krotki Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 login642 nie przejmuj się - nic nie przepłaciłeś - kolega devastation chyba zapomniał sprawdzić numer katalogowy klocków które pasują do Twojego auta... - gdybyś kupił klocki które On Tobie zaproponował to... wyrzuciłbyś kasę w błoto... - do Twojego auta wchodzą klocki o numerze katalogowym ATE 13.0460-7201.2 a nie ATE 13.0460-7110.2 (te do których linka podał kol. devastation) - cena Twoich klocków to około 250 zł za komplet za sam przód...- poniżej linjk do aukcji... http://moto.allegro.pl/item899242448_klocki_hamulcowe_ate_przod_audi_a4_2_0_2_7_3_0tdi.html - a to klocki do tyłu do Twojego auta nr kat. ATE: 13.0460-2937.2 http://moto.allegro.pl/item911471678_klocki_hamulcowe_ate_tyl_audi_a4_peugeot_405_1_8.html - jak widzisz w sumie prawie 400zł... i ja też nie uważam że płyn hamulcowy należy wymieniać co pół roku...
Dev Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 login642 nie przejmuj się - nic nie przepłaciłeś - kolega devastation chyba zapomniał sprawdzić numer katalogowy klocków które pasują do Twojego auta... - gdybyś kupił klocki które On Tobie zaproponował to... wyrzuciłbyś kasę w błoto... - do Twojego auta wchodzą klocki o numerze katalogowym ATE 13.0460-7201.2 a nie ATE 13.0460-7110.2 (te do których linka podał kol. devastation) - cena Twoich klocków to około 250 zł za komplet za sam przód...- poniżej linjk do aukcji... http://moto.allegro.pl/item899242448_klocki_hamulcowe_ate_przod_audi_a4_2_0_2_7_3_0tdi.html - a to klocki do tyłu do Twojego auta nr kat. ATE: 13.0460-2937.2 http://moto.allegro.pl/item911471678_klocki_hamulcowe_ate_tyl_audi_a4_peugeot_405_1_8.html - jak widzisz w sumie prawie 400zł... i ja też nie uważam że płyn hamulcowy należy wymieniać co pół roku... Kolego Krotki przednie klocki których nr podałeś pasują do audi pod warunkiem że Kolega Login642 ma u siebie tarcze 320mm a szczerze w to watpię przyznaje sie że strzeliłem gafę u Kolegi Login642 powinien byc klocek o oznaczeniu Ferodo FDB1717, ja podałem błędnie link do klocków Ate które sa odpowiednikami Ferodo FDB1323 niestety nie znam odpowiednika Ate do klocka FDB1717 jaki prawidłowo powienien byc zamontowany u Kolegi co sie tyczy klocków do tyły Ate ma kilka nr tego samego klocka link który podałeś i który podałem ja podaja rózne numery tego samego klocka jeden i drugi bedzie pasował do tego zacisku który ma Login642 u siebie, bez zadnych ujemnych skutków co sie tyczy wymiany płynu hamulcowego nie napisałem ze trzeba to robic co pól roku tylko co 2 lata lub 60tkm, ja wymieniam co pół roku mi tak pasuje Ty nie musisz wymianiac wcale, jeżeli masz na to ochote, mi jest to obojetne[br]Dopisany: 21 Luty 2010, 13:01_________________________________________________ A ja moge sie przyłaczyć do tematu ? Potrzebuje wymienić tarcze i klocki z przodu. Jakie proponujecie firmy i ile musze sie na to przygotować finansowo. Potrzebuje komplet tarcz i klocków do A4 B6 1.9 TDI i A4 B6 3.0 V6 podaj jakie masz wymiary tarcz i klocków w autach, roczniki też bo rozbieżności w wymiarach mogą byc spore
julo23 Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Tak na szybko przed wyjściem do pracy: 1.9 TDI avant 2004r. wymiarów tarcz jeszcze nieznam 3.0 V6 2001r.
Dev Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 niestety, tak Ci nie pomogę musisz podać mi dokładne wymiary tarcz albo poprosić kogoś kto określi Ci to na podstawie VIN-u tylko że w tym przypadku nie bedzie 100% pewnosci poniewaz mógł już ktos robic jakieś zmiany jak bedziesz wiedzieć pisz na priv
KrzyHo Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Ja mam tylko prośbę, abyś uzasadnił dlaczego tak pojechałeś na mechaników z tym płynem. Dlaczego wg ciebie wciskając tłoczki i płyn powraca do zbiorniczka to jest źle. (masz na myśli to że płyn w zacisku jest przegrzany czy jak??) Przecież przeważnie po wymianie klocków, odpowietrza się hamulce.
Dev Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 płyn hamulcowy jest najbardziej narazony na wiele szkodliwych czynników w zacisku hamulcowym w momencie wciskania tłoczka stary płyn (ten z zacisku) nie powinien wracać przez układ ABS(ESP) z powrotem do zbiorniczka w tym momencie stary płyn musi być usuwany przez odpowietrznik
julo23 Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Dziś sprawdzałem stan tarcz i klocków z przodu i okazało sie że jeszcze nie ma pośpiechu. ( tył robiłem na jesieni - nowy komplet ATE) Troche sie zagalopowałem z tym pomysłem ale to dlatego że wczoraj zrobił mi sie "twardy pedał" hamulca no i ze dwa razy mi przytarło - wydawało mi sie że to klocki. Teraz to całkowicie ustało, zero jakichkolwiek oznak. Wydaj sie wszystko w porządku, okładziny jeszcze są na klockach... Zastanawiam się czy jutro nie przeczyścić tłoczków i wymienić płyn hamulcowy - którego jeszcze nie wymianiałem a auto mam już pół roku. W sumie nie wiem kiedy był wymieniany - niby książka jest ale ten niemiecki to niech.... %$#@@$ Trzeba wymienić dla własnego bezpieczeństwa - tym bardziej że silnik podrasowany Jaki płyn zaleca AUDI ?
Dev Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 płynów hamulcowych jest do wyboru do koloru zalej Ate SL6 lub Typ200 :good: potrzebujesz jeden litr, jezeli masz ESP możesz zrobic to Vag-iem ja zwykle robię to tradycyjnie, nogą.... :polew: :polew: jak chcesz wiedziec wiecej info na priv
iwadrian Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 płyn hamulcowy jest najbardziej narazony na wiele szkodliwych czynników w zacisku hamulcowym w momencie wciskania tłoczka stary płyn (ten z zacisku) nie powinien wracać przez układ ABS(ESP) z powrotem do zbiorniczka w tym momencie stary płyn musi być usuwany przez odpowietrznik wystarczy poluzować odpowietrznik aby upuścić stary płyn z zacisków i po bólu, oczywiście kontrolując stan płynu w zbiorniczku aby pompy przy tym nie zapowietrzyć dopiero po tym wziąć się za wymianę klocków.Chociaż z tym płynem to też bym za bardzo nie panikował ale nie zaszkodzi
Dev Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 1 auto na 30 w których wymieniam płyn ma poprawne parametry a reszta to zwykły gnój, więc uwazasz że nie ma powodu do paniki ????
iwadrian Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 1 auto na 30 w których wymieniam płyn ma poprawne parametry a reszta to zwykły gnój, więc uwazasz że nie ma powodu do paniki ???? To zależy kto z jakiego powodu panikuje.Jest napisane,że co dwa lata wystarczy i kropka. Ja się tego trzymam ale jak napisałem powyżej jak ktoś uważa,że to za długo, to na pewno częściej wymienić na złe nikomu nie wyjdzie. Ten 1 na 30 to pewnie akurat taki w którym ktoś sprawę całkowicie olał i nie wymieniał płynu od długiego czasu.
Dev Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 płyn hamulcowy juz po roku eksploatacji nie trzyma norm
julo23 Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 No dobra, jutro jade wymienić ten płyn Przekonałeś mnie
login642 Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Opublikowano 24 Lutego 2010 tylko zalej czyms dobrym :> a jaki polecisz płyn do mojej b6
Dev Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 http://moto.allegro.pl/item925702702_plyn_hamulcowy_ate_dot_4_typ_200_1l.html
gregorypeck Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 dołącze sie do watku ze swoim pytaniem: Czy to prawda ze klocki na przod mają czujnik zuzycia a na tyl nie? Bo szukam na sieci klockow do mojej A4 i nie moge znalez na tylna os z czujnikami. I drugie pytanie: jakie macie opinie na temat klockow firmy TRW?
Dev Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 tylko RS-a ma klocki z czujnikami TRW :good: :good:
arczito Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 tylko rs ma klocki z czujnikami?? sprecyzuj wypowiedz prosze bo nie wierze, ze chodzi o to ze RS ma tylko czuje na przod.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się