Piotrek98igo Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 Mysle ze na tych silnikach bez modow robisz pol miliona km bez problemu. Po modach prognozuje ci polowe z tego... :mysli :polew: :polew:gleba ok
Piotrek98igo Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 Andrzej jeszcze musisz sporo poczytac o tuningu
aju Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Po modach prognozuje ci polowe z tego... to większość na tym forum już umarło ładne autko ale nie rób tych HDRów które nawet nie są HDRami bo aż oczy bolą
RS Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Po modach prognozuje ci polowe z tego... to większość na tym forum już umarło Kazdy jest panem swojego losu, i zrobi jak uwaza. Wiem jak sie robi softy. Ale zostawmy ten temat, bo i tak kazdy zostanie przy swoim zdaniu. :]
aju Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Kazdy jest panem swojego losu, i zrobi jak uwaza. dokładnie... zresztą wysrany silnik jest okazją do poważnych modów
MrTea Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Plany są takie że najpierw chip (może uda się w czerwcu) a turbo AWX jak to padnie.. Jeszcze wywalę kata. Większych modów nie planuję jeśli chodzi o silnik. Może po wakacjach dojdą amory o skróconym skoku do obecnych sprężyn ale póki co brak $$ na realizację planów. Amory seryjne dają radę i maja ok 70% sprawności (dzisiaj na przeglądzie)
aju Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 z amorami to bywa tak że dziś są nówki a jutro wyleją... nie ma zasady
MrTea Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2011 mały update, Auto dostało nowy silnik (wcześniejszy wykończył jeden mechanik partacz z Częstochowy), wkrótce sterownik firmy ABT ( http://www.abt-sportsline.de/uploads/tx_comabt/1J_119_140_AJM.pdf ), wedlug tunera 140ps i 340nm ... Całość została doprowadzona do idealnego stanu, wskoczył nowy rozrzad, filtry, wiskoza, oleje, filtry, poduszki pod silnikiem, zaślepiony EGR, itd... Póki co nie planuje żadnych modów gdyż trzeba teraz co nieco odjeździć. Jakieś nowe fotki wrzucę wkrótce. A wykres jak pojade autem na hamownię.
pitman Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Ciekawe czy nadal jest ta moc co podaje tuner Mam u siebie też soft ABT i jestem ciekaw ile by wypluł na hamowni
MrTea Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2011 zmierzylem serie i wyszła 125ps a teraz rożnica jest dość znaczna więc wedlug mnie moze byc te 140ps chociaż doładowanie to 1,2bar max ..
Kowi87 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 zmierzylem serie i wyszła 125ps a teraz rożnica jest dość znaczna więc wedlug mnie moze byc te 140ps chociaż doładowanie to 1,2bar max .. i wiecej nie bedzie na GT15
MrTea Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Taki podglądowy wykres.. 142ps i 338nm
Piotrek98igo Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 a skad ten dolek przy 3,2tys na mocy a w nm go nie ma?
MAGIC87 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 robiłes pomiar pewnie na Dk1, gdzie pełno nierownosci, wiec czego oczekiwac
MrTea Opublikowano 27 Marca 2012 Autor Opublikowano 27 Marca 2012 Sezon 2012 Zrobione zmiany na sezon 2012 to: - Zestaw HID 5000k - Turbo awx + program = 162ps i 370nm - Sprężyny 1BE + amortyzatory MTS o skroconym skoku
MrTea Opublikowano 27 Marca 2012 Autor Opublikowano 27 Marca 2012 po wyplacie będzie nowa listwa.. ale lepiej jakby ich w ogóle nie bylo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się