Skocz do zawartości
IGNOROWANY

b2 quattro V8 - filmik st. 22


sokolnh

Rekomendowane odpowiedzi

właśnie aż tak dużej rzeźby nie ma co ciekawe, ale fakt

podłogę trzeba przespawać

napędy i zawias to nie problem, a teraz to kosztuje grosze

tylko szkoda jej ciąć

1.8T nie pasuje, nie dlatego że turbo bo w tych budach było turbo, a dlatego że silnik nie z tej epoki

a to auto chciałbym że było klasykiem na tyle na ile to możliwe, więc jakiś wolnyssak bardziej mi podchodzi

szału nie musi robić, to nie quattro

jakieś 150 KM pozwoli rozpędzić się do 100 w jakieś 8 sek, a to wystarczy

na razie i tak będzie 1.8 DZ na gaźniku :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to już całkiem inna półka, zarówno cenowa jak i poziomowa, bo co do ośki VR? :gwizdanie: A Sokołowi chodzi pewnie o zrobienie czegoś niewielkim kosztem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to już całkiem inna półka, zarówno cenowa jak i poziomowa, bo co do ośki VR? :gwizdanie: A Sokołowi chodzi pewnie o zrobienie czegoś niewielkim kosztem :)

tak jest :)

mogę Wam powiedzieć z ciekawości że silnik 1,6 na gaźniku i 1.8 na mechanicznym wtrysku różnią się praktycznie wszystkim, nawet mocowaniem silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i tak dobrze, że w B2 były już sanie. W Golfach I np. tych pierwszych silniki były jeszcze mocowane do samych podłużnic i żeby tam wsadzić jakieś 1.8T to już była rzeźba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś tam się dzieje

foto z przymiarki, sztywne tuleje w kołysce, koło zamachowe przerobione na 60-2 ( możliwość podłączenie w późniejszym czasie ecumastera i wysterowanie silnika ciut lepiej :) )

sil1.jpg

sil2v.jpg

sil3w.jpg

sil4.jpg

sil5.jpg

sil6.jpg

coupeta też rozłożona częsciowo

wleciał DZ-cior, parę poprawek wykonanych, parę rzeczy muszę kupić i do składania :)

cu1a.jpg

na razie tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś się rusza :) Sztywne tuleje :good:

hoyowo, że ten silnik wisi praktycznie cały przed przednią osią :disgust: To jest duży ból większości audi. Dopiero w modelu B8 go cofnęli trochę do tyłu. To nie to co w BMW gdzie silniki są miedzy kielichami, marzenie ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I skad w koncu to kolo ? :)

no od tego chłopa, wymęczyłem go w końcu

ale to koło nie pasuje p&p pod ten silnik, musiałem dokupić wieniec z 3.0 TDi, jest miększy do obróbki i przerobić na 60-2

Coś się rusza :) Sztywne tuleje :good:

hoyowo, że ten silnik wisi praktycznie cały przed przednią osią :disgust: To jest duży ból większości audi. Dopiero w modelu B8 go cofnęli trochę do tyłu. To nie to co w BMW gdzie silniki są miedzy kielichami, marzenie ;(

no niestety, dało by radę go cofnąć trochę, ale kosztem luzu na półosiach

co mogłoby powodować częstsze uwalanie przegubów więc sobie darowałem

no w bmw jest rewelacja, dużo pewniej się prowadzą od audi [br]Dopisany: 06 Styczeń 2011, 09:19_________________________________________________cienkie wentylatory

53699200.jpg

53663200.jpg

nowe felgi na lato

cimg0036.gif

doszły poliuretany

kołyska się maluje proszkowo, w czwartek do odbioru

potem składanie do kupy wszystkiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest już kit weiteca

gwinty niestety niedostępne

jestem tylko ciekaw o ile siądzie niżej na 4.2

do tego typu użytkowania co planujesz, to nawet lepiej że Kit :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest już kit weiteca

gwinty niestety niedostępne

jestem tylko ciekaw o ile siądzie niżej na 4.2

do tego typu użytkowania co planujesz, to nawet lepiej że Kit :naughty:

dokładnie to samo chciałem napisać :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...