GAJOSTOMASZ Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 Witam Proszę o pomoc w logach. Logi były robione dziś rano w fatalnych warunkach drogowych, także proszę zobaczyć czy coś będzie z tych logów a jak coś to powtórka. A i coś mi jeszcze ten mój diagnosta namieszał i nie mogę znaleźć logów 010 chyba log 011 tyczy się silników z pompowtryskami ? A ja mam zwykła pompę rotacyjną. Tak czy siak proszę zobaczyć czy coś z tego będzie. A ważne logi 004,008,011 były powtarzane trzy razy, więc je umieszczam może coś z nich będzie . Dynamiczne: Grupy: 000,001,003 - http://rtnet.pl/vaglog/gajost_6193.html Grupy: 004,008,011 - http://rtnet.pl/vaglog/gajost_6194.html Grupy: 004,008,011 - http://rtnet.pl/vaglog/gajost_6195.html Grupy: 004,008,011 - http://rtnet.pl/vaglog/gajost_6196.html Nowe logi Witam a więc dziś wklejam nowe logi ze względu iż poprzednie były nie udane. Myślę iż te będą ok. Logi statyczne: Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/gajost_7709.html Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/gajost_7708.html Logi Basic settings: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/gajost_7711.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/gajost_7710.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/gajost_7713.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/gajost_7712.html Logi dynamiczne: Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/gajost_7715.html Grupy: 004,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/gajost_7714.html Grupy: 004,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/gajost_7716.html
wojtek26 Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 Po pierwsze silnik nie dogrzany albo termostat lub za wczesnie robione logi. Widac ze dzieje sie cos z reg ciśnienia doładowania, raz przeładowywuje a innym razem zbyt mocno spada i obcina dawke. Czy napewno przy logach był but w podłodze za każdym razem
GAJOSTOMASZ Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Opublikowano 5 Lutego 2010 Starałem się aby były pedał był cały czas w podłodze no ale tak jak pisałem warunki były trudne tzn. droga była troszkę zaśnieżona i w niektórych momentach koło buksowało i może ten pedał gazu nie był cały czas w podłodze. Co do temperatury rzeczywiście mógł być na początku troszkę niedogrzany, ale przy ostatnich logach na blacie miałem 90 stopni.
wojtek26 Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 Jezeli koła zrywały przyczepnosc to logi do kosza
GAJOSTOMASZ Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Opublikowano 5 Lutego 2010 tak też myślałem w poniedziałek nowe logi będę robił i może się uda coś klarownego zrobić
przemik Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 Loguj kazda grupe osobno. Potrzebujemy : Statyczne - 000,001,03,004,007,013 Statyczne Basic Settings - 000,003,004,011 Dynamiczne - 000,003,004,008,010 i 011 Powodzenia
przemik Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 Statyczny kąt wtrysku obowiazkowo do regulacji. Reszta OK. Auto po programie. Fajnie zrobiony sofcik.
GAJOSTOMASZ Opublikowano 10 Marca 2010 Autor Opublikowano 10 Marca 2010 przemik dzięki Ci wielkie za pomoc Jeszcze mnie intereseju czy kierownice na turbine nie przycinają się Pozdrawiam
spanky Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 tak z ciekawosci .... kto robil program i ile wyszlo na hamowni ? jezdzij dynamicznie i nie powinno byc problemu
GAJOSTOMASZ Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Opublikowano 12 Marca 2010 Powiem tak podziękowania z mojej strony za całkowity nakład w pracy należą się chłopakowi sokolnh z Krakowa. Z tego, co wiem to program robiła firma: http://www.dynosoft.pl/ Tuner Ali :gwizdanie:. A oto co wyszło,ponoć jeszcze jest parę koników więcej, ale hamownia dopiero latem. URL=http://www.fotosik.pl][/url] Piszesz że jeździć dynamicznie,powiem Ci tak, że raz w tygodniu kręcę go na I,II,III bieg do 4000-4400obr. A na co dzień 2400-2800obr. Co sądzisz o takiej jeździe?
spanky Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 A na co dzień 2400-2800obr. Co sądzisz o takiej jeździe? PSJ ...
GAJOSTOMASZ Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Opublikowano 12 Marca 2010 to do ilu go kręcić a tak na co dzień to ciężko jeździć z pedałem w podłodze
mentryb Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 Czy tylko robiony program czy cos jeszcze? wtryski itp?
GAJOSTOMASZ Opublikowano 19 Marca 2010 Autor Opublikowano 19 Marca 2010 wtryski 0.205, fmic + program Dynosoft [br]Dopisany: 13 Marzec 2010, 10:24_________________________________________________Dziś ustawiałem kąt wtrysku i po wielkich trudach wyszło w granicach 46-49 czy tak może być
vauxhall95 Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 Moze byc.Od siebie to moge dorzucic zeby zainteresowac sie korekcjami na 2wtrysku
GAJOSTOMASZ Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Opublikowano 20 Marca 2010 A jak tą korekcje zrobić na VAG-u?
mentryb Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 Lej co 2 tankowania czarne stpdo czyszczenia wtryskow diesla. Po paru razach beda efekty
GAJOSTOMASZ Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Opublikowano 20 Marca 2010 Ja leje też takie czarne do paliwa tylko że z innej firmy "Xeramic" ale jak polecasz stp to będę lał "STP".Powiedz mi swoje zdanie na tema tego wtrysku czy jeszcze jest ok bo ja już czytałem kilkanaście opinii na temat wtrysków i zdania są podzielone;(, czy jest duża czy jeszcze jest ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się