majsio Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 Witam kolegów, Czy luz na górnym zawiasie drzwi od kierowcy (niewielki) może być przyczyną stuków ( tak jakby ktoś śrubokrętem uderzał w plastik) przy jeździe po nierównościach?
_Solar_ Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 uważam że raczej to nic wspólnego z tym nie ma.A może coś Ci wpadło za boczek drzwiowy
lukas309 Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 no chyba że nie ma już amorków :) są aż tak zużyte
majsio Opublikowano 10 Lutego 2010 Autor Opublikowano 10 Lutego 2010 Amorki mają prawie po 70% sprawności, dbam o takie rzeczy
ALBINEK Opublikowano 10 Lutego 2010 Opublikowano 10 Lutego 2010 Przy luzie na zawiasach możesz słyszeć stuki ,wymiana górnego nie jest prosta .Ciężko dojść do śruby od wewnątrz.Lepiej zmień tylko połowe zawiasu.Jest blokowany małą śrubką.Wyrabia się ta część zawiasu która jest przykręcona do drzwi.
Daimos Opublikowano 10 Lutego 2010 Opublikowano 10 Lutego 2010 zawias może być przyczyną stukania, z resztą uchyl troche drzwi i poruszaj nimi góra/dół, jak poczujesz luz to masz odpowiedź
stojanp Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 Miałem taką samą wytuację u siebie. Na karoserii masz takie uszko które trzyma drzwi jak je zamkniesz. Na owym uszku masz bodajrze 4 razy po 4 malutkie kreseczki, odkręć to, przesuń o 1,2 kreseczki do środka i masz problem z głowy. Drzwi będą mocniej przylegały do karoserii. Pozdrawiam - Piotr
Kolkov Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 Miałem taką samą wytuację u siebie. Na karoserii masz takie uszko które trzyma drzwi jak je zamkniesz. Na owym uszku masz bodajrze 4 razy po 4 malutkie kreseczki, odkręć to, przesuń o 1,2 kreseczki do środka i masz problem z głowy. Drzwi będą mocniej przylegały do karoserii. z tym się do końca zgodzić nie mogę, bo będziesz musiał napier... drzwiami jak w Żuku :gwizdanie: co do stukania to i owszem zawias może być przyczyną tylko nie górny, a dolny który lubi się wyrobić w B5 szczególnie w tych z szberdachem
janSerce Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 A dlaczego w szczególności w tych z szyber?
Kolkov Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 A dlaczego w szczególności w tych z szyber? bo odpływy od szyberdachu są akurat nad dolnymi zawiasami
stojanp Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 Ja przesunołem zawias o jedną kreskę i nie musze trzaskać drzwiami, zamykają się delikatnie Więc u mnie pomogło i jestem zadowolony Tylko oczywiście po jeździe naszymi pięknymi drogami coś zaczeło trzeszczeć w okolicach słupka pasażera ;/ ech .. Life is brutal ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się