Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana kierownicy czteroramiennej na poliftową


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak to tam trzeba zrobić żeby klakson był i poduszka? ?

Opublikowano

Jest ktoś kto mógłby mi pomóc??

Opublikowano

Dawid ale o co chodzi? To nie nic skomplikowanego. Zdejmij poduche u siebie i zobaczysz co jak jest połączone , porównaj z fotami nowej kiery. Tam są dwa piny do poduchy , dwa piny do klaksonu - w czym mamy pomagac

Opublikowano

Dasz nr tel w razie co? ? Jak będę robić i coś bym nie wiedział bym dzwonił. Bo to na pewno pasować tak nie będzie że moja stara wypne i podłączenie nową w to miejsce czy tak będzie?? Moim zdaniem tam będzie trzeba coś zmienić przy tej kostce

Opublikowano

Kup kierownicę z A6 C5 polift , są takie same a przynajmniej wiązka jest pasująca do b5

Opublikowano
49 minut temu, Banan napisał:

Kup kierownicę z A6 C5 polift , są takie same a przynajmniej wiązka jest pasująca do b5

Ale ja już kupiłem ta. I chce zrobić ja bardzo dobry stan cena też dobra była. Więc te kostki da się przełożyć jakoś? 

Opublikowano

Przyjdzie kierownica to pisz i wrzucaj fotki coś się wymyśli

Opublikowano

Ja jak zakładałem kierę od b6, to też były inne kostki, przyjrzałem się dokładnie w której gdzie idą przewody od poduchy i od klaksonu i przełożyłem kostki bez problemu, trzeba tylko na tą blaszkę w kostce uważać bo z tego co pamiętam przewody od poduchy są mostkowane w kostce i jakby blaszki nie było albo coś nie stykało to poducha by nie działała

Opublikowano
58 minut temu, Toskańczyk napisał:

Ja jak zakładałem kierę od b6, to też były inne kostki, przyjrzałem się dokładnie w której gdzie idą przewody od poduchy i od klaksonu i przełożyłem kostki bez problemu, trzeba tylko na tą blaszkę w kostce uważać bo z tego co pamiętam przewody od poduchy są mostkowane w kostce i jakby blaszki nie było albo coś nie stykało to poducha by nie działała

No dzięki. Jak przyjdzie będę działać mam nadzieję że dam radę 

Opublikowano

Panowie jutro może będę się brał za wymianę kierownicy.  Zakładam kierownicę z a3 . Takie pytanie jeszcze jak najlepiej wypiac kable i później ponownie wpiac do starej kostki. Wziąć igłę i z przeciwnej strony jak kabel włazyc  ?? 

Zawartość dodana 46 minutes later

I podpowie ktoś? ?:) pozdrawiam 

Opublikowano

Panowie powiedzcie mi tylko czy moja kierownicą 4 ramiona z roku 99 polift ma kostkę od klaksonu i poduszki rozbierana czy może trzeba lutowac? ? Tylko to potrzebuje wiedzieć? ? Bo muszę moja kostkę wsadzić do nowej kierownicy. I chce wiedzieć jak się zabrać za to? ? A wy już robiliście więc będzie ktoś miły i odpowie? ?

Opublikowano
13 minut temu, Dawidepd napisał:

Panowie powiedzcie mi tylko czy moja kierownicą 4 ramiona z roku 99 polift ma kostkę od klaksonu i poduszki rozbierana czy może trzeba lutowac? ? Tylko to potrzebuje wiedzieć? ? Bo muszę moja kostkę wsadzić do nowej kierownicy. I chce wiedzieć jak się zabrać za to? ? A wy już robiliście więc będzie ktoś miły i odpowie? ?

Kostka jest w całości

Opublikowano
8 minut temu, Toskańczyk napisał:

Kostka jest w całości

To powiedz mi jak to zrobić żeby ze starej wyjąć i montować do nowej?  Lutowac trzeba?

Opublikowano

Kupujesz wlasciwa kostke, odcinasz stara, lutujesz nowa, wpinasz i tyle calej filozofii.

Opublikowano
3 godziny temu, Radekst napisał:

Kupujesz wlasciwa kostke, odcinasz stara, lutujesz nowa, wpinasz i tyle calej filozofii.

A to nie mogę tej starej muszę nową kupić kostkę? ? Panowie pisze proste pytanie więc niech ktoś mi odpowie prosto na moje tylko pytanie bez dodawania więcej. Bo szkoda śmiecenia. Jak wyjąć kostkę z kierownicy a4 b5 99 rok 4 ramiona? ? Jak ja później ponownie kostkę zamontować do kierownicy od audi a3 3 ramiona 04 rok.  ?? Proste pytanie. Kabelki się jakoś wysuwa z kostki czy jak?  Później ponownie można wsunąć trzeba lutowac? ? 

Opublikowano

kto pomoże odnośnie wiązki kabli kierownicy. Dokładnie poduszki i klaksonu? Stawiam dobrego bro :)) 

Opublikowano (edytowane)

ku przestrodze dla wszystkich kolegów z forum.Nie przeczytałem tematu od początku i ..

Kupiłem w niedziele na giełdzie kiere 3 ramienną do B5 .Cos mi sie w niej nie podobało ,ale kupiłem. Dzis zabieram się za montaż i czytam temat od początku heh,tak myslałem- klin

jeszcze raz patrze w dokumentacje  hm 17-04-1997. mały klin .Bo 26mm był od czerwca 1997r.

pytanie do kolegów z forum. czy 1.zakupic zestaw  17/26mm obudowa ,tasma,wtyczka? 2. wymienic na 3 ramiona ale 17mm? 3. wypie...c w krzaki?

To moja obecna kieraimg-3940-2.jpg

Nowa kiera img-3932-1.jpg

 

 

 

 

Edytowane przez Marek.pl
Opublikowano

Masz już kierę to dokup graty do montażu i zakładaj

Opublikowano

Panowie, Jeżeli mam auto po tym 1 lifcie ( inne lampy z tyłu, inny zegar w liczniku, nowsza kierownica czteroramienna) to kierownica od eski 3 ramienna podejdzie p&p? Potrzebuje tylko kierownicy?

Opublikowano
13 godzin temu, eXik napisał:

Panowie, Jeżeli mam auto po tym 1 lifcie ( inne lampy z tyłu, inny zegar w liczniku, nowsza kierownica czteroramienna) to kierownica od eski 3 ramienna podejdzie p&p? Potrzebuje tylko kierownicy?

Zobacz jaki masz wieloklin.  Ale jeżeli masz już kierownicę nowsza 4 ramienia to będzie pasować normalnie. Mówisz o kierownicy bodajże wychodziła od 98 roku? Jak tak to pasować będzie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...