Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Jaka długość i średnica wężyków podciśnienia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

będzie dobry, ale cena za to jest ogromna :thumbdown: ja kiedys kupiłem sobie metr takiego sylikonu za 90zł 3krotniezbrojony z Agrokoru :good:

Jak tak to szukamy dalej :good:

Opublikowano

Jesteś z mazowieckiego wiec moze znajdziesz chwile i podjedziesz

http://www.agrokor.pl/kontakt.php

Wiem ze sklep prowadzi również sprzedaż wysyłkową jak by co :good:

Pytaj o złączki sylikonowe Rubena, nie wiem jak wygladają aktualnie ceny, ale rok temu były tańsze niz Samco :good:

Opublikowano

ja mam ten z Samco i nie narzekam :gwizdanie:

kilka groszy droższy ale +5 do lansu :naughty:

Opublikowano

w ETCE chyba nie ma podanych długości :mysli:

ale tutaj Robert napisał co i jak, podał też orientacyjne długości

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_avg_przewod_rurka_podcisnienia_sterowania_vtg_kierownicami_turbiny-t82825.0.html;msg959490#msg959490

Odgrzebie trochę :)

Są długości ile ma mieć każdy wężyk.

Wg. Etki łącznie ok. 1160mm (3,5mm lub te 4mm) i ok. 845mm (5mm).

Opublikowano

Panowie, takie małe techniczne pytanie :) czy jak wymieniacie wężyki to zakładacie jakieś opaski na króćce?? bo powiem że u mnie na kilku są a na innych nie, a też chciałem wymienić wszystkie wężyki i nie wiem czy dokupić też opaski,a jak tak to jakie

Opublikowano

yarel masz mieszany układ tzn. EGR podciśnieniowy a turbodoładowania ciśnieniowy bo masz turbo sterowane ciśnieniowo i dlatego na jednych wężykach (tych ciśnieniowych) masz opaski i tam powinny być, nie podam linku do opasek bo nigdy ich nie szukałem ale kup obojętnie jakie, ważne tylko by nie cięły wężyka jak zbyt mocno je skręcisz.

Opublikowano

Oryginalnie są dwie opaski, jedna przy EGR, druga przy turbo.

Opublikowano

Oryginalnie są dwie opaski, jedna przy EGR, druga przy turbo.

przy EGR owszem, ale przy turbo w AFN/AVG? :mysli: nie spotkałem się jeszcze

Opublikowano

Oryginalnie są dwie opaski, jedna przy EGR, druga przy turbo.

przy EGR owszem, ale przy turbo w AFN/AVG? :mysli: nie spotkałem się jeszcze

Podałem wg. Etki. U mnie przy turbo nie ma :wink4:

Opublikowano

Gdy u mnie ostatnio pękł :wallbash: ten łącznik gumowy między kolektorem ssącym a plastikową rurą to pojeździłem trochę po sklepach motoryzacyjnych i natrafiłem na sklep z częściami do samochodów ciężarowych (Star, Jelcz itp.). Okazało się że był to strzał w dziesiątkę :notworthy: Koleś miał na stanie rurę gumową fi51 odporną na olej jak i na wysokie ciśnienie oczywiście z potrójnym oplotem. Dodam jeszcze że w kolorze niebieskim (dla mnie nie ma to jednak znaczenia). Koszty: 15cm rurki = 25 zł. :good:

Pozdrawiam :>

Opublikowano

chris.lkr, ale jaki ta Twoja rura ma związek z wężykami podciśnienia?? Bo chyba nie o to, nie o to... ;)

napisałem o tych gumowych łącznikach dlatego bo gdybyś poczytał kilka postów wstecz to byś wiedział, że był poruszany ich temat w tym wątku

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...