kadaf Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 Witam, pewnego dnia czekając dłuższy na pasażera, postanowiłem wcielić w życie długo planowaną modyfikację.jak wiadomo w modelach od B6 w górę nie występuje szyna 15, czyli +12 po przekręceniu stacyjki, a nieoryginalne radio musiało być uruchamiane przyciskiem.aby poradzić sobie z tym problemem i cieszyć się luksusem słuchania muzyki po odpaleniu samochodu i wyłączania po zgaszeniu należy zastosować przekaźnik samochodowy 12 Voltowyjedynym miejscem gdzie pojawia się napięcie po odpaleniu samochodu jest bezpiecznik 37 (pompa urządzenia do mycia szyb i do mycia reflektorów) i w to miejsce należy zastosować rozdzielacz do bezpiecznika.i plus z tego rozdzielacza kierujemy do pozycji 85 w przekaźniku, kabelek z 86 podłączamy do masy30 i 87 podłączamy do przeciętego czerwonego kabla w zasilaniu radia,przekaźnik można zamontować w miejscu za bezpiecznikiemopis stworzony niechlujnie i szybko bo obiecałem że na dziś będzie gotów.całość wykonana w ciągu 15 minut pod marketem, koszt przekaźnik 10 PLN i 10 PLN rozdzielacz do bezpiecznikówefekt: DSCF5158.AVIDodano:Po przekręceniu stacyjki w pozycje prawię zapłonu (nie zapalają się kontrolki na liczniku) słychać cyknięcie i następuje uruchomienie radia, czyli nie mamy włączonego zapłonu a radio gra.
borys182 Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 przecież przy stacyjce masz +12 po stacyjce. Nawet mozna zlapać sygnal z pozycji p i radio bedzie działać z włożonym kuczkiem nawet bez przekrecania. Tak jak jest ori
kadaf Opublikowano 6 Marca 2010 Autor Opublikowano 6 Marca 2010 w B6 jest po can-ie sterowane +12 i wszystkie urządzenia są ciągle pod napięciem, np. gniazdko zapalniczki
bipi555 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 to fakt masz racje bedzie to dzialac , ale problem wyłanczania radia po godz, nadal zostaje nie rozwiazany
kadaf Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2010 a dlaczego ma zostać nierozwiązany ? skoro nie korzystamy z magistrali CAN ?
bipi555 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 a dlaczego ma zostać nierozwiązany ? skoro nie korzystamy z magistrali CAN ? chodzilo mi o oryginalne radio, oczywiscie ze inne bedzie dzialac
bipi555 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 to fakt jest to uciążliwe , ja mam ten problem wlasnie w oryginalnym Chorus II, mialem wczesniej nie oryginalne radio,nie bylo instalacji can, wiec kupilem sobie ten oryginal z tego wzgledu ze posiadam symulator zmieniarki ,ktory kosztowal mnie prawie 100 zeta, i zostal mi z passata , wiec kaseciak + podpiecie mp3 w zupelnosci wystarcza, problem jest ten ze po podciagnieciu kabli pod can ,podswietlenie jest , ale nadal nie ma wylaczania po kluczyku i ta padlina co godz sie wylancza , zmienialem wartosci na kanale 62 i nic nie pomaga , wiec dlatego myslalem o zamontowaniu czegos takiego co Ty proponujesz , ale niestety to nie wyeliminuje mi tego co godz wylacznaia , juz nie mam pomyslow track666
adadur Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 bipi555 twój problem polega na tym że podpiełes jedno z dwóch zasilań - podepnij drugie będzie OK. ta strona powinna ci pomóc: http://studio24.prv.pl/
Horas91 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Czy ten rozdzielacz to coś takiego? http://allegro.pl/dodatkowy-bezpiecznik-obudowa-bezpiecznika-mini-i1362532797.html
bipi555 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 źle podpiete radia, a wy cudujecie mozesz sprecyzowac swoja odpowiedz ??
VTG Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zrobiłem u siebie nie potrzebny przekaźnik ani obudowa bezpiecznika. Sygnał znajdujesz koło stacyjki i ciągniesz do radia na klimatroniku nie pojawia się. Wszystko chodzi bez przekaźnika i bezpiecznika już pare dni.
Marcino87 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Tez jestem tego zdania ze nie potrzeba zadnych tego tylu przekaznikow. a jesli sie ma szyber to mozna nawet zrobic taka opcje ze nawet po zgaszeniu auta radio by gralo dopuki nie otworz\y sie jakich kolwiek dzwi bardzo prostym sposobem...
kadaf Opublikowano 12 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2011 przekaźniki i bezpieczniki są po to aby nie ingerować zbytnio w instalacje auta, radio można podpiąć pod alarm, szyby czy poduszki, ale co w chwili zwarcia czy przepięcia z radia. nie wiem czy jeśli radio podepniemy pod stacyjkę to samochód zgaśnie po wywaleniu radia, spali imo czy odpali poduszki
MAGIC87 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 ja obszedłem inaczej... mam zmostkowany zołty z czerwonym.... nie potrzebuje kluczyka w stacyjce.. jedyny minus... zeby nie zapomniec wylaczyc... Plusy... jestem nad jeziorem... moge wlaczyc nute uchylic lekko szybe... zamknac auto i nuta dalej gra
done Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Witam. Może się komuś przyda. Można podłączyć się pod S-kont. (+12V zanika gdy wyciągamy kluczyk ze stacyjki) podłączamy pod 22 pin (w b6) (pin 30 w b5), "cienki" czerwony przewód, niebieskiej kostki licznika (lub ze stacyjki).Trzeba też sprawdzić wtyk ISO czy nie ma przypadkiem zamienionego pinu 4 z 7. Pozdrawiam
fejsik Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Nie prościej pociągnąć kabel od 37 bezpiecznika?
done Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Fejsik czy możesz napisać jak "zachowuje" się radio w momencie gdy przekręcisz kluczyk w pozycję 0 (do wyciągania). Czy przypadkiem w tym rozwiązaniu klucz w stacyjce nie musi być przekręcony na 1 pozycje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się