Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTy SUWAŁKI/AUGUSTÓW/OLECKO I INNE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Joker:

2,0 TDI w B8 to na pewno wiesz nowa technologia względem B7- Common Rail. Ale zastosowano ten sam wadliwy napęd pompy oleju. Już od początku produkcji cała konstrukcja jest wzmocniona w stosunku do B7, ale sporadyczne awarie wciąż występowały. Generalna eliminacja wady fabrycznej pojawiła się w czwartym kwartale 2009 roku, chyba w październiku. I w modelach od tego momentu wymieniać nic nie trzeba- można spać spokojnie.

W C6 jest wiele silników z B7. I jeżeli chodzi o 2,0 TDI to są do pewnego momentu te same kupy co w B7, w 2008 roku C6 dostało nową paletę silników 2,0 TDI już na technologii CR, ale też te drobne awarie występowały jak w B8 z początku produkcji. No bo 2,7 oraz 3,0 TDI tak jak w B7 występowały od początku jako CR, zarówno w B7, C6 nie wspominając o B8 :wink:

Zgadza się. Jest silnik 120 PS ograniczony słabszym softem. Konstrukcyjnie to praktycznie to samo co 143 PS, nawet chyba turbo te same :whistling: Nie wiem jak w NO, ale np. w DE występowały te wersje często dla firm... był to najsłabszy silnik montowany w B8.

Pozostaje jeszcze kwestia skrzyń biegów jakie montowano w poszczególnych silnikach...

  • Odpowiedzi 5.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

dobra to powiedzmy że w B8 wystarczy wymienić tylko tą pompę oleju w 2.0TDI? nie trzeba tych wałków itd?

w NO jest bardzo dużo wersji 120 konnych, może po prostu były tańsze a ludzie woleli dopłacić za wyposażenie czy coś innego..

widuję w ogłoszeniach też sporo 1.8TFSI 120PS,

najgorsze jest to że jakoś nie umiem rozróżnić przedniego zderzaka zwykłego i sline :P

Opublikowano

Joker, nie chcę Cię wprowadzić w błąd z czymkolwiek, bo B8 jeszcze nie miałem ( może się to wkrótce zmieni i wtedy będę zmuszony dowiedzieć się więcej ). Jak masz pytania nt. B8 to najlepiej pytaj tu:

http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?201181-ALL-B8-TrOOOOp-B8

Chłopaki na pewno uczciwie i rzetelnie rozwieją Twoje wątpliwości :wink:

Fakt, S-LINE w B8 jest dość dyskretny :grin:

tu masz co nieco o S-LINE w B8 :

http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?152224-ALL-B8-Pakiet-Sportowy-S-line-oraz-S-line-Exterieur

Rynek NO jest specyficzny z tego co obserwuję i zdecydowanie częściej ludzie kupują fury z mniejszym silnikiem i lepszym wypasem, niż duże silniki w golasach :whistling:

BTW: Poczytaj sobie trochę ten TROOP B8, możesz się kilkukrotnie za głowę złapać czytając o B8 i czasem się przy tym aucie pojawiających zaskakująco dużych kosztach chcąc coś wyrezać :whistling:

Opublikowano

dzieki za podpowiedzi :)

nie no raczej u mnie rezenia to jakiegoś wielkiego nie będzie, jak będę miał kupować to na pewno wyposażenie takie co mi potrzebne, jedynie co dorezać to mozna będzie jakies skóry w środku i kierownicę no i felga i zawias, zależy mi na tym żeby auto się nie psuło i nie paliło dużo :)

na duże pojemności nawet nie patrze, bo to w ogóle inna kasa niż 2.0TDI czy 1.8-2.0TFSI, w sumie nawet 2.0TFSI ciężko znaleźć w możliwej kasie

ale powoli zaczynam się orientować bo kto wie czy może się nie kupi jakiejś czarnuli :D

Opublikowano

Jak tam Pany się miewacie ? Jak Marcin się śmiga na nowej zawieszce ?

BTW: Joker- opanowałeś temat B8 ? :decayed::kox:

Możesz jeszcze dla swojej wiedzy przeczytać wątek o B8 wrclaguny i będziesz prawie wszystko w tym temacie wiedział :decayed:

Opublikowano

Na glebie jak na załączony obrazku,musze uwazać jak dojezdzam do krawęzników pozatym ok jest.Komfort taki sam jak był wiec tylko w dół poszło.Co pozatym panowie jakieś ciekawe updety?Ja się zastanawiam co u siebie mozna jescze pomodzic bo narazie wszystko zrealizowałem.Może II din,tak myśle....

Opublikowano

Filip.. póki co nie mam za bardzo czasu czytać bo trzeba zarabiać pini :D

jeszcze nie powiedziane na 100% czy to będzie B8 bo może będzie trzeba kupić coś delikatnie starszego :) czekam do wakacji i zobaczę jaki budżet się uzbiera :) myślę jeszcze o B7 w sedanie i zrobieniu jakiegoś fajnego body no ale zobaczymy :)

jest kilka planów :) B8 to już jednak fura klasy wyższej.. tam z wyglądem nic się nie pokombinuje bo jest seryjnie za***isty :) chciałbym jeszcze móc coś pomodzić, zrobić jakis fajny projekt :) no ale mówie.. czas pokaże :)

Opublikowano

No niby jestem... ale jakoś tak cicho...

Opublikowano

Kto do białego sie wybiera na rozpoczęcie sezonu VAGOWEGO 06.05.2012

---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ----------

Sylwekkk..... fela juz jest?Daj foty.

Opublikowano

Kazdy cos pewnie skrobie przy aucie :wink:

Opublikowano
Kto do białego sie wybiera na rozpoczęcie sezonu VAGOWEGO 06.05.2012

---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ----------

Sylwekkk..... fela juz jest?Daj foty.

Fela jest ..... w garażu. Miałem zakładać w tym tygodniu ale jak pojechałem na geometrię to okazało się, że mam dwie tuleje do wymiany i bez sensu było ustawiać geo jak luz na tulejach. Mógł bym założyć w sumie już 17" ale później chłopakom ręce się nie zmieszczą miedzy kołem a błotnikiem więc jeszcze kilka dni muszę poczekać. Tuleje musiałem zamówić u człowieka z forum bo u nas w sklepach nie ma a w serwisie wyszło by mnie prawie 240 za same tuleje. Dzisiaj przyjdą kurierem więc po niedzieli wymieniam, ustawiam geo i fela siada w końcu na aucie.

Marcin dobijałeś się do mnie na gg - sorki ale przez te plecy to teraz mało siedzę przy kompie. Jak chcesz pogadać to dzisiaj będę siedział trochę dłużej to możesz uderzyć na gg.

A i widziałem Ciebie dzisiaj z rana na światłach Utrata-Sejneńska, klikałeś chyba sms'a więc chyba mnie nie zauważyłeś.:decayed::wink:

Opublikowano
Kto do białego sie wybiera na rozpoczęcie sezonu VAGOWEGO 06.05.2012

---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ----------

Sylwekkk..... fela juz jest?Daj foty.

Fela jest ..... w garażu. Miałem zakładać w tym tygodniu ale jak pojechałem na geometrię to okazało się, że mam dwie tuleje do wymiany i bez sensu było ustawiać geo jak luz na tulejach. Mógł bym założyć w sumie już 17" ale później chłopakom ręce się nie zmieszczą miedzy kołem a błotnikiem więc jeszcze kilka dni muszę poczekać. Tuleje musiałem zamówić u człowieka z forum bo u nas w sklepach nie ma a w serwisie wyszło by mnie prawie 240 za same tuleje. Dzisiaj przyjdą kurierem więc po niedzieli wymieniam, ustawiam geo i fela siada w końcu na aucie.

Marcin dobijałeś się do mnie na gg - sorki ale przez te plecy to teraz mało siedzę przy kompie. Jak chcesz pogadać to dzisiaj będę siedział trochę dłużej to możesz uderzyć na gg.

A i widziałem Ciebie dzisiaj z rana na światłach Utrata-Sejneńska, klikałeś chyba sms'a więc chyba mnie nie zauważyłeś.:decayed::wink:

Pewnie cos sprawdzałem w smartfonie przy moim dotyku i pianistycznych palcach ciezko esa pisac jadac hi,hi

Opublikowano

Panowie problem... Kupiłem gwint KW za okazyjną cenę 150zł. Z tym że dwa amory są wylane. Napisałem już do firmy o koszt regeneracji i jest to 330zł/sztuka i rok gwarancji. Opłaca się regenerować całość? Słyszałem pogłoski że po regeneracji to już nie to samo i wgl. No i nie wiem co z tym fantem zrobić...

Opublikowano
Panowie problem... Kupiłem gwint KW za okazyjną cenę 150zł. Z tym że dwa amory są wylane. Napisałem już do firmy o koszt regeneracji i jest to 330zł/sztuka i rok gwarancji. Opłaca się regenerować całość? Słyszałem pogłoski że po regeneracji to już nie to samo i wgl. No i nie wiem co z tym fantem zrobić...

Skoro amortyzatory są wylane to i tak musisz je zregenerować/wymienić bo co Ci po gwincie, który jest niesprawny. Z regeneracją bywa rożnie, wybierz firmę, która ma najlepsze opinie/jest polecana. Podobno regenerowane wahacze wytrzymują tyle co ori więc może i tu będzie dobrze.

Opublikowano

Kamil twoja i tak nisko siedziała , to ty jeszcze gwint chcesz ? :P

Opublikowano

No jeszcze bym troszkę ją opuścił ;) no może przód jest ok. Ale tył tak jakoś wysoko i nie ładnie mi to wygląda... Czy może same sprężyny w takim razie na tyle zmienic? Ale jak teraz sprawdzić jakie obecnie mam?

Opublikowano

Na springach masz oznaczenie(kody literowe i producent) chyba że są ori to masz paski kolorowe na nich.Coś dobierzemy żeby równo staneło.A i zobacz klasy wagowe osi jakie masz przód i tył.Daj fote jak to stoi teraz z boku profil.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...