Bogus22 Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 witam wszystkich mam taki problem ale z golfem IV 1.6 8 a mianowicie silnik nierowno pracuje sprawdzalem nie chodzi na 3 tłoku swieca ok kable tez wymieniłem wtrysk na listwie od 3 tłoka poniewaz wydaje mi sie ze nie dostaje paliwa na 3 tłok swiec jest ciagle sucha podłaczałem pod vaga i nic prosze o jakas pomoc z góry dziekuje!!!!!
gregory Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 Najpierw Vag, możesz zamieniać cewki, świece miejscami i wtryski i w ten sposób diagnozować czy jest winy któryś wtrysk świeca czy cewka. Jeśli cały czas będzie to nadal 3 cylinder to okablowanie sprawdzić, moduł zapłonowy. Możesz jeśli potrafisz sprawdzić miernikiem czy na cewki przychodzą impulsy i zasilanie. Nie napisałeś jaki masz kod silnika.
Bogus22 Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Opublikowano 6 Lutego 2010 kod nie wiem czy to chodzi o SE a czy inny kod a miernikiem mam sprawdzac prad na kablach do wtrysku podwpne zaraz vaga jeszcze raz [br]Dopisany: 06 Luty 2010, 15:05_________________________________________________podłaczylem vaga i jest czujnik challa ale gdzie i jak go wymiwnic lub sprawdzic
Narcyz 35 Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 Ale ten błąd złapałeś na zapalonym silniku ? Jak na zgaszonym to tym się nie sugeruj. Szukaj też nieszczelności na układzie ssacym , jakieś pęknięcia na wężykach , nieszczelne uszczelki.
darek Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 Jak masz oscyloskop to sprawdź impuls na 3 wtrysku
moskal Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 moduł zapłonowy stawiam 100pln na moduł zapłonowy tak jak ci gregory pisze pozamieniaj cewki , świece , wtryski , postaraj sie wykluczyć jak najwiecej niewiadomych , tez to kiedyśm miałem i u mnie był to moduł zapłonowy
loco87 Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 Te same objawy i u mnie w lecie tez spalil sie modul mocy.
Bogus22 Opublikowano 10 Lutego 2010 Autor Opublikowano 10 Lutego 2010 koledzy czy mowimy o zapłonowym module vaga podłaczylem na zapalonym i jest ten bład sprawdzałem swiece kable zmieniłem wtryski listwe wtryskowa i wszystko ok a swieca na 3 cylindrze jesty sucha wiec stawiam na czujnik halla tylko jak mam sprawdzic to omnomierzem prosze o jakis chemat podłaczenia
Dev Opublikowano 10 Lutego 2010 Opublikowano 10 Lutego 2010 gdyby padł czujnik reszta tez by nie chodziła jak jest z kompresją?
Bogus22 Opublikowano 13 Lutego 2010 Autor Opublikowano 13 Lutego 2010 kompresja jest 11 atmosfer zamieniałem cewki swiece sprawdzałem,na vagu wyszło ze czujnik halla zmienilem nie pomogło zamieniłem wtyczki od wtryskow i nic wtryski zmienione kable od swiec swiece i nadal nie chodzi na 3 tłoku a moze cos z przepustnica ale jak to sprawdzic?prosze o jakies kolwiek podpowiedzi
Samaelos Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 Witam! Identyczną sytuację mieliśmy z Golfem szwagra parę miesięcy temu. Okazało się wtedy, że pęknięta była sprężyna zaworowa. Po zdjęciu pokrywy zaworów naciskaliśmy szklanki i ta z wadliwą sprężyną wciskała się lżej niż pozostałe.
wiktorsam Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 Kompresja swoją drogą wydaje mi się że trochę słaba, niby dopuszczalna w granicach 10-15, więc zbliżasz się do dolnego limitu... Na wszystkich garach taka sama ?
Bogus22 Opublikowano 14 Lutego 2010 Autor Opublikowano 14 Lutego 2010 na innych nie sprawdzałem a moze musze sprawdzic sprezyne zaworowa dzisjeszcze odkreciłem korektor ssacy z przepustnica i sprawdziłem paliwo wtryski podaja na wszystkie tłoki[br]Dopisany: 14 Luty 2010, 11:15_________________________________________________A i jeszcze jedno wyczytałem ze rozrzad mogł przeskoczyc i moje pytanie czy dlatego by niechodził na 3 cylindrze ?
wiktorsam Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 Ja bym sprawdził kompreche na wszystkich garnkach, jak wyjdzie że tylko na tym jest taka słaba to może to wskazywać na problemy z zaworami, (wypalony, czy wspomniana sprężyna)
Bogus22 Opublikowano 14 Lutego 2010 Autor Opublikowano 14 Lutego 2010 ok zobacze i moje pytanie jeszcze czy jest mozliwosc ze rozrzad jest zle ustawiony jak wymieniałem halla to zrobiłem swoje znaki ale po wymianie to samo a jest tak od poczatku od kiedy kupiłem auto sprawdze czy nadal jest bład czujnika halla bo moze to rozrzad jest zle ustawiony i dlatego na 3 cylindrze nie chodzi jest taka mozliwosc?[br]Dopisany: 14 Luty 2010, 12:03_________________________________________________Koledzy teraz jest jeszcze lepiej jest bład 537 czyli regulacja sondy lambda ale błedu czujnika halla juz nie ma wiec juz sam nie wiem auto tylko nie pracyje na 3 cylindrze myslalem ze rozrzad ale bład halla juz sie nie pojawia wiec juz sam nie wien co dalej robic
Dev Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 musisz sprawdzic rozrząd moze któryś kompensator hydrauliczny padł
Bogus22 Opublikowano 5 Marca 2010 Autor Opublikowano 5 Marca 2010 juz rozwiazałem moj problem rozrzad był przestawiony o 3 zeby
Musashi Opublikowano 5 Marca 2010 Opublikowano 5 Marca 2010 ile przejechales km z nieczynnym cylindrem? warto wymienic olej...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się