto co wyszło,ponoć jeszcze jest parę koników więcej, ale hamownia dopiero latem.

URL=http://www.fotosik.pl]b1ae07968befa0b5med.jpg[/url]

Piszesz że jeździć dynamicznie,powiem Ci tak, że raz w tygodniu kręcę go na I,II,III bieg do 4000-4400obr. A na co dzień 2400-2800obr. Co sądzisz o takiej jeździe? :mysli:

Opublikowano

A na co dzień 2400-2800obr. Co sądzisz o takiej jeździe? :mysli:

PSJ ... :evil:

Opublikowano

to do ilu go kręcić a tak na co dzień to ciężko jeździć z pedałem w podłodze :kox:

Opublikowano

wtryski 0.205, fmic + program Dynosoft :evil:[br]Dopisany: 13 Marzec 2010, 10:24_________________________________________________Dziś ustawiałem kąt wtrysku i po wielkich trudach wyszło w granicach 46-49 czy tak może być :blink:

Opublikowano

Moze byc.Od siebie to moge dorzucic zeby zainteresowac sie korekcjami na 2wtrysku

Opublikowano

A jak tą korekcje zrobić na VAG-u? :embarrassed:

Opublikowano

to nic nie mozna zrobic.

Opublikowano

Ja leje też takie czarne do paliwa tylko że z innej firmy "Xeramic" ale jak polecasz stp to będę lał "STP".Powiedz mi swoje zdanie na tema tego wtrysku czy jeszcze jest ok bo ja już czytałem kilkanaście opinii na temat wtrysków i zdania są podzielone;(, czy jest duża czy jeszcze jest ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...