Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AVF] Prośba o pomoc przy błędach.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Podam błędy :

1 Fault Found:

01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201)

57-00 - Electric Circuit Failure

Wymieniłem czujnik przy pedale hamulca nożnego, bo wiem iż miałem go już uszkodzonego, ale dalej nie mogę skasować błedy, czy jest jakaś może procedura lub trzeba coś w vag`u ustawić ?

4 Faults Found:

18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground

P1672 - 35-10 - - - Intermittent

18062 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1654 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

17996 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1588 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

19586 - EGR System Regulation Range Exceeded

P3130 - 35-10 - - - Intermittent

4 błedy na silniki, ale tylko ostatni powoduje zapalanie się kontrolki silnika i tylko ten ostatni daje się skasować, niestety tylko na krótki czas.

1 Fault Found:

01426 - Controls in Steering Wheel (E221)

49-00 - No Communications

Ten błąd wyszedł mi przypadkowo.

Dodam iż ostatnio pojawił mi się problem z zakresem turbiny. Bardzo szybko się kończy, nawet 2,7 i czuć jak przestaje działac przy przyspieszaniu.

Możliwe że coś ze sterowaniem, podciśnieniami ?

Pozdrawiam.

[br]Dopisany: 26 Luty 2010, 19:14_________________________________________________Nikt nie udzieli jakiś pomocnych rad ? Przynajmniej z tym czujniekiem :)

Opublikowano

Logi by sie przydaly :)

Opublikowano

Logo odnośnie turbo, tak ?

Podejrzewam jakaś nieszczelność w podciśnieniach i najpierw chce to usunąć, a jak nie pomoże to wtedy zrobie logi.

Na razie bardziej martwi mnie ten czujnik i paląca się lampka abs/esp. Niby abs działa, ale bardzo delikatnie go na pedale czuje.

Opublikowano

Rozumiem ze bledy po skasowaniu wracają ?

Opublikowano

Tak, poza tym od EGR`u, który po dłuższej chwili powraca.

Najbardziej martwi mnie ten od abs`u. Czujnik przy pdedale nowy, a on dalej jest.

Opublikowano

niestety pierwszy bład to czujnik ciśnienia... czasem sporo kosztuje

czujnik G201~ 500zł... a cały agregat można dorwać za jakieś 700-800[br]Dopisany: 01 Marzec 2010, 21:48_________________________________________________rozumiem że nikt nie bawił się w kodowanie ABS celem zwiększenia siły hamowania?

Opublikowano

Rozumiem że chodzi Ci o czujnik który jest przy samej pompie abs`u ?

http://allegro.pl/item935770303_czujnik_cisnienia_abs_absu_vw_audi_seat_poznan.html

Jeżeli jest jak mówisz to to będzie okazja.

Gdyby sama pompa abs`u była uszkodzona to błąd byłby inny ? Nie chciałbym brać czujnika za 250zł bez potrzeby :][br]Dopisany: 01 Marzec 2010, 23:09_________________________________________________18062 - już wiem, że to mój uszkodzony czujnik od oleju

17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Open Circuit

P1588 - 35-10 - - - Intermittent

Cóż to będzie ?

Opublikowano

17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Open Circuit

P1588 - 35-10 - - - Intermittent

Cóż to będzie ?

Poduszka pod silnikiem

Opublikowano

Witam ,odświeżam

1 Fault Found:

01426 - Controls in Steering Wheel (E221)

49-00 - No Communications

po skasowaniu wyskakuje ponownie , jak to usunąć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...