Devon Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 Witam w mojej mam dziwny problem z rzecznym typu tego ze odbija sam nie można go zaciągnąć kola blokuje po zaciągnięciu czy jest to jakaś poważna usterka ciężko ja naprawić da rade samemu czy trzeba do mechaniora?
spetsnaz Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 Temat jest wielokrotnie opisywany na forum, wystarczy poszukać. Załączam linki jak w prosty sposób usunąć usterkę. http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_jak_podciagnac_hamulec_reczny-t45756.0.html http://www.a4-klub.pl/smf/odp_b5_ahh_znikaj261cy_r281czny-t54915.0.html;msg600378#msg600378
Devon Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Opublikowano 17 Lutego 2010 dzięki kolega za linki ale te problemy różnią się od mojego ponieważ mój ręczny działa ale dźwignia nie blokuje się po zaciągnięciu tylko odrazu odbija i spada na swoja normalna pozycje a tak to wszystko lata jak trzeba
spetsnaz Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 czyli nie działa zapadka/blokada ręcznego? Niestety bez rozbierania tunelu się raczej nie obejdzie.
Devon Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Opublikowano 17 Lutego 2010 no cos w tym stylu sam naprawie? czy jak sciagne sama obudowe recznego bez tunelu to bedzie cos widac?
spetsnaz Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 no cos w tym stylu sam naprawie? czy jak sciagne sama obudowe recznego bez tunelu to bedzie cos widac? nie będzie, musisz wymontować całą dźwignię, żeby coś pokombinować.
MANIUTEK Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 Musisz rozebrać całą dzwignie,jest z tym troche roboty a niewarte zachodu.Uwaliła się sprezynka,wiec proponuje szukac nowej.Temacik juz przerabiałem.
Devon Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2010 no ale reczny czasem jest potrzebny wiec jak to moze byc nie warte zachodu? jak zaprowadze do mechaniora to duzo moze mnie wykasowac?[br]Dopisany: 21 Luty 2010, 13:52_________________________________________________czy mogl by ktos podeslac fotke gdzie jest ta sperezynka co niby sie urabala o ktorej wspominal kolega?
marcin18 Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 witam, mam ten sam problem czy ktos moze blizej opisac jak wymienic czy naprawic ta zapadkę ręcznego??
nowal Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 najszybciej i najtaniej bedzie wymienic cala dzwignie
BARTOL Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 Podłącze się do tematu ale u mnie jest troche inaczej niż u reszty co czytalem na forum. Mianowicie jak zaciągnę ręczny to działa ale jak opuszcze dzwignie to zaciski nie puszczają ;/ wcześniej działo sie tak czasami tylko ale teraz juz wogole nie zaciągam bo blokuje kola. Czy ta operacja opisana na forum pomoże?
nowal Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 Podłącze się do tematu ale u mnie jest troche inaczej niż u reszty co czytalem na forum. Mianowicie jak zaciągnę ręczny to działa ale jak opuszcze dzwignie to zaciski nie puszczają ;/ wcześniej działo sie tak czasami tylko ale teraz juz wogole nie zaciągam bo blokuje kola. Czy ta operacja opisana na forum pomoże? Nie tez tak mam. Juz 1 zacisk zrobilem i działa. trzeba zrobic regeneracje zacisku. W dzwignii recznego przy zacisku jest rdza i nawet jak pipsikasz WD to wystarczy na tydzien.... Niestety moze byc jeszcze gorzej bo wada konstrukcyjną jest to ze nie ma tam tulejki i jak jest juz wyrobione to bedzie ciekł płyn. Wtedy najlepiej wymiana na nowy ok 330zł szt.
BARTOL Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 600 za dwa kola? oj nie... Mówisz ze jeden zrobiles ale jak z drugim to samo to kolejne 300zl. Nie wiem czy dawać do mechaniora czy samemu zdjąć i sprobować przeczyścic czy cos. Już jedno jarzmo zacisku wymieniłem bo sie śruba zapiekła w środku.
nowal Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 tzn jeden zacisk zrobilem zestawem naprawczym i narazie dziala ale nie wiadomo ile bedzie dzialało 600zł to duzo ale jak bedzie trzeba to wymienie 2 i bedize spokoj
sowa73 Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 witam co do zepsutej zapadki to miałem to samo -wystarczy założyć gumkę(najlepiej trochę grubszą niż recepturka-na dłużej wytrzyma)ja u siebie dodatkowo zrobiłem minimalne nacięcie od spodu na zapadce żeby gumka się nie zsuwała,jeżdżę już tak 4lata,u mojego kolegi zrobiliśmy to samo i też jeździ już ze 3lata,także koszt żaden ,a hamulec działa jak nowy.powodzenia-pozdrawiam
BARTOL Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 az tak ten ręczny nie jest potrzebny żebym wydawał 6 stów.
nowal Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 az tak ten ręczny nie jest potrzebny żebym wydawał 6 stów. Skoro uważasz ze kwestia bezpieczenstwa jest mniej wazna od 600zł to twoja sprawa Narazie naprawilem 2 zaciski zestawem naprawczym i jest ok. Jak wytrzyma to ok jak nie to nawet 2 raz nie rozbieram i kupuje nowe zaciski. Są na allegro po 250zł zaciski regenerowane i daja gwarancje na rok czy 2 i w razie przyslania swoich starych oddają po 50zł za zacisk
Saper1988 Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 naiwiekszy problem jest sciagniecie tego pierscieniaw środku nie mozna kupic takich kombinerek zeby to zrobic trzeba sobie zrobic samemu ja rozebrałem napawałem oske i dałem do znajomego przetoczył i spokuj nie cieknie odbija powodzenia!
BARTOL Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Zawsze mozna zostawic na biegu. Nie da sie tego rozebrac i wyczyscic rdzy?
nowal Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 gorzej jak ci w drodze sie zrobi przeciek i nie bedziesz miał hamulców ;/ da sie rozebrac i wyczyscic rdze i zalozyc nowe uszczelniacze ale problem w tym ze wtedy zmniejsza sie srednica ośki i płyn cieknie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się