Jump to content
0
kadaf

+12V do Radia po stacyjce

Recommended Posts

Efekt mojej pracy . Przekaźnik i bezpiecznik dający plus po stacyjce i chroniący ten plus . 

 

received_1364638106926634.jpeg

Zawartość dodana 5 minutes later

A tu troszeczkę bliżej : 

1488488964663-1875919554.jpg

1488489012889393577751.jpg

1488489036488-1992405155.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

A policzyłeś ile wat biorą przekaźniki ? tyle rzeźby a marny skutek. Wystarczyło podłaczyc sie pod licznik pin s-kont

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 14.08.2015 o 20:26, osama88 napisał:

witam jest problemik bo radio rozładowuje akumulator. Audi concert zamienilem na alpina . Po odpowiedniej przejsciówce gra tył ale bateria pada po 2 dniach stania auta. Musze wyciągać bezpiecznik od radia by trzymała i auto moze stać i stać :D Mam już dość wyciagania tego bezpiecznika więc może się uda z waszą pomocą to ogarnąć i będę mógł założyć osłonke od bezpieczników :D

6y976lza.jpg

tak wygląda kostka zasilająca z audi tylko kolor nie czerw/biały tylko czerwono/niebieski i nie biało/szary tylko niebiesko/zielony. Kostka ta wchodzi w przejściówkę

hntk67o3.jpg

Wszystko podłaczone i na końcu przy radiu muszę zamienić kabelki na czerwono/żółty by radio odpaliło z guzika ,inaczej nie idzie .Odpala gdy nie ma kluczyka i jak panel jest zdjęty to i tak mogę płyte wyciągnąc.

Jak poczytałem to takich problemów nie macie by aku od radia padał po 2 dniach więc co jest nie tak ?

Czy ten żółty kabel z tego adaptera musi mieć jakiś kabelek w tej wtyczce od auta? Bo chyba żółty jest od akumulatora a we wtyczce od auta nie ma tam żadnego kabelka i czy tak to ma wyglądać ?

Czerwony z przejsciówki jest podłaczony pod żółty od radia i dlatego cały czas jest zasilanie a czy nie ma innej opcji by te zasilanie wyłaczylo sie po wyjeciu kluczyka ?

Mam tu opisaną ori wtyczkę Blaupunkta:czarny-ground,czerwony 12V plus,niebieski-power antenna,żółty:memory 12V +.Ground czyli masa (minus na masie).U mnie w fabrycznej wtyczce zasilającej,jest tylko plus,minu i cieniutki ,odpowiednik niebieskiego "power antenna.W instrukcji widać podpięty do niego "relais"(przekaźnik,z ikonką anteny wysuwanej silniczkiem.W A4B6 mam to najzwyklejsze radio,ale coś bylo ,zle podłączone (albo radio padło) ostatnio i myślę skąd wziąć "plusa po stacyjce",żeby tylko włączać cewkę przekaźnika,a plus na radio poprzez styk zwierny przekaźnika ? Żeby było jasno,,wiązki ori nie wykorzystałem,bo w A4 są fabryczne.Gdzie,przez  "baypass" zasilić przekaźnik.Pod bezpiecznik 37 mam już podpięty jeden bypass dla kamerki .Oporność cewki przekaźnika to 800 om ,i może po prostu z tego samego baypassa zasilić tę cewkę.Elektryk  samochodowy  by wiedział,ale najlepiej ktoś.kto już to sprawdzil..Radio działa,ale rozładowuje akumulator.Bez radia upływ jest 0,03A.OK

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 16.08.2012 o 14:31, czaki22 napisał:

oczywiście przecież +12 po zapłonie jest masa w tym aucie

To co napisałeś tu,nic nie znaczy,niczego nie wyjaśnia .Plus jest masa ? Plus to +,masa to - (minus).Nie ma minusów dodatnich.Ani "w aucie" ani w elektrotechnice.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 2.03.2017 o 22:05, Tiger_Mielec napisał:

Efekt mojej pracy . Przekaźnik i bezpiecznik dający plus po stacyjce i chroniący ten plus . 

 

received_1364638106926634.jpeg

Zawartość dodana 5 minutes later

A tu troszeczkę bliżej : 

1488488964663-1875919554.jpg

1488489012889393577751.jpg

1488489036488-1992405155.jpg

Te fotki napewno  pokazują parkiet i kolorowe koszulki kabelków,jakiś przekaźnik,i nic poza tym.Przynajmniej schemat załącz,bo to co widać,niczego nie wyjaśnia.Kogoś,kto chciałby ew. skorzystać z Twoich rad, jest wstanie przerazić i zniechęcić. Tu nie może być zgadywanek,tylko ścisłe informacje: co ,do czego,jak ,itp. Z prądem w aucie to nie zabawa,i musi być jasno pokazane napisane bez dwuznaczności.A żadna z fotek niczeo nie wyjaśnia,nie tłumaczy.A właśnie  ma tłumaczyć,pomagać,wyjaśniać .Powinieneś zalączyć przede wszyskim SCHEMAT elektryczny Twojego obwodu jaki tu na tych fotach pokazaleś.Inaczej,mówiąc delkatnie,nie są zupełnie potrzebne.Każdy przecież  wie jak wygląda kawalek przewodu.Pozdro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sam niewiem co to za błysk był hahaha

 

w b6 jest kl15 i kl30 po co cudowanie na przekażnikach po przekaźnikach ? 15-owych plusów jest sporo , wiec kazde radio da sie wpiąc bez problemu


Grupa VAG , kontakt PW, diagnostyka pojazdowa, montaż, pl menu, aktualizacje softu i inne , oryginalny VCDS 17 TARNóW

audi 80 92' 2.0 | audi 80 2.3 quattro 94' | audi a4 b5 2.6 v6 95' | audi a4 b6 1.8t 02' | audi a4 b7 1.8t quattro 05' | passat 1.8 94' jest | audi a6 c6 3.2 v6 07' | audi a6 c6 3.0 08' | A4 B8 2.0 tdi 10' | A6 C6 3.0 Q 2011 | A4 B8 FL 2.0 TDI Quattro 14' |

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam u siebie w B7 podłączone nieoryginalne radio (stacje z androidem) i jest ono podłączone tak że działa tylko na włączonym zapłonie. Jakie piny w kostce powinienem zamienić by działało tak jak oryginalne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam podobny problem kupiłem b7 z niedziałającym radiem sony. Okazało się ze nie była wpięta kostka. Wpielem ja i cisza. Radio nie gra. Plus jest pociągnięty z bezpiecznika 37, (pompa od spryskiwaczy) 

Sprawdzam miernikiem czerwony i czarny na kostce do radia i jest 11.80v a radio nawet się nie zaświeca.  Ma ktoś jakiś pomysł?

Share this post


Link to post
Share on other sites

przeważnie do radia idą dwa +

może brakuje jeszcze jednego

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam wszystkich .

Odświeżę temat też zamontowałem u siebie radio 2 din Pioneer do tego interfejs by zagrał sub + tył . Radio uruchamia się i gra cały czas obojętnie z kluczem czy bez dopiero po złączeniu czerwonego i żółtego kabla w radiu . Radio jest tak dziwnie skonstruowane że nie da się go wyłączyć przyciskiem tylko trzeba zdjąć panel radia i jest to bardzo wkurzające . Chcę podpiąć radio pod bezpiecznik nr.37 , kupiłem rozdzielacz na dwa bezpieczniki i teraz moje pytanie czy odcinam plus co idzie do radia z kostki co jest w aucie i podłączam tylko plus ten z bezpiecznika ? proszę o pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...