pauel Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 jak byś potrzebował jakiś części to pisz bo mam na zbyciu cały kompletny motorek AFN jeszcze jest kompletny wiec mam wszystko
soundsacker Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Opublikowano 18 Lutego 2010 wywaliłem kata i turbinke wyczyściłem Tylko teraz jak zakleić ten EGR??? i co to da?[br]Dopisany: 18 Luty 2010, 21:01_________________________________________________jakieś fotki?? szukam na forum ale nie moge znależć, dużo tematów z EGR kreci sie w koło odmy... Zastanawia mnie czy wogóle ma to jakiś związek z zarastającymi kierownicami turbinki???[br]Dopisany: 18 Luty 2010, 21:22_________________________________________________Czekam na jakieś pomysły i pomoc...
kwiatko Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 egr'a wystarczy przedmuchać sprężonym powietrzem
Norway38 Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 Hej.Mam podobny problem silnik chodzi niczego sobie,ale powyżej 2000obr.nagle spada moc.Kiedy jechałem dzisiaj na 3im.biegu miałem 100km\hi 4000obr.i nagle jakby ktoś odciął paliwo.Silnik stracił moc i w ogóle nie chciał przyspieszać nawet przy starcie.Ale jak go zgasiłem to nagle moc się pojawiła.Przepływomierz w pożądku,N75 też dobry,zawór ciśnieniowy przy turbinie ok.Sam nie wiem co robić.Więcej jak 120 nie jedzie chyba że z górki nawet dostawczaki mnie wyprzedzają.Co robić pomórzcie.
Maraas Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 tematy typu "traci moc" mnożą się jak grzyby po deszczu
Kolkov Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 tematy typu "traci moc" mnożą się jak grzyby po deszczu dokładnie wywaliłem kata i turbinke wyczyściłem Tylko teraz jak zakleić ten EGR??? i co to da?[br]Dopisany: 18 Luty 2010, 21:01_________________________________________________jakieś fotki?? szukam na forum ale nie moge znależć, dużo tematów z EGR kreci sie w koło odmy... Zastanawia mnie czy wogóle ma to jakiś związek z zarastającymi kierownicami turbinki???[br]Dopisany: 18 Luty 2010, 21:22_________________________________________________Czekam na jakieś pomysły i pomoc... jeden z wielu tematów o egr http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t114287.0.html;highlight=egr egr'a wystarczy przedmuchać sprężonym powietrzem i w czym ma to niby pomóc :?:
burus2 Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 wywalaj kata bez namysłu ja wybijałem swojego tak o bo lubie pogrzebać w aucie, nie miałem w związku z nim żadnych problemów ale czytałem ze lepiej sie zbiera od niższych obrotów. I faktycznie przy wybijaniu okazało sie ze w 1/3cia zapchana całkiem, chodzi o te waskie kanaliki w porcelanie reszta albo wcale albo przypchana do połowy. i faktycznie po zabiegu łapie niżej i słychać przyjemny swist turbinki :> Ja wybijałem, nie wspawywałem rurki żeby na przeglądzie sie nie czepiali auto ma przejechane 220tyś według licznika. Wywalenie kata polecam wszystkim powyżej 200tysi A nie chodzi teraz dużo głośniej? autko chodzi tak jak wcześniej nie zauważyłem różnicy w głośności wydechu, może dlatego że siedze w aucie :tongue4:nic głośniej nie chodzi tylko słychać świst jak ostro depniesz [br]Dopisany: 18 Luty 2010, 22:51_________________________________________________jak będziesz wywalwł egr to wymień kolektor od awx za jednym dłubaniem, koszt 50 60zł jak poszukasz gorzej z przejściówka 90zł w dziale sprzedam z 10 luty. w tym linku co ci podali masz wszystko
paput Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 U mnie problem znika jak jest ciepło np dzisiaj. Turbinka?
chmiel188 Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 U mnie komputer wykazał że jest walniety czujnik przepływomierza powietrza. Turbina sie wyłączała bo ciśnienie było większe o jakieś 400 Hpa przy obrotach 25000
bish - kopt Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 U mnie komputer wykazał że jest walniety czujnik przepływomierza powietrza. Turbina sie wyłączała bo ciśnienie było większe o jakieś 400 Hpa przy obrotach 25000 czujnik powietrza nie ma nic wspólnego z wyłączeniem turbiny, poza tym turbina sie nie wyłącza - ona pracuje czały czas, czujnik ciśn doładowania wprowadził auto w tryb awaryjny bo przekroczona została granica ciśnienia - tzw. przeładowanie jakieś 400 Hpa przy obrotach 25000
chmiel188 Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 czujnik powietrza nie ma nic wspólnego z wyłączeniem turbiny, poza tym turbina sie nie wyłącza - ona pracuje czały czas, czujnik ciśn doładowania wprowadził auto w tryb awaryjny bo przekroczona została granica ciśnienia - tzw. przeładowanie Mój błąd. Miało być czujnik doładowania ciśnienia
bish - kopt Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 czujnik powietrza nie ma nic wspólnego z wyłączeniem turbiny, poza tym turbina sie nie wyłącza - ona pracuje czały czas, czujnik ciśn doładowania wprowadził auto w tryb awaryjny bo przekroczona została granica ciśnienia - tzw. przeładowanie Mój błąd. Miało być czujnik doładowania ciśnienia ale usterka usunięta? to była wina tego czujnika?
chmiel188 Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Według komputera to właśnie wina tego czujnika. Niestety podobno nie da się go naprawić i tzrzeba wymienić, wiec na nowy czujnik muszę kilka dni poczekać
bish - kopt Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 lepiej to niż miałbyś rozbierać turbine i czyścić łopatki, bo to też jest częsta przyczyna przeładowania
climbero Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Od dwóch dni mam ten sam problem dobrze, że jest ta stronka to przynajmniej wiem co zacząć sprawdzać i nie muszę sie pętać po mechanikach
bish - kopt Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Od dwóch dni mam ten sam problem dobrze, że jest ta stronka to przynajmniej wiem co zacząć sprawdzać i nie muszę sie pętać po mechanikach żeby zabrać sie za to od dobrej strony najpierw VAG i odczyt błędów
Gość majki-m Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Od dwóch dni mam ten sam problem dobrze, że jest ta stronka to przynajmniej wiem co zacząć sprawdzać i nie muszę sie pętać po mechanikach żeby zabrać sie za to od dobrej strony najpierw VAG i odczyt błędów następnie kpl logów z poprawną interpretacją
climbero Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Najpierw przeczyszczę turbinkę, bo coś mi mówi, że to tam tkwi problem, a to takie skomplikowane nie jest. Autko mam już rok ale jeździłem raczej asekuracyjnie, a z tego co czytam to główna przyczyna zapiekania. Będę musiał częściej dociskać gaz do podłogi i wszystko będzie dobrze :>
Piotrek Ateny Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Siemanko Mam 2.5 TDI V6 i mam problem bo nieraz przy trzech tysiącach obrotów przymula ją a później dalej ciągnie i to nie zawsze . Zazwyczaj wtedy jak przyciskam mu 1 2 3 4 od razu. Proszę pomóżcie mi co mam zrobić ;( [mod]to jest topik o 1.9 a nie 2.5 [/mod][br]Dopisany: 19 Luty 2010, 18:34_________________________________________________Siemanko mam B5 2.5 V6 TDI.Proszę o pomoc bo nie wiem co jest grane.Problem polega na tym że traci mi moc jak dochodzi do trzech tysięcy obrotów ale później dalej dostaje.Zazwyczaj robi się wtedy gdy przyciskam jej od razu 1 2 3 4 itd.Podpowiedzcie co mam robić bo nie mam pojęcia Dzięki[br]Dopisany: 19 Luty 2010, 19:06_________________________________________________A sorki
neku Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 witam miłem ten sam problem tez czyściłem turbo egr wężyki i ostatnio tchneło mnie po rozmowie z kumplem i sprawdziłem wąż od intercoolera i była mała dziurka wymieniłem i gra
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się