variocustoms Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 warto zainwestować w odbojniki ograniczające ugięcie zawiasu, miałem takie w AR155 i A4ce
marcintuchola Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 :gwizdanie: jest potęga aż zabrakło słów
Nosb Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 E no silniczek daje rade Myslalem ze bedzie gorzej Teraz zaluje ze nie wlozylem go do bialej
sokolnh Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Opublikowano 12 Maja 2011 E no silniczek daje rade Myslalem ze bedzie gorzej Teraz zaluje ze nie wlozylem go do bialej no daje radę, ale uszczelniacze do wymiany za jakiś czas bo przy odpaleniu puści dymka żałuj żałuj, bo lata fajnie wyślesz mi te łapy ?
Nosb Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Stary zeby to ja teraz wiedzial gdzie je przerzucilem Bo wywalalem wsio z tego burdelnika na podworko lukne jak nie zapomne.
joker-lukasz Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 takie tam, znienacka oo f*ck :slina: bestia za***ista felga
barszczyna Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 Haha, to teraz co poniektórzy będą zdziwieni na światłach. ;D
sokolnh Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2011 witam, jako że najgorsze już zrobione i audi od tego czasu stało "pod krzaczkiem" postanowiłem działać dalej Na pierwszy ogień idą delikatne poprawki blacharskie przed oklejeniem samochodu, potem niestety układ chłodzenia bo niestety okazało się że chłodnica nie wyrabia, potem układ hamulcowy (adaptery do zacisków czterotłoczkowych), ekran odcinający kolektor od stożka i poskręcanie, poskładanie już wnętrza na gotowo pierwszy od 30 do 120 km/h z 2 na 3 bieg drugi od 40 - 150 km/h z 3 na 4 bieg nie wiem czy dobrze "idzie" teraz, ale będę dążył do tego żeby było lepiej pozdrawiam
Reggi Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 takie tam, znienacka ale wyhodowałeś zapierdalakę
variocustoms Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 petarda ale pewnie i tak jeszcze się poprawi, nie jeden z nowszej wypasionej fury będzie zbierał koparę z gleby
gregory Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Kiedy BiTurbo? Bo bez doładowania to ten wajzel jakoś tak jednostajnie ciągnie :gwizdanie:
variocustoms Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 BTW jak osiągi Twojego auta mają się np. do RS2 B4?
sokolnh Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2011 Kiedy BiTurbo? Bo bez doładowania to ten wajzel jakoś tak jednostajnie ciągnie :gwizdanie: patrzyłem już na silniki od RS6 Raczej kiedy kompresor patrzyłem też na kompresory od Jaguara V8 ale narazie inne rzeczy w aucie muszę zrobić, choć kiedyś pewnie jakaś większa moc zagości BTW jak osiągi Twojego auta mają się np. do RS2 B4? nie mam pojęcia, nie mam g-techa żeby zmierzyć
variocustoms Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 znajomy kiedyś montował kompressor Mercedsa od SLK ale do R4, do V8 pewnie musi być większy Paxton Browlers ma dobre opinie
Gamling Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 BTW jak osiągi Twojego auta mają się np. do RS2 B4? nie mam pojęcia, nie mam g-techa żeby zmierzyć Jak dobrze pójdzie to za jakieś 3 tygodnie będzie można porównać z "lekko" dłubniętą S2 Ale kurde szczerze mówiąc to trochę się obawiam o wynik, co prawda mam nadzieje, że wyjdzie jakieś 400 km ale masz sporą przewagę w wadze auta.
OGr Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 a ja zadam Ci głupie pytanie: ile Ci pali te 4.2 w budzie B2 ? ;-)
gregory Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 a ja zadam Ci głupie pytanie: ile Ci pali te 4.2 w budzie B2 ? ;-) Na pewno co tankowanie przelicza Serio głupie pytanie :gwizdanie:
sokolnh Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2011 nie wiem ile pali, pojeżdżę trochę, odstawiam, za jakiś czas znowu jeżdzę i tak w kółko nie liczyłem, nie chce mi się
variocustoms Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 a tankujesz wogóle tego smoka? ja stawiam 15+ na wolnych obrotach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się