tomek11 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Odnośnie tego oleju w serwisie powiedziano mi że silniki z PD-kami pobierają olej. Max poboru oleju na 15 000 km 1 litr.
boseron Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 ściąganie osłony to nie problem ale jej założenie graniczy z cudem wiem bo sam to robiłem
GRazny Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 ściąganie osłony to nie problem ale jej założenie graniczy z cudem wiem bo sam to robiłem oj tam... jeśli się to robi w kanale to może... ale na podnośniku przysłowiowy "pan Heniek", który chwilę wcześniej przyjął na klatę cały olej z mojego silnika poradził sobie z osłoną bez problemu...
arti23 Opublikowano 1 Lutego 2009 Opublikowano 1 Lutego 2009 Zgadza sie wychodziły niektóre wersje bez osłony silnika,czest zdażało się to w modelach na polski rynek. :gwizdanie:
freon Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 Co prawda B5 ale pytanie uniwersalne - kiedy dolewać olej? Biegać ciągle i sprawdzać jaki jest poziom na bagnecie i gdy jest minimum to dolać? A co jeśli się moment ów przegapi i zejdzie poniżej poziomu referencyjnego? Grozi to jakimiś ciężkimi skutkami? I w którym momencie pojawia się kontrolka niskiego poziomy oleju?
GRazny Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 kontrolka to już trochę późno... niewiem jakie masz przebiegi ale powiedzmy że z 2000 miesięcznie to ustal sobie że w niedzielę przed kościołem :> zerkasz w bagnet i tyle... sprawa czysto organizacyjna... a jeśli Ci zrzera litr na 200km to już samo sprawdzanie nie wystarczy...trzeba coś robić
mczekaj5 Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 Ostatnio miałem taką sytuację, sprawdzałem bagnecik był minimum ale że do zmiany oleju jeszcze około 1000 km więc olałem sprawę i pojechał sobie na szkolenie:) wracając na 2 pasmówce ok 120 na godzinę włączyła mi się kontrolka pomarańczowa że olej jest na minimum, zjechałem do najbliższej stacji jadąc spanikowany około 80:) dolałem 10W40 bo nie miałem pewności co było poprzednio i wszystko gra. Także lepiej sprawdzać tak co jakiś czas oczywiście nie co 20 km ale i nie co 7000.. ile nam to zejdzie? minutę...? i koniecznie po tym jak autko stało:) najlepiej rano:)
Daimos Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 Jeżeli chodzi o osłonę silnika to w przypadku B5 były wersje bez osłony (nawet jest na to kod wyposażenia 1SA czyli brak osłony). Natomiast jeżeli chciałby ktoś sobie taką osłonę założyć to polecam firmę rezaw-plast dostępną na allegro, naprawdę wysoka jakość osobiście polecam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się