Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana tylniej wycieraczki z A4 B8 Q5


RS

Rekomendowane odpowiedzi

W zwykłej a4 masz asymetrycznie mocowane pióro, w q5 jest symetryczne mocowanie i nacisk ramienia się lepiej rozkłada

Wysłane z mojego Galaxy S7 za pomocą Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

Jaka wielkość pióra należy kupić do B6 z raminiem od Q5?

Zamowilem zestaw z A1, ale tam pióro jest dłuższe..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A takie pytanie u mnie na ramieniu ori na mocowaniu jest wieloklin, natomiast na nowej wycieraczce jest okrągły pierścień bez wieloklinu (gładki). Nie będzie przez to ramię się ślizgać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dokrecisz śrobe to powinno trzymać.

Edytowane przez moglaj80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ori ramieniu jak jest nowe to też nie ma wieloklinu. I tak ma być.

Jak dociągniesz nakrętkę to wieloklin ze sworznia odciśnie się w aluminiowym gnieździe. Dzięki temu, że nie masz wstępnie naciętego gniazda masz możliwość precyzyjnego ustawienia ramienia. Później jak już się odciśnie to nie ma możliwości precyzyjnej korekty. Przeskok o jeden ząbek to już znaczna różnica.

Także najpierw założyć ramię, z czuciem dociągnąć nakrętkę, polać szybę wodą, zrobić próbę i zobaczyć w jakiej pozycji zatrzymuje się ramię i ewentualnie skorygować. Jak już jest dobrze ustawione to dokręcić nakrętkę. W gniazdo ramienia warto dać smar montażowy aby w przyszłości jak zajdzie potrzeba łatwiej je było zdemontować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez sciagacza poleglem, ale juz zamowiony :D

http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&string=%C5%9Bci%C4%85gacz%20do%20wycieraczek&bmatch=base-relevance-aut-1-1-0613


ze sciagaczem minuta i mozna cieszyc sie modem i lepsza wycieraczka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie dwa pytanka mam :

Jak kupuje używkę ramię to obudowę 8K9 955 205 muszę kupować czy już będzie na starej używanej ??

I druga sprawa czy ramię z TOUAREG 7P to to samo co Q5 ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie dwa pytanka mam :

Jak kupuje używkę ramię to obudowę 8K9 955 205 muszę kupować czy już będzie na starej używanej ??

I druga sprawa czy ramię z TOUAREG 7P to to samo co Q5 ?

Pozdrawiam

ta obudowa będzie pasowała bo mam taką na aucie

co do sprawy wycieraczki z VW nie odpowiem

Edytowane przez moglaj80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie dwa pytanka mam :

Jak kupuje używkę ramię to obudowę 8K9 955 205 muszę kupować czy już będzie na starej używanej ??

I druga sprawa czy ramię z TOUAREG 7P to to samo co Q5 ?

Pozdrawiam

Według ETKI jest to samo ramię w VW Touaregu, co w Q5 i A1.

http://nemiga.com/cat_spares/etka/part/8R0955407--1P9/

Edytowane przez Złomiarzu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edit:

O wszystko dowiedziałem się sam.

Nr oem wycieraczki tylnej: 8E9 955 711 C

Nowa w ASO Audi Autohaus Lublin-Świdnik to jedyne 671 PLN. Nic tylko brać :D

Edytowane przez pawloo7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja męczę się ze zdjęciem tej wycieraczki od wtorku. Dzień w dzień psiukam odrdzewiaczem Wurth Rost Off. Ściągacz do łożysk nie pomaga :| już nie wiem co robić.

Edytowane przez mashet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja lałem wd-40 niemałe ilości tylko ścierka pod spód żeby lakieru nie zalało przy uchylonej klapie tak żeby wycieraczka była w poziomie i równomiernie brało. Ruszałem bokami góra-dół i w końcu puściło. Co do martwienia się o szybę to trzpień mechanizmu wycieraczki jest otoczony tą gumą na jakieś 1,5mm. Zaraz pójdę zrobię zdjęcia i dorzucę jak wygląda.

U mnie trochę się ząbki ścieły podczas ściągania, ale poszło.

4f54759a3ef0.jpg

f2235d2d9295.jpg

Edit 2:

Może ktoś sprawdzić w sprawnym mechanizmie drucikiem na jaką długość wchodzi w rurkę od sprysku?

Edytowane przez pawloo7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja lałem wd-40 niemałe ilości tylko ścierka pod spód żeby lakieru nie zalało przy uchylonej klapie tak żeby wycieraczka była w poziomie i równomiernie brało. Ruszałem bokami góra-dół i w końcu puściło. Co do martwienia się o szybę to trzpień mechanizmu wycieraczki jest otoczony tą gumą na jakieś 1,5mm. Zaraz pójdę zrobię zdjęcia i dorzucę jak wygląda.

U mnie trochę się ząbki ścieły podczas ściągania, ale poszło.

4f54759a3ef0.jpg

f2235d2d9295.jpg

Edit 2:

Może ktoś sprawdzić w sprawnym mechanizmie drucikiem na jaką długość wchodzi w rurkę od sprysku?

U mnie ten trzpień z gumą wychodzi już na dużą długość i boję się, że w końcu pierdzielnie, bo to nie chce puścić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W najgorszym wypadku to szlifierką naciąć ramię. Oczywiście jeżeli zmieniasz na taką z Q5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W najgorszym wypadku to szlifierką naciąć ramię. Oczywiście jeżeli zmieniasz na taką z Q5.

Wczoraj przyszedł do mnie ściągacz do wycieraczek. Dzisiaj rano spróbowałem i po chwili siłowania się z odpowiednim dokręceniem ściągacza, wycieraczka puściła :) Wieczorem wleci od Q5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...