demolka Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 Witam. A4 1,9 tdi 02/04r. przebieg 188tys AVF GJA. Sprawa jest taka. Po przejechaniu około 20-30 km skrzynia przechodzi w stan awaryjny, zaczyna mrugać kontrolka na FIS-ie i z ledwością się rozpędza. Zawiozłem auto do mechanika. Podobno przelutował połączenia i usunął błędy. Po przejechaniu 15 km znowu to samo. Twierdzi, że niestety trzeba wymienić sterownik. I teraz pytanie? Ile może kosztować taka usługa wymiany i adaptacji sterownika. Chodzi o to żeby mnie nie oskubał jak za zboże. Oczywiście chodzi o orientacyjną cenę. No i pytanie drugie. Czy ktoś miał do czynienia z tym Panem http://www.allegro.pl/item917082875_naprawa_skrzynia_multitronic_multitronik_12mc_gwa.html Jestem z Zielonej Góry i znalazłem to ogłoszenie na allegro i zastanawiam się aby zawieźć auto właśnie do tego warsztatu. Może jakieś sugestie i opinie. Z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi
cougarr2 Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 tez miłem problem z multi ze sterownikem sprawe zalatwiłem u gościa w Ozorkowie koło Łodzi ( teoretycznie moge polecić ponieważ musilem dwa razy rozbierać skrzynię i wyciagać sterownik ponieważ za pierwszym razem nie udało mu sie naprawic) na początku podepnij VAG zobacz jakie błędy wywala musisz znaleźć kogośc kto wie co to za skrzynia i jak sie za nią zabrać bo reszta to moze ci popsuc bardziej niz jest ( mysle ze ten mechanik u którego byłes nawet nie otwieral sterownika) za naprawy płaci sie około 700 - 800 zł plus wyjecie ( ja wyjmowalem sam - operacja precyzyjna ale do zrobienia) nowy sterownik to koszt około 3-4 tys tak słyszlem ale nie jestem pewnien mysle ze skoro auto odpala i jedzie to sterownik sie nadaje do naprawy ale musi sie zabrac sie za to ktoś kto wie co robi powodzenia w naprawie
login642 Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 zadzwoń do Sserwisu pana Sopy tam coś ci poradzą ponoć najlepszy w polsce
demolka Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Opublikowano 17 Lutego 2010 Witam. Niestety jak dzisiaj zajechałem do mechaniora, on juz coś zaczął grzebać przy aucie. Do piątku ma być naprawiony, więc sie wszystko okaże. Muszę niestety zaufać gościowi. Z tego co wiem 10 lat pracował w serwisie VW, a teraz ma swój warsztat i robi głównie audi. Pozdrawiam
Bart-S Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 Tryb awaryjny nie musi oznaczać usterki połączeń elektrycznych sterownika - mogłeś zacząć od zapięcia VAG-a i sprawdzenia błędów. No nic teraz czekamy co powie mechanior - nowy sterownik dla Twojej skrzyni to 4200zł Jeśli potwierdzi się, że uszkodzeniu uległy "luty" - pomyśl nad modyfikacja skrzyni na 7 lamel (oczywiście w przypadku jeśli siedzi tam 6). W dużym stopniu zabezpieczy to sterownik przed następną tego typu awarią...
demolka Opublikowano 19 Lutego 2010 Autor Opublikowano 19 Lutego 2010 Witam. No i wyszło na to, że mechanior nie zrobił nic. Okazało się że nie posiada odpowiedniego sterownika( miał tylko od 2,5 tdi). Dał mi nr tel do jakiegoś warsztatu w Poznaniu ( podobno najlepszego i wszyscy tam jeżdżą). Po wyjechaniu z warsztatu zrobiłem jakieś 10 km i znowu tryb awaryjny. Doczłapałem się do domu i podpoiłem Vag-coma. Pokazały mi się następującebłędy: a to po wykasowaniu błędów blok pomiarowy i jeszcze silnik
demolka Opublikowano 20 Lutego 2010 Autor Opublikowano 20 Lutego 2010 No i następna sprawa, że dzisiaj wyjechałem do elektronika na trybie awaryjnym to po 2 km tryb awaryjny sie wyłączył i było wszystko git. Oczywiście wszystko było w pożądku wieć nic nie stwierdził. Specjalnie jeździłem do okoła warsztatu żeby sie coś pokazało, ale bez skutku. Więc dalej jestem tak samo mądry.
demolka Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Opublikowano 21 Lutego 2010 Zanim wyjechałem to jeszcze podpinałem pod vaga i wykasowałem błędy. Jak ruszyłem to skrzynia była jeszcze w trybie awaryjnym, ale samoczynnie przeszła po 2 km na "normalny" tryb. Sam się ździwiłem, że tak się stało i że nie było żadnych logów.
Bart-S Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 demolka - mogłeś od razu jechać do sserwis, zaoszczędziłbyś czas i kasę. Teraz nie wiem co Ci doradzić - trzeba po prostu dobrze naprawić ten sterownik. Jeśli się nie da, Sopa Ci o tym powie.
demolka Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Opublikowano 23 Lutego 2010 Właśnie jestem w kontakcie Sserwisem. Wysłałem screeny z vaga i mają oddzwonić z diagnozą. Problem tylko będzie w dojechaniu do Sserwisu bo mam 400 km. Dwa razy już się zdarzyło, że auto przestało w ogóle reagować na pedał gazu. O dalszych poczynaniach będę informował. Pozdrawiam. Ps. Czy słyszał ktoś o warsztacie Teomotors pod poznaniem? Bo w sumie to do nich mam najbliżej.
Andrzejcc Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Czy może ktos polecić kogos dobrego od skrzyni multi w warszawie lub w okolicy??Chodzi mi o sterownik skrzyni regeneracja.
looka81 Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Zgadzam się z zdaniem Bart-S!!! Jedź do Sopy, tez miałem problem ze skrzynią Multi, gdzie indziej chcieli po 3500 zł za naprawe. Pojechałem do Sopy zapłaciłem 800 zł. Przejechałem 10 tyś km a skrzynia dalej śmiga bez zarzutu... Tak przy okazji Bart-S - dziękuję
cougarr2 Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 jest to skrzynia wymagająca wiedzy dlatego trzeba jechać do Sopy nawet jak jest daleko z drugiej strony jest ryzyko jest zabawa zaoszczędzisz na drodze ale jak trafisz na jakiegoś magika co tylko myśli ze umie to może ci narobić więcej problemów i skasować cię na duża kasę a skrzynia dalej będzie kuleć w mojej mieścinie nikt nie chciał wyciągnąć mi sterownika bo to jest duży zabieg tak mówili a ja sam dzięki postom Bart-S :hi: wyciągnąłem gada :> a poza tym jak pojechałem do serwisu skody myślałem ze tam może dostane ojej do tej skrzyni bo miałem kilka do nich kilka ulic dalej to dali mi olej do DSG i powiedzieli ze jeszcze lepszy będzie a to zupełnie mija się z prawda wiec tak jak koledzy radzą jak chcesz mieć spokój wal do Sopy - tam przynajmniej masz pewność że ktoś kto sie za to zabiera nie robi tego pierwszy raz
Bart-S Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 a poza tym jak pojechałem do serwisu skody myślałem ze tam może dostane ojej do tej skrzyni bo miałem kilka do nich kilka ulic dalej to dali mi olej do DSG i powiedzieli ze jeszcze lepszy będzie :doh1: :wallbash: w mojej mieścinie nikt nie chciał wyciągnąć mi sterownika bo to jest duży zabieg tak mówili a ja sam dzięki postom Bart-S :hi: wyciągnąłem gada :> Tak przy okazji Bart-S - dziękuję Cieszę się, że mogłem Wam pomóc. Życzę komfortowej i bezawaryjnej jazdy
Bart-S Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 www.sserwis.pl - tam masz wszystkie potrzebne dane
demolka Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Opublikowano 28 Lutego 2010 Witam. Na 3 marca umówiona wizyta w Sserwisie. Naprawa ma potrwać około 4 godzin, więc tego samego dnia powrót. Wielkie dzięki za pomoc w temacie. Pod koniec tygodnia coś naskrobie na forum. Pozdrawiam. Ps. w teomotors pod poznaniem chcieli za naprawę 1800 zł i trzy dni pracy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się