filip1001 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Joker: 2,0 TDI w B8 to na pewno wiesz nowa technologia względem B7- Common Rail. Ale zastosowano ten sam wadliwy napęd pompy oleju. Już od początku produkcji cała konstrukcja jest wzmocniona w stosunku do B7, ale sporadyczne awarie wciąż występowały. Generalna eliminacja wady fabrycznej pojawiła się w czwartym kwartale 2009 roku, chyba w październiku. I w modelach od tego momentu wymieniać nic nie trzeba- można spać spokojnie. W C6 jest wiele silników z B7. I jeżeli chodzi o 2,0 TDI to są do pewnego momentu te same kupy co w B7, w 2008 roku C6 dostało nową paletę silników 2,0 TDI już na technologii CR, ale też te drobne awarie występowały jak w B8 z początku produkcji. No bo 2,7 oraz 3,0 TDI tak jak w B7 występowały od początku jako CR, zarówno w B7, C6 nie wspominając o B8 Zgadza się. Jest silnik 120 PS ograniczony słabszym softem. Konstrukcyjnie to praktycznie to samo co 143 PS, nawet chyba turbo te same Nie wiem jak w NO, ale np. w DE występowały te wersje często dla firm... był to najsłabszy silnik montowany w B8. Pozostaje jeszcze kwestia skrzyń biegów jakie montowano w poszczególnych silnikach...
joker-lukasz Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2012 dobra to powiedzmy że w B8 wystarczy wymienić tylko tą pompę oleju w 2.0TDI? nie trzeba tych wałków itd? w NO jest bardzo dużo wersji 120 konnych, może po prostu były tańsze a ludzie woleli dopłacić za wyposażenie czy coś innego.. widuję w ogłoszeniach też sporo 1.8TFSI 120PS, najgorsze jest to że jakoś nie umiem rozróżnić przedniego zderzaka zwykłego i sline
filip1001 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Joker, nie chcę Cię wprowadzić w błąd z czymkolwiek, bo B8 jeszcze nie miałem ( może się to wkrótce zmieni i wtedy będę zmuszony dowiedzieć się więcej ). Jak masz pytania nt. B8 to najlepiej pytaj tu: http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?201181-ALL-B8-TrOOOOp-B8 Chłopaki na pewno uczciwie i rzetelnie rozwieją Twoje wątpliwości Fakt, S-LINE w B8 jest dość dyskretny tu masz co nieco o S-LINE w B8 : http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?152224-ALL-B8-Pakiet-Sportowy-S-line-oraz-S-line-Exterieur Rynek NO jest specyficzny z tego co obserwuję i zdecydowanie częściej ludzie kupują fury z mniejszym silnikiem i lepszym wypasem, niż duże silniki w golasach BTW: Poczytaj sobie trochę ten TROOP B8, możesz się kilkukrotnie za głowę złapać czytając o B8 i czasem się przy tym aucie pojawiających zaskakująco dużych kosztach chcąc coś wyrezać
joker-lukasz Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2012 dzieki za podpowiedzi nie no raczej u mnie rezenia to jakiegoś wielkiego nie będzie, jak będę miał kupować to na pewno wyposażenie takie co mi potrzebne, jedynie co dorezać to mozna będzie jakies skóry w środku i kierownicę no i felga i zawias, zależy mi na tym żeby auto się nie psuło i nie paliło dużo na duże pojemności nawet nie patrze, bo to w ogóle inna kasa niż 2.0TDI czy 1.8-2.0TFSI, w sumie nawet 2.0TFSI ciężko znaleźć w możliwej kasie ale powoli zaczynam się orientować bo kto wie czy może się nie kupi jakiejś czarnuli
filip1001 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Jak tam Pany się miewacie ? Jak Marcin się śmiga na nowej zawieszce ? BTW: Joker- opanowałeś temat B8 ? Możesz jeszcze dla swojej wiedzy przeczytać wątek o B8 wrclaguny i będziesz prawie wszystko w tym temacie wiedział
marcinos80 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Na glebie jak na załączony obrazku,musze uwazać jak dojezdzam do krawęzników pozatym ok jest.Komfort taki sam jak był wiec tylko w dół poszło.Co pozatym panowie jakieś ciekawe updety?Ja się zastanawiam co u siebie mozna jescze pomodzic bo narazie wszystko zrealizowałem.Może II din,tak myśle....
joker-lukasz Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Filip.. póki co nie mam za bardzo czasu czytać bo trzeba zarabiać pini jeszcze nie powiedziane na 100% czy to będzie B8 bo może będzie trzeba kupić coś delikatnie starszego czekam do wakacji i zobaczę jaki budżet się uzbiera myślę jeszcze o B7 w sedanie i zrobieniu jakiegoś fajnego body no ale zobaczymy jest kilka planów B8 to już jednak fura klasy wyższej.. tam z wyglądem nic się nie pokombinuje bo jest seryjnie za***isty chciałbym jeszcze móc coś pomodzić, zrobić jakis fajny projekt no ale mówie.. czas pokaże
Kasjan Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 No niby jestem... ale jakoś tak cicho...
marcinos80 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Kto do białego sie wybiera na rozpoczęcie sezonu VAGOWEGO 06.05.2012 ---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ---------- Sylwekkk..... fela juz jest?Daj foty.
Lo-buz Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Kazdy cos pewnie skrobie przy aucie
sylwiasty Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Kto do białego sie wybiera na rozpoczęcie sezonu VAGOWEGO 06.05.2012---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ---------- Sylwekkk..... fela juz jest?Daj foty. Fela jest ..... w garażu. Miałem zakładać w tym tygodniu ale jak pojechałem na geometrię to okazało się, że mam dwie tuleje do wymiany i bez sensu było ustawiać geo jak luz na tulejach. Mógł bym założyć w sumie już 17" ale później chłopakom ręce się nie zmieszczą miedzy kołem a błotnikiem więc jeszcze kilka dni muszę poczekać. Tuleje musiałem zamówić u człowieka z forum bo u nas w sklepach nie ma a w serwisie wyszło by mnie prawie 240 za same tuleje. Dzisiaj przyjdą kurierem więc po niedzieli wymieniam, ustawiam geo i fela siada w końcu na aucie. Marcin dobijałeś się do mnie na gg - sorki ale przez te plecy to teraz mało siedzę przy kompie. Jak chcesz pogadać to dzisiaj będę siedział trochę dłużej to możesz uderzyć na gg. A i widziałem Ciebie dzisiaj z rana na światłach Utrata-Sejneńska, klikałeś chyba sms'a więc chyba mnie nie zauważyłeś.
marcinos80 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Kto do białego sie wybiera na rozpoczęcie sezonu VAGOWEGO 06.05.2012---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ---------- Sylwekkk..... fela juz jest?Daj foty. Fela jest ..... w garażu. Miałem zakładać w tym tygodniu ale jak pojechałem na geometrię to okazało się, że mam dwie tuleje do wymiany i bez sensu było ustawiać geo jak luz na tulejach. Mógł bym założyć w sumie już 17" ale później chłopakom ręce się nie zmieszczą miedzy kołem a błotnikiem więc jeszcze kilka dni muszę poczekać. Tuleje musiałem zamówić u człowieka z forum bo u nas w sklepach nie ma a w serwisie wyszło by mnie prawie 240 za same tuleje. Dzisiaj przyjdą kurierem więc po niedzieli wymieniam, ustawiam geo i fela siada w końcu na aucie. Marcin dobijałeś się do mnie na gg - sorki ale przez te plecy to teraz mało siedzę przy kompie. Jak chcesz pogadać to dzisiaj będę siedział trochę dłużej to możesz uderzyć na gg. A i widziałem Ciebie dzisiaj z rana na światłach Utrata-Sejneńska, klikałeś chyba sms'a więc chyba mnie nie zauważyłeś. Pewnie cos sprawdzałem w smartfonie przy moim dotyku i pianistycznych palcach ciezko esa pisac jadac hi,hi
Kasjan Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Panowie problem... Kupiłem gwint KW za okazyjną cenę 150zł. Z tym że dwa amory są wylane. Napisałem już do firmy o koszt regeneracji i jest to 330zł/sztuka i rok gwarancji. Opłaca się regenerować całość? Słyszałem pogłoski że po regeneracji to już nie to samo i wgl. No i nie wiem co z tym fantem zrobić...
sylwiasty Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Panowie problem... Kupiłem gwint KW za okazyjną cenę 150zł. Z tym że dwa amory są wylane. Napisałem już do firmy o koszt regeneracji i jest to 330zł/sztuka i rok gwarancji. Opłaca się regenerować całość? Słyszałem pogłoski że po regeneracji to już nie to samo i wgl. No i nie wiem co z tym fantem zrobić... Skoro amortyzatory są wylane to i tak musisz je zregenerować/wymienić bo co Ci po gwincie, który jest niesprawny. Z regeneracją bywa rożnie, wybierz firmę, która ma najlepsze opinie/jest polecana. Podobno regenerowane wahacze wytrzymują tyle co ori więc może i tu będzie dobrze.
johnybravo Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Kamil twoja i tak nisko siedziała , to ty jeszcze gwint chcesz ?
Kasjan Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 No jeszcze bym troszkę ją opuścił no może przód jest ok. Ale tył tak jakoś wysoko i nie ładnie mi to wygląda... Czy może same sprężyny w takim razie na tyle zmienic? Ale jak teraz sprawdzić jakie obecnie mam?
marcinos80 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Na springach masz oznaczenie(kody literowe i producent) chyba że są ori to masz paski kolorowe na nich.Coś dobierzemy żeby równo staneło.A i zobacz klasy wagowe osi jakie masz przód i tył.Daj fote jak to stoi teraz z boku profil.
johnybravo Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 http://moto.allegro.pl/audi-s4-2-7-biturbo-265km-quattro-i2299529522.html brać pany brać
filip1001 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 http://moto.allegro.pl/audi-s4-2-7-biturbo-265km-quattro-i2299529522.htmlbrać pany brać może bym sobie zrobił prezent na majówkę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się