Skocz do zawartości
IGNOROWANY

b2 quattro V8 - filmik st. 22


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

warto zainwestować w odbojniki ograniczające ugięcie zawiasu, miałem takie w AR155 i A4ce

Opublikowano

:gwizdanie: jest potęga :) aż zabrakło słów :shocked:

Opublikowano

E no silniczek daje rade :) Myslalem ze bedzie gorzej :) Teraz zaluje ze nie wlozylem go do bialej :decayed:

Opublikowano

E no silniczek daje rade :) Myslalem ze bedzie gorzej :) Teraz zaluje ze nie wlozylem go do bialej :decayed:

no daje radę, ale uszczelniacze do wymiany za jakiś czas bo przy odpaleniu puści dymka

żałuj żałuj, bo lata fajnie

wyślesz mi te łapy ? :decayed:

Opublikowano

Stary zeby to ja teraz wiedzial gdzie je przerzucilem :embarrassed: Bo wywalalem wsio z tego burdelnika na podworko :thumbdown: lukne jak nie zapomne.

Opublikowano

takie tam, znienacka :decayed:

oo f*ck :slina: :slina: bestia :slina:

za***ista felga :evil:

Opublikowano

witam,

jako że najgorsze już zrobione i audi od tego czasu stało "pod krzaczkiem" postanowiłem działać dalej :decayed:

Na pierwszy ogień idą delikatne poprawki blacharskie przed oklejeniem samochodu, potem niestety układ chłodzenia bo niestety okazało się że chłodnica nie wyrabia, potem układ hamulcowy (adaptery do zacisków czterotłoczkowych), ekran odcinający kolektor od stożka i poskręcanie, poskładanie już wnętrza na gotowo

pierwszy od 30 do 120 km/h z 2 na 3 bieg

drugi od 40 - 150 km/h z 3 na 4 bieg

nie wiem czy dobrze "idzie" teraz, ale będę dążył do tego żeby było lepiej :wink4:

pozdrawiam

Opublikowano

takie tam, znienacka :decayed:

ale wyhodowałeś zapierdalakę :kox::good:

Opublikowano

petarda ale pewnie i tak jeszcze się poprawi, nie jeden z nowszej wypasionej fury będzie zbierał koparę z gleby :polew:

Opublikowano

Kiedy BiTurbo? :naughty: Bo bez doładowania to ten wajzel jakoś tak jednostajnie ciągnie :gwizdanie:

Opublikowano

Raczej kiedy kompresor :)

Opublikowano

BTW jak osiągi Twojego auta mają się np. do RS2 B4?

Opublikowano

Kiedy BiTurbo? :naughty: Bo bez doładowania to ten wajzel jakoś tak jednostajnie ciągnie :gwizdanie:

patrzyłem już na silniki od RS6 :naughty:

Raczej kiedy kompresor :)

patrzyłem też na kompresory od Jaguara V8

ale narazie inne rzeczy w aucie muszę zrobić, choć kiedyś pewnie jakaś większa moc zagości :naughty:

BTW jak osiągi Twojego auta mają się np. do RS2 B4?

nie mam pojęcia, nie mam g-techa żeby zmierzyć

Opublikowano

znajomy kiedyś montował kompressor Mercedsa od SLK ale do R4, do V8 pewnie musi być większy :mysli: Paxton Browlers ma dobre opinie

Opublikowano

BTW jak osiągi Twojego auta mają się np. do RS2 B4?

nie mam pojęcia, nie mam g-techa żeby zmierzyć

Jak dobrze pójdzie to za jakieś 3 tygodnie będzie można porównać z "lekko" dłubniętą S2 :evil:

Ale kurde szczerze mówiąc to trochę się obawiam o wynik, co prawda mam nadzieje, że wyjdzie jakieś 400 km ale masz sporą przewagę w wadze auta.

Opublikowano

a ja zadam Ci głupie pytanie: ile Ci pali te 4.2 w budzie B2 ? ;-)

Opublikowano

a ja zadam Ci głupie pytanie: ile Ci pali te 4.2 w budzie B2 ? ;-)

Na pewno co tankowanie przelicza :polew::decayed: Serio głupie pytanie :gwizdanie:

Opublikowano

nie wiem ile pali, pojeżdżę trochę, odstawiam, za jakiś czas znowu jeżdzę i tak w kółko

nie liczyłem, nie chce mi się :)

Opublikowano

a tankujesz wogóle tego smoka? ja stawiam 15+ na wolnych obrotach :polew:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...