vdm Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 będzie dobry, ale cena za to jest ogromna ja kiedys kupiłem sobie metr takiego sylikonu za 90zł 3krotniezbrojony z Agrokoru Jak tak to szukamy dalej
Kowi87 Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 Jesteś z mazowieckiego wiec moze znajdziesz chwile i podjedziesz http://www.agrokor.pl/kontakt.php Wiem ze sklep prowadzi również sprzedaż wysyłkową jak by co Pytaj o złączki sylikonowe Rubena, nie wiem jak wygladają aktualnie ceny, ale rok temu były tańsze niz Samco
Michał Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 ja mam ten z Samco i nie narzekam :gwizdanie: kilka groszy droższy ale +5 do lansu
pawelwor Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 w ETCE chyba nie ma podanych długości ale tutaj Robert napisał co i jak, podał też orientacyjne długości http://www.a4-klub.pl/smf/b5_avg_przewod_rurka_podcisnienia_sterowania_vtg_kierownicami_turbiny-t82825.0.html;msg959490#msg959490 Odgrzebie trochę Są długości ile ma mieć każdy wężyk. Wg. Etki łącznie ok. 1160mm (3,5mm lub te 4mm) i ok. 845mm (5mm).
yarel Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 Panowie, takie małe techniczne pytanie czy jak wymieniacie wężyki to zakładacie jakieś opaski na króćce?? bo powiem że u mnie na kilku są a na innych nie, a też chciałem wymienić wszystkie wężyki i nie wiem czy dokupić też opaski,a jak tak to jakie
Sztomel Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 yarel masz mieszany układ tzn. EGR podciśnieniowy a turbodoładowania ciśnieniowy bo masz turbo sterowane ciśnieniowo i dlatego na jednych wężykach (tych ciśnieniowych) masz opaski i tam powinny być, nie podam linku do opasek bo nigdy ich nie szukałem ale kup obojętnie jakie, ważne tylko by nie cięły wężyka jak zbyt mocno je skręcisz.
pawelwor Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 Oryginalnie są dwie opaski, jedna przy EGR, druga przy turbo.
Michał Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 Oryginalnie są dwie opaski, jedna przy EGR, druga przy turbo. przy EGR owszem, ale przy turbo w AFN/AVG? nie spotkałem się jeszcze
pawelwor Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 Oryginalnie są dwie opaski, jedna przy EGR, druga przy turbo. przy EGR owszem, ale przy turbo w AFN/AVG? nie spotkałem się jeszcze Podałem wg. Etki. U mnie przy turbo nie ma
chris.lkr Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 Gdy u mnie ostatnio pękł ten łącznik gumowy między kolektorem ssącym a plastikową rurą to pojeździłem trochę po sklepach motoryzacyjnych i natrafiłem na sklep z częściami do samochodów ciężarowych (Star, Jelcz itp.). Okazało się że był to strzał w dziesiątkę Koleś miał na stanie rurę gumową fi51 odporną na olej jak i na wysokie ciśnienie oczywiście z potrójnym oplotem. Dodam jeszcze że w kolorze niebieskim (dla mnie nie ma to jednak znaczenia). Koszty: 15cm rurki = 25 zł. Pozdrawiam :>
FuThe Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 chris.lkr, ale jaki ta Twoja rura ma związek z wężykami podciśnienia?? Bo chyba nie o to, nie o to...
chris.lkr Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 chris.lkr, ale jaki ta Twoja rura ma związek z wężykami podciśnienia?? Bo chyba nie o to, nie o to... napisałem o tych gumowych łącznikach dlatego bo gdybyś poczytał kilka postów wstecz to byś wiedział, że był poruszany ich temat w tym wątku Pozdrawiam.
FuThe Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 Faktycznie był taki OT...już wtedy nijak z tematem powiązany. HydePark zatem widać)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się