hardy Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 Witam, Podam błędy : 1 Fault Found: 01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201) 57-00 - Electric Circuit Failure Wymieniłem czujnik przy pedale hamulca nożnego, bo wiem iż miałem go już uszkodzonego, ale dalej nie mogę skasować błedy, czy jest jakaś może procedura lub trzeba coś w vag`u ustawić ? 4 Faults Found: 18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground P1672 - 35-10 - - - Intermittent 18062 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1654 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17996 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1588 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded P3130 - 35-10 - - - Intermittent 4 błedy na silniki, ale tylko ostatni powoduje zapalanie się kontrolki silnika i tylko ten ostatni daje się skasować, niestety tylko na krótki czas. 1 Fault Found: 01426 - Controls in Steering Wheel (E221) 49-00 - No Communications Ten błąd wyszedł mi przypadkowo. Dodam iż ostatnio pojawił mi się problem z zakresem turbiny. Bardzo szybko się kończy, nawet 2,7 i czuć jak przestaje działac przy przyspieszaniu. Możliwe że coś ze sterowaniem, podciśnieniami ? Pozdrawiam. [br]Dopisany: 26 Luty 2010, 19:14_________________________________________________Nikt nie udzieli jakiś pomocnych rad ? Przynajmniej z tym czujniekiem
hardy Opublikowano 27 Lutego 2010 Autor Opublikowano 27 Lutego 2010 Logo odnośnie turbo, tak ? Podejrzewam jakaś nieszczelność w podciśnieniach i najpierw chce to usunąć, a jak nie pomoże to wtedy zrobie logi. Na razie bardziej martwi mnie ten czujnik i paląca się lampka abs/esp. Niby abs działa, ale bardzo delikatnie go na pedale czuje.
przemik Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 Rozumiem ze bledy po skasowaniu wracają ?
hardy Opublikowano 1 Marca 2010 Autor Opublikowano 1 Marca 2010 Tak, poza tym od EGR`u, który po dłuższej chwili powraca. Najbardziej martwi mnie ten od abs`u. Czujnik przy pdedale nowy, a on dalej jest.
GRazny Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 niestety pierwszy bład to czujnik ciśnienia... czasem sporo kosztuje czujnik G201~ 500zł... a cały agregat można dorwać za jakieś 700-800[br]Dopisany: 01 Marzec 2010, 21:48_________________________________________________rozumiem że nikt nie bawił się w kodowanie ABS celem zwiększenia siły hamowania?
hardy Opublikowano 1 Marca 2010 Autor Opublikowano 1 Marca 2010 Rozumiem że chodzi Ci o czujnik który jest przy samej pompie abs`u ? http://allegro.pl/item935770303_czujnik_cisnienia_abs_absu_vw_audi_seat_poznan.html Jeżeli jest jak mówisz to to będzie okazja. Gdyby sama pompa abs`u była uszkodzona to błąd byłby inny ? Nie chciałbym brać czujnika za 250zł bez potrzeby :][br]Dopisany: 01 Marzec 2010, 23:09_________________________________________________18062 - już wiem, że to mój uszkodzony czujnik od oleju 17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Open Circuit P1588 - 35-10 - - - Intermittent Cóż to będzie ?
DareQ Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Open Circuit P1588 - 35-10 - - - Intermittent Cóż to będzie ? Poduszka pod silnikiem
hardy Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Opublikowano 2 Marca 2010 A skąd mu sie błąd na poduszcze wziął, skoro poduszka nie ma podłączenia w 1.9 ; o
Mariooo Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Witam ,odświeżam 1 Fault Found: 01426 - Controls in Steering Wheel (E221) 49-00 - No Communications po skasowaniu wyskakuje ponownie , jak to usunąć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się