Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Ile za wymianę klocków hamulcowych?


login642

Rekomendowane odpowiedzi

login642 nie przejmuj się - nic nie przepłaciłeś - kolega devastation chyba zapomniał sprawdzić numer katalogowy klocków które pasują do Twojego auta... - gdybyś kupił klocki które On Tobie zaproponował to... wyrzuciłbyś kasę w błoto... :cool1: - do Twojego auta wchodzą klocki o numerze katalogowym ATE 13.0460-7201.2 a nie ATE 13.0460-7110.2 (te do których linka podał kol. devastation) - cena Twoich klocków to około 250 zł za komplet za sam przód...- poniżej linjk do aukcji...

http://moto.allegro.pl/item899242448_klocki_hamulcowe_ate_przod_audi_a4_2_0_2_7_3_0tdi.html

- a to klocki do tyłu do Twojego auta nr kat. ATE: 13.0460-2937.2

http://moto.allegro.pl/item911471678_klocki_hamulcowe_ate_tyl_audi_a4_peugeot_405_1_8.html

- jak widzisz w sumie prawie 400zł... i ja też nie uważam że płyn hamulcowy należy wymieniać co pół roku... :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

login642 nie przejmuj się - nic nie przepłaciłeś - kolega devastation chyba zapomniał sprawdzić numer katalogowy klocków które pasują do Twojego auta... - gdybyś kupił klocki które On Tobie zaproponował to... wyrzuciłbyś kasę w błoto... :cool1: - do Twojego auta wchodzą klocki o numerze katalogowym ATE 13.0460-7201.2 a nie ATE 13.0460-7110.2 (te do których linka podał kol. devastation) - cena Twoich klocków to około 250 zł za komplet za sam przód...- poniżej linjk do aukcji...

http://moto.allegro.pl/item899242448_klocki_hamulcowe_ate_przod_audi_a4_2_0_2_7_3_0tdi.html

- a to klocki do tyłu do Twojego auta nr kat. ATE: 13.0460-2937.2

http://moto.allegro.pl/item911471678_klocki_hamulcowe_ate_tyl_audi_a4_peugeot_405_1_8.html

- jak widzisz w sumie prawie 400zł... i ja też nie uważam że płyn hamulcowy należy wymieniać co pół roku... :rolleyes:

Kolego Krotki przednie klocki których nr podałeś pasują do audi pod warunkiem że Kolega Login642 ma u siebie tarcze 320mm

a szczerze w to watpię

przyznaje sie że strzeliłem gafę u Kolegi Login642 powinien byc klocek o oznaczeniu Ferodo FDB1717, ja podałem błędnie link do klocków Ate które sa odpowiednikami Ferodo FDB1323

niestety nie znam odpowiednika Ate do klocka FDB1717 jaki prawidłowo powienien byc zamontowany u Kolegi

co sie tyczy klocków do tyły Ate ma kilka nr tego samego klocka

link który podałeś i który podałem ja podaja rózne numery tego samego klocka

jeden i drugi bedzie pasował do tego zacisku który ma Login642 u siebie, bez zadnych ujemnych skutków

co sie tyczy wymiany płynu hamulcowego nie napisałem ze trzeba to robic co pól roku

tylko co 2 lata lub 60tkm, ja wymieniam co pół roku mi tak pasuje

Ty nie musisz wymianiac wcale, jeżeli masz na to ochote, mi jest to obojetne[br]Dopisany: 21 Luty 2010, 13:01_________________________________________________

A ja moge sie przyłaczyć do tematu ?

Potrzebuje wymienić tarcze i klocki z przodu.

Jakie proponujecie firmy i ile musze sie na to przygotować finansowo.

Potrzebuje komplet tarcz i klocków do A4 B6 1.9 TDI i A4 B6 3.0 V6

podaj jakie masz wymiary tarcz i klocków w autach, roczniki też

bo rozbieżności w wymiarach mogą byc spore

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na szybko przed wyjściem do pracy:

1.9 TDI avant 2004r. wymiarów tarcz jeszcze nieznam

3.0 V6 2001r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety, tak Ci nie pomogę

musisz podać mi dokładne wymiary tarcz

albo poprosić kogoś kto określi Ci to na podstawie VIN-u

tylko że w tym przypadku nie bedzie 100% pewnosci poniewaz mógł już ktos

robic jakieś zmiany

jak bedziesz wiedzieć pisz na priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tylko prośbę, abyś uzasadnił dlaczego tak pojechałeś na mechaników z tym płynem.

Dlaczego wg ciebie wciskając tłoczki i płyn powraca do zbiorniczka to jest źle.

(masz na myśli to że płyn w zacisku jest przegrzany czy jak??)

Przecież przeważnie po wymianie klocków, odpowietrza się hamulce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

płyn hamulcowy jest najbardziej narazony na wiele szkodliwych czynników w zacisku hamulcowym

w momencie wciskania tłoczka stary płyn (ten z zacisku)

nie powinien wracać przez układ ABS(ESP) z powrotem do zbiorniczka

w tym momencie stary płyn musi być usuwany przez odpowietrznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś sprawdzałem stan tarcz i klocków z przodu i okazało sie że jeszcze nie ma pośpiechu. ( tył robiłem na jesieni - nowy komplet ATE)

Troche sie zagalopowałem z tym pomysłem ale to dlatego że wczoraj zrobił mi sie "twardy pedał" hamulca no i ze dwa razy mi przytarło - wydawało mi sie że to klocki.

Teraz to całkowicie ustało, zero jakichkolwiek oznak. Wydaj sie wszystko w porządku, okładziny jeszcze są na klockach...

Zastanawiam się czy jutro nie przeczyścić tłoczków i wymienić płyn hamulcowy - którego jeszcze nie wymianiałem a auto mam już pół roku. W sumie nie wiem kiedy był wymieniany - niby książka jest ale ten niemiecki to niech.... %$#@@$

Trzeba wymienić dla własnego bezpieczeństwa - tym bardziej że silnik podrasowany :D

Jaki płyn zaleca AUDI ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

płynów hamulcowych jest do wyboru do koloru

zalej Ate SL6 lub Typ200 :good: :good: :good:

potrzebujesz jeden litr, jezeli masz ESP możesz zrobic to Vag-iem

ja zwykle robię to tradycyjnie, nogą.... :polew: :polew: :polew: :polew:

jak chcesz wiedziec wiecej info na priv :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

płyn hamulcowy jest najbardziej narazony na wiele szkodliwych czynników w zacisku hamulcowym

w momencie wciskania tłoczka stary płyn (ten z zacisku)

nie powinien wracać przez układ ABS(ESP) z powrotem do zbiorniczka

w tym momencie stary płyn musi być usuwany przez odpowietrznik

wystarczy poluzować odpowietrznik aby upuścić stary płyn z zacisków i po bólu, oczywiście kontrolując stan płynu w zbiorniczku aby pompy przy tym nie zapowietrzyć dopiero po tym wziąć się za wymianę klocków.Chociaż z tym płynem to też bym za bardzo nie panikował ale nie zaszkodzi :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 auto na 30 w których wymieniam płyn ma poprawne parametry

a reszta to zwykły gnój, więc uwazasz że nie ma powodu do paniki ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 auto na 30 w których wymieniam płyn ma poprawne parametry

a reszta to zwykły gnój, więc uwazasz że nie ma powodu do paniki ????

To zależy kto z jakiego powodu panikuje.

Jest napisane,że co dwa lata wystarczy i kropka. Ja się tego trzymam ale jak napisałem powyżej jak ktoś uważa,że to za długo, to na pewno częściej wymienić na złe nikomu nie wyjdzie.

Ten 1 na 30 to pewnie akurat taki w którym ktoś sprawę całkowicie olał i nie wymieniał płynu od długiego czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

płyn hamulcowy juz po roku eksploatacji nie trzyma norm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, jutro jade wymienić ten płyn :D Przekonałeś mnie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko zalej czyms dobrym :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dołącze sie do watku ze swoim pytaniem:

Czy to prawda ze klocki na przod mają czujnik zuzycia a na tyl nie? Bo szukam na sieci klockow do mojej A4 i nie moge znalez na tylna os z czujnikami.

I drugie pytanie: jakie macie opinie na temat klockow firmy TRW?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko RS-a ma klocki z czujnikami

TRW :good: :good: :good: :good: :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...