loker23 Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 witam!! pomożcie mi bo pojawil u mnie sie problem z silnikiem! do dzis wszystko chodzilo idealnie! wyjezdzalem z pracy i nagle silnik zaczal pracowac tak jakby na 2 cylindrach.. przerywal i dusil sie no i nie mial mocy..dojechalem do domu podlaczylem do do VAGa i na silniku pojawil sie blad sporadyczny zla adaptacja skladu mieszanki..skasowalem go ale po zagrzaniu sie silnika, przyspieszajac motor dalej szarpie i dlawi sie ale juz mniej.. co to jest?? kable wysokiego napiecia moze?? silnik wkreca sie na wszystkie obroty i niezle idzie poza tym szarpaniem zazwyczaj na wolniejszych obrotach jednak na wyzszych jest to samo..pomozcie mi
bialy986 Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 Hej.Skoro skasowałeś błąd i już się nie pojawia to może zacznij od najprostszych spraw-filterek paliwa,świece.Możesz też sprawdzić te kable czy nie iskrzą gdzieś.takie moje sugestie
dlugi11 Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 Witam kolegę Posprawdzaj też czy nie ma jakiejś nieszczelności przy kolektorze dolotowym i podciśnieniach.
loker23 Opublikowano 26 Lutego 2010 Autor Opublikowano 26 Lutego 2010 kolego swiece mam nowe filtr powietrza rowniez.. kable sprawdze w nocy to chyba bede widzial czy naja przebicie czy nie tylkko nie wiem jak sprawdzic kolektory te wyzej wspomniane w sumie to nawet nie orintuje sie gdzie one sie znajduja .. blad pewnie wyskoczy ale to sprawdze jutro jeszcze raz Vagiem..
Copywriter Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 A moze wymień kopułkę;] Miałem podobnie elektryk wymienił i jak ręką odjął! PAli na wszystkie gary.
loker23 Opublikowano 26 Lutego 2010 Autor Opublikowano 26 Lutego 2010 a ta kopulka duzo kosztuje?? i by sie tak zepsulo nagle??
Copywriter Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 No psuje się;] Tam jest grafitowy palec... Zużywa sie/łamie się... A koszt jakieś 20 zł http://www.allegro.pl/item929409762_kopulka_zaplonowa_audi_seat_vw_01_306_266b.html Widziałem tańsze;]
loker23 Opublikowano 27 Lutego 2010 Autor Opublikowano 27 Lutego 2010 juz chyba mam przyczyne w nocy otworzylem maske auta i zobaczylem przebicie i to beda jednak przewody rozmawialem tez z kolega ktory ma mazde 626 i mial to samo!! co o tym myslicie??
Copywriter Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 Ale taką diagnozę juz Ci koledzy na początku postawili;] sprawdź też kopułkę... Albo wymień najpierw przewody... To że nie pali na wszystkie gary i przerywa to tylko przewody i kopułka;][br]Dopisany: 27 Luty 2010, 21:50_________________________________________________A gdy kiepskie przewody (no name) to iskry i przebicie zawsze widoczne po ciemku... Zresztą z markowymi czasem też tak bywa...
ROBERT Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 Teraz zrób tak : kup kable WN za 23.50 PLN firmy "rzemiosło wuja Heńka" i dalej będziesz miał to samo za dwa dni, albo kup kable firmy (BERU , NGK , BREMI) i pozbędziesz się tego problemu. Na Twoim miejscu przy okazji wymieniłbym kopułkę i palec (najlepiej z wyżej podanych firm)
Narcyz 35 Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 I oczywiście nowe świece , bo na kablach w takim stanie ,to też dostały popalic.
Copywriter Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 Dokładnie! Świeczki też: NGK - only;] Bosh są kiepskie!
loker23 Opublikowano 1 Marca 2010 Autor Opublikowano 1 Marca 2010 problemu sie pozbyłem. byly to juz zurzyte ori kabelki wiec sie nie dziwie ze tyle przezyly..motor pracuje juz rowno i tak jak kiedyś. Dzieki Panowie za pomoc !! swieczki mam nowe zobaczymy jak beda sie sprawowac.. jak sie zuzyly to wymienie ale narazie ida ladnie wiec nie bede nadgorliwy a kopulke tez zalatwie jeszcze raz thx
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się