Nowotczyński Opublikowano 5 Marca 2010 Opublikowano 5 Marca 2010 Można się dowiedzieć 2300zł min zestaw Magic Jet Stag 200 i reduktor odpowiedni do mocy,a 3400zł wtryskiwacze Hana,Stag Premium i reduktor(dwa) odpowiednio do mocy.
pablosan Opublikowano 5 Marca 2010 Opublikowano 5 Marca 2010 Zanim się coś napisze, to warto to przeczytać ze zrozumieniem. Kit to "zestaw". Powinieneś o tym wiedzieć. A BRC jest kitem czyli zestawem. I jeśli chcesz mieć w nim coś lepszego, musisz to wyraźnie zaznaczyć. Inaczej będzie to tylko podstawowy kit, nie zawsze jest pierwszych polotów (np. wtryski) i nie koniecznie pasujący do wszystkich aut, a szczególnie turbo. Troszkę pokory kolego, bo gwarancja nie trwa wiecznie, a jak zaczniesz pyszczyć w zakładzie to i tak sam będziesz stroił. Cwaniactwa raczej w tej branży nikt nie toleruje. Takie jest moje zdanie. Błagam: -akurat doskonale wiem, co oznacza po angielsku "kit" -kolego bzdury gadacie na maxa , podstawowy kit BRC do mojego auto: reduktor Genius Max 1500MB, wtryski pomarańczowe, elektronika SQ24-czyli bardzo dobry zestaw ze świetnymi wtryskami , bez żadnego żebrania o lepsze komponenty czy dopłaty, kolego BRC zwykle sprzedaje zestawy, do turbo zakładasz inny zestaw np. BRC SQ24-wydajniejszy po prostu (wtryski i reduktor) -co ty pierdoły gadasz o cwaniactwie?-aha czyli płacąc za LPG kupę kasy mam grzeczniutko na kolankach poprosić pana montera żeby wyregulował instalację, czyli wykonał swoją pracę za która ma płacone?!-ciekawe podejście. Zwykle niestety to cwaniactwo jest ze strony tej drugiej... z tego co czytam, bo ja akurat jeżdżę do zakładu tylko na przeglądy gwarancyjne Poczytaj trochę lpg-forum, są tam w porządku monterzy-np. Nowotczyński z Mławy , ale zwykle ludzi piszą o problemach, bo złe zakłady psują opinie tym dobrym
marek34 Opublikowano 5 Marca 2010 Opublikowano 5 Marca 2010 Zostawię to bez odpowiedzi i niech każdy zostanie przy swoim zdaniu. Nie rozumiem tylko, po co w Twoich wypowiedziach tyle kpiny. To chyba młody wiek. Jeśli chcesz jeździć na przeglądy i za nie płacić, to Twój wybór. Również Twoje szczęście, że trafiłeś na dobrego gazownika. Nie wszyscy tak mają i muszą czasami coś poprawić sami. A BRC nie daje im niestety takiej możliwości /soft +klucz/. Inni w tym ja, płacąc za instalację oczekują pełnego softu i samodzielnie wykonują przeglądy i regulacje. Stag na to pozwala.
juby_p Opublikowano 5 Marca 2010 Opublikowano 5 Marca 2010 Tu co niektórzy zapomnieli że kolega ma podobno 250km z 4 cylindrów i próbują proponować zestawy LPG pasujące do 2 razy mniejszej mocy:)
dreamburn Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 Zgadzam sie z kolegą Marek34 .Stag-a mozna sobie regulowac jak sie komu podoba!!! a w BRC juz tej mozliwosci nie ma takiej jak w Stagu tez sie zastanawialem nad BRC S-24 ale wybralem Staga i nie żałuje.Polecam
d4rk Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 Zgadzam sie z kolegą Marek34 .Stag-a mozna sobie regulowac jak sie komu podoba!!! a w BRC juz tej mozliwosci nie ma takiej jak w Stagu tez sie zastanawialem nad BRC S-24 ale wybralem Staga i nie żałuje.Polecam Koledzy co wy gadacie że BRC nie da się samemu regulować. Jaki problem z kluczek i programem? No chyba że macie bana na google to trudno. Sam mam AJL 180km, mam BRC wtryski pomarańczowe (średnie), reduktor MB 1500 (średni) i autko jeździ jak należy, nie pobiera benzyny podczas ostrej jazdy (odłączona pompa paliwa). Jest też jedna klubowa A4 260km która jeździ na BRC bez większych problemów. Napisałem to raz i nie będę na ten temat dyskutować bo wiem że wywoła to oburzenie i wielkie dyskusje z strony niektórych osób forum (tzw. "anty BRC"), z którymi naprawdę nie mam ochoty się spierać. Każdy ma swoje racje i tyle. Poza tym są gazownicy i "gazownicy". Jeśli ktoś źle zamontuje BRC to żadne regulacje nic nie dadzą i tak samo przy sterownikach STAG, oraz innych instalacjach (Prins, Landi Renzo, Diego, itd.) Serwisowałem już nie jednego Staga znajomym, bo albo kupili już auto z gazem albo założyli gdzieś taniej a później przyjechali do mnie. Wiele z nich udało się ogarnąć bez problemu, ale to były koszty, ponieważ zawsze trzeba było wymienić albo listwę, albo reduktor i później końcowa cena była taka jak za BRC a nawet droższa. Ewentualnie na nowo nawiercić dysze w kolektorze. Bo niektórzy "gazownicy" jak by mogli to by wiercili dysze zaraz za przepustnicą albo jeszcze przed (bo już kiedyś widziałem podciśnienie podłączone przed przepustnicą). Także większość sukcesu jeśli chodzi o montaż instalacji to fachowy montaż, dobrze dobrane komponenty, a na końcu jest typ instalacji. Są też instalacje na naszym rynku, z którym niestety cudów zdziałać się nie da, ale to już mało kto montuje. A co do typu instalacji jaki kto ma zamontować, to naprawdę nasze forum jest naprawdę bardzo obszerne jeśli chodzi o dział LPG. Wystarczy tylko poczytać. I tak na marginesie, nie mam żadnych udziałów ani powiązań finansowych z producentami instalacji gazowych. (niestety)
pablosan Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 Koledzy Podsumowując, swego czasu zapytałem (jako zwykły użytkownik nie siedzący w branży) na lpg-forum, co jest najważniejsze w instalacji LPG w sensie komponentów: sterownik+wtryski+reduktor. Tylko jedna osoba miała odwagę powiedzieć, że sterownik jest na trzecim miejscu, a podstawą jest wydajny reduktor i wtryski. Dlatego nie ma co się tak podniecać samymi sterownikami (bez względu na ich producenta). U ludzi mających problemy z gazem zwykle okazuje się coś nie tak z wtryskami,reduktorem i ich odpowiednim doborem/montażem a nie sterownikiem. Byłoby fajnie gdyby producent STAG-a zrobił kompletny zestaw ze świetnym wtryskami i świetnym reduktorem, firmując swoją nazwą, dlaczego tego nie robi? pozdrowienia Ps. Jeśli kogoś uraziłem jakimś moim postem w tym wątku to przepraszam.
marek34 Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 Koledzy Podsumowując, swego czasu zapytałem (jako zwykły użytkownik nie siedzący w branży) na lpg-forum, co jest najważniejsze w instalacji LPG w sensie komponentów: sterownik+wtryski+reduktor. Tylko jedna osoba miała odwagę powiedzieć, że sterownik jest na trzecim miejscu, a podstawą jest wydajny reduktor i wtryski. Dlatego nie ma co się tak podniecać samymi sterownikami (bez względu na ich producenta). U ludzi mających problemy z gazem zwykle okazuje się coś nie tak z wtryskami,reduktorem i ich odpowiednim doborem/montażem a nie sterownikiem. Byłoby fajnie gdyby producent STAG-a zrobił kompletny zestaw ze świetnym wtryskami i świetnym reduktorem, firmując swoją nazwą, dlaczego tego nie robi? pozdrowienia Ps. Jeśli kogoś uraziłem jakimś moim postem w tym wątku to przepraszam. I z tym zgadzam się w 100%. Reduktor + wtryski i dopiero sterownik. A sterownik taki, jaki odpowiada klientowi, a nie montażyście. Tylko często zakładając LPG po raz pierwszy nie mamy o tym bladego pojęcia. I potem są problemy. Co do AC, jest to firma typowo elektroniczna. Zrobili dobre sterowniki. Zanim zaczną produkować reduktory i wtryskiwacze upłynie jeszcze dużo wody. Jeśli w ogóle zaczną. A zanim się nauczą robić to dobrze, to też trochę potrwa. BRC ma tutaj tradycję i doświadczenie znacznie większe.
juby_p Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 Serwisowałem już nie jednego Staga znajomym, bo albo kupili już auto z gazem albo założyli gdzieś taniej a później przyjechali do mnie. Wiele z nich udało się ogarnąć bez problemu, ale to były koszty, ponieważ zawsze trzeba było wymienić albo listwę, albo reduktor i później końcowa cena była taka jak za BRC a nawet droższa. Ewentualnie na nowo nawiercić dysze w kolektorze. Bo niektórzy "gazownicy" jak by mogli to by wiercili dysze zaraz za przepustnicą albo jeszcze przed (bo już kiedyś widziałem podciśnienie podłączone przed przepustnicą). Także większość sukcesu jeśli chodzi o montaż instalacji to fachowy montaż, dobrze dobrane komponenty, a na końcu jest typ instalacji. Są też instalacje na naszym rynku, z którym niestety cudów zdziałać się nie da, ale to już mało kto montuje. hmmmm a to w BRC nie trzeba nawiercać kolektora i dobierać komponentów? niema reduktorów do różnych mocy i wtrysków do różnych mocy?? Jeśli tak to bajka bo to kazdego chroni przed tym że gazownik źle nawierci kolektor albo zamontuje za słabe wtryski lub częściej za słaby reduktor - coś mi się wydaje że w przypadku BRC tez są takie możliwości i takie jaja robią polscy gazownicy że do 200km zakładają reduktor na 120km. Moja wypowiedź nie jest anty BRC - tylko z twojej wypowiedzi wynika ze takie błędy można popełnić tylko w innych instalacjach niż BRC.
d4rk Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 Serwisowałem już nie jednego Staga znajomym, bo albo kupili już auto z gazem albo założyli gdzieś taniej a później przyjechali do mnie. Wiele z nich udało się ogarnąć bez problemu, ale to były koszty, ponieważ zawsze trzeba było wymienić albo listwę, albo reduktor i później końcowa cena była taka jak za BRC a nawet droższa. Ewentualnie na nowo nawiercić dysze w kolektorze. Bo niektórzy "gazownicy" jak by mogli to by wiercili dysze zaraz za przepustnicą albo jeszcze przed (bo już kiedyś widziałem podciśnienie podłączone przed przepustnicą). Także większość sukcesu jeśli chodzi o montaż instalacji to fachowy montaż, dobrze dobrane komponenty, a na końcu jest typ instalacji. Są też instalacje na naszym rynku, z którym niestety cudów zdziałać się nie da, ale to już mało kto montuje. hmmmm a to w BRC nie trzeba nawiercać kolektora i dobierać komponentów? niema reduktorów do różnych mocy i wtrysków do różnych mocy?? Jeśli tak to bajka bo to kazdego chroni przed tym że gazownik źle nawierci kolektor albo zamontuje za słabe wtryski lub częściej za słaby reduktor - coś mi się wydaje że w przypadku BRC tez są takie możliwości i takie jaja robią polscy gazownicy że do 200km zakładają reduktor na 120km. Moja wypowiedź nie jest anty BRC - tylko z twojej wypowiedzi wynika ze takie błędy można popełnić tylko w innych instalacjach niż BRC. Wcale tego nie napisałem że nie trzeba dobierać odpowiednich komponentów, napisałem jakie ja mam komponenty, więc samo z siebie wynika że chyba trzeba. A o nawiercaniu kolektora też nie pisałem że przy BRC nie trzeba wiercić. Każdy co ma jakieś pojęcie o gazie i sekwencjach wie że to jest nieuniknione. I wcale nie mówię że przy BRC nie można zrobić "lipy", dlatego napisałem że są gazownicy i "gazownicy"
juby_p Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 Ja Twoja wypowiedź zrozumiałem trochę inaczej no ale dobrze że wyjaśniłeś
Buba Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 W BRC duzym plusem jest to ze zestawy sa dedykowane pod konkretne moce. mechanik nie musi sie za bardzo starac "dobierac" komponenty. patrzy w dowod i zaklada instalacje zgodnie z napisem na pudelku Tutaj wlasnie jest duza roznica pomiedzy innymi instalacjami. Np. kazdy kto ma AEB/AJL (seryjne) bedzie mial w 90%, niezaleznie od regionu polski, zalozone MB 1500 i wtryski pomaranczowe bo taki jest standard BRC do tych mocy. W przypadku np STAG w 90% gazownicy montuja co im sie podoba i kazdy z takim silnikiem ma co innego stad pozniej problemy i jak sam, kolego juby_p, zawsze jak jest jakis problem w instalacji to mowisz zeby napisac co za instalacja jest wsadzona i na jakich podzezspolach. W wiekszosci przypadkow kazdy ma co innego oprocz sterownika STAG. Pomijam bledy przy montarzu, strojeniu itp bo to w obu przypadkach mozna spierdol...c i na to nie mamy wplywu jesli sie nie znamy. Na wybor podzespołow mamy i to jest bardzo wazne. Zobacz co napisal kolega Nowotczynski. Instalacje STAG zaczynaja sie od 2300 do 3400. Super ale ile zwykly szary czlowiek z tego wie?? Jedziesz do gazownika to mowisz zeby zakladal a on robi co chce. Ma to plus jezeli ktos sie zna na lpg, ma np 220KM i wie co ma zalozyc zeby to dzialalo a w domu lezy nowa turbina i bedzie 260 i wlasny soft do LPG. wtedy ma duze pole do popisu Ale odpowiedzmy sobie na podstawowe pytanie. Ile osob chce w domu w garazu samemu regulowac lpg?? Ile osob siedzi w domu i porownuje mapy z kolegami z forum lpg czy aby napewno ja mam dobrze wystrojone?? Ilu jest takich maniakow?? chce miec zalozone zeby dobrze dzialalo i na tym konczy sie jego myslenie o lpg. jak sie spiepszy to pojedzie do regulacji.
marek34 Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 Buba, wielki szacun, że to napisałeś. Taka niestety jest prawda. Szkoda, że obecnie przygoda motoryzacyjna większości kierowców wiąże się z zalaniem paliwa i odpaleniem auta. I tak naprawdę nie wiedzą czym jeżdżą, o co w tym chodzi, jak to działa. To trochę wina producentów, ponieważ auta są już tak skomplikowane, że człowiek nie będący z zamiłowania i wykształcenia mechanikiem, tak naprawdę nie jest w stanie tego ogarnąć. I stąd są problemy nawet z błahymi rzeczami.
szogun0 Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 Reasumując. BRC jest instalacją IDOTOODPORNĄ. I to zarówno w zakresie idiotów użytkowników, jaki i monterów.
Buba Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 Reasumując. BRC jest instalacją IDOTOODPORNĄ. I to zarówno w zakresie idiotów użytkowników, jaki i monterów. Dlatego pasuje do AEB idelanie
d4rk Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 Reasumując. BRC jest instalacją IDOTOODPORNĄ. I to zarówno w zakresie idiotów użytkowników, jaki i monterów. Dlatego pasuje do AEB idelanie Ale to można zrozumieć na plus dla tej instalacji.
Buba Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 Reasumując. BRC jest instalacją IDOTOODPORNĄ. I to zarówno w zakresie idiotów użytkowników, jaki i monterów. Dlatego pasuje do AEB idelanie Ale to można zrozumieć na plus dla tej instalacji. nic innego nie mialem na mysli
juby_p Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 Buba powiedz mi jaki reduktor BRC styka na 220km i temperaturowo i utrzymuje ciśnienie przy max bucie bo zdaje się ze niema takiego trzeba zamontować 2 a powiedz mi który gazownik włoży ci dwa reduktory BRC do mocy 220km? Ale zgodzę się z tobą że BRC jest dobre do prostych silników i dodam jeszcze niedużej mocy.
Buba Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 Buba powiedz mi jaki reduktor BRC styka na 220km i temperaturowo i utrzymuje ciśnienie przy max bucie bo zdaje się ze niema takiego trzeba zamontować 2 a powiedz mi który gazownik włoży ci dwa reduktory BRC do mocy 220km? Ale zgodzę się z tobą że BRC jest dobre do prostych silników i dodam jeszcze niedużej mocy. Ehhh... Szkoda ze sie nie rozumiemy...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się