Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Świeci się kontrolka ESP


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.
Mam taki problemik: Po wymianie rozrządu i odłączeniu akumulatora , jakieś 5min po rozpoczęciu jazdy zaświeca się kontrolka ESP i już się świeci do wyłączenia silnika.
Co z tym fantem zrobić.
Czy wystarczy skasować błąd przy pomocy vaga? (zamówiłem jeden na allegro)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

dobrze że VAG kupiłeś bo się przyda... ale tym razem pojeździj trochę i po jakimś czasie kontrolka zniknie... system musi sie ustawić - tak zwykle bywa... chyba że masz jakiś błąd ale w większości przypadków jest to wynik resetu...

ile przejechałeś na tym?

Opublikowano

Na początek zrób mu porządny hard reset (odłącz klemę :> ) na min. 15 minut, jak się nie naprawi to będziemy myśleć co dalej..... :mysli:

Opublikowano

Dzięki panowie za informację.

Czyli pojeżdżę sobie jeszcze jakiś tydzień, i jak nie unormuje się , to reset 15 minutowy.

Aha, jeżdżę tak już od 6 dni i zauważyłem , że czas do jej zaświecenia wydłuża się.

Opublikowano

Dziwne trochę :mysli: wczoraj odłączyłam aku na ok 2 godziny i po ponownym podpięciu kontrolka zgasła po przejechaniu ok 20 metrów.

Opublikowano

Dziwne trochę :mysli: wczoraj odłączyłam aku na ok 2 godziny i po ponownym podpięciu kontrolka zgasła po przejechaniu ok 20 metrów.

Dokladnie, ja niedawno odlaczylem na całą noc i tez zgasla po przejechaniu kilkudziesieciu metrow, VAG rzuci troche swiatla dziennego na to...

Opublikowano

To fajnie macie bo ja swój też odłaczylem na jakiś czas i z początku było dobrze ale teraz znowu zaczela się zapalac, chociaż już nie tak często jak wcześniej!! Może ktoś jeszcze coś wie jak sie z tym mozna uporac????? :wallbash:

Opublikowano

U mnie po odłączeniu aku też sie świeci ta kontrolka ale po przejechaniu kilkunastu metrów gaśnie. Jest jeszcze tylko problem z kluczykiem który sie rozkodowuje i nie działa pilot ale na to też jest sposób :)

Opublikowano

A ile razy odłączyłeś ten akumulator?? O kluczyku też się dowiedziałem po podłączeniu aku z powrotem ale odpaliłem auto na chwilkę i sam sobie sczytał kody :przebiegly:

Opublikowano

Miałem ten sam problem. Po kilku minutach jazdy zapalała się kontrolka ESP i nie gasła aż do zgaszenia silnika. Okazało się że rozkalibrował się czujnik skrętu. Po podłączeniu do VAGA pokazało że niknie sygnał. Po skalibrowaniu jest już ok. Cały zabieg razem z podłączeniem i skalibrowaniem zajęło może z 10 minut. Koszt 50 zł.

Opublikowano

O widzisz czyli jest jakaś nadzieja :good: Więc nic nie pozostaje jak podpinac vaga i sprawdzic ten czujnik!! Wielki dzięki :)

Opublikowano

A czy ten koszt 50zł to było w aso czy inni mechanicy również potrafią to ustawić?[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2010, 19:58_________________________________________________U mnie wystąpił jakiś poważniejszy problem , ponieważ po podłączeniu do vaga wykazuje błąd:

Control Module Part Number: 8E0 614 517

Component and/or Version: ABS/ESP front D1320

Software Coding: 04255

Work Shop Code: WSC 00000

1 Fault Found:

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-10 - - - Intermittent

Czy to może oznaczać , że podczas wymiany rozrządu przerwali jakiś kabelek lub odłączyli czujnkik i zapomnieli podłączyć?

Opublikowano

A czy ten koszt 50zł to było w aso czy inni mechanicy również potrafią to ustawić?[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2010, 19:58_________________________________________________U mnie wystąpił jakiś poważniejszy problem , ponieważ po podłączeniu do vaga wykazuje błąd:

Control Module Part Number: 8E0 614 517

Component and/or Version: ABS/ESP front D1320

Software Coding: 04255

Work Shop Code: WSC 00000

1 Fault Found:

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-10 - - - Intermittent

Czy to może oznaczać , że podczas wymiany rozrządu przerwali jakiś kabelek lub odłączyli czujnkik i zapomnieli podłączyć?

Mogli przerwac ale polączyli spowrotem albo poprostu cos nie lączy.

Gdy pisze INTERMITTENT to znaczy ze blad wystepuje sporadycznie. Wykasuj go, pojezdzij troche i zobacz czy znowu sie pojawia - jesli tak to dopiero wtedy mozesz zaczac sie martwic. :hi:

Opublikowano

Po wykasowaniu pojawia się zaraz znowu :( i przy każdej jeździe włącza się po ok 5 minutach i tak do zgaszenia silnika.

Na forum passata wyczytałem , że człowiek miał podobny problem i podobny błąd i pomogła wymiana przepływomierza, z tym że to był silnik benzynowy z gazem i miał również jakiś problem z silnikiem.

U mnie też wyskakuje jakiś błędzik silnika , ale dotyczy alternatora. Hmmmm, czyżby nie obyło się bez wizyty w aso? :shocked:

Opublikowano

u mnie tez po odlaczeniu aku po paru metrach wszystko wraca do normy :mysli:

Opublikowano

ja ostatnio odłaczylem akumulator i tez mialem podobny problem. po paru minutach jazdy zgasla kontrolka esp, wiekszym problemem bylo zakodowanie radia bo mialem zly kod na książeczce serwisowej.:D

Opublikowano

Tak, błąd esp pochodzi z silnika , prawdopodobnie jakieś złe połączenia od alternatora albo jakiś upływ na kablu. Jak rozwiążę problem , to napiszę co i jak.

Opublikowano

Bardzo czesto wpływ na palaca sie kontrolke esp jest czujni swiateł stopu wystarczy go wymienic i problem z esp znika przynajmniej umnie tak było.koszt to 50zl w aso.

Opublikowano

Bardzo czesto wpływ na palaca sie kontrolke esp jest czujni swiateł stopu wystarczy go wymienic i problem z esp znika przynajmniej umnie tak było.koszt to 50zl w aso.

Kolego podaj mi nr części i gdzie jest ten czujnik?!

Opublikowano

Kolego podaj mi nr części i gdzie jest ten czujnik?!

wlaczstop.th.jpg

--

Pozdrawiam.

Sławek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...