sokolnh Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 właśnie aż tak dużej rzeźby nie ma co ciekawe, ale fakt podłogę trzeba przespawać napędy i zawias to nie problem, a teraz to kosztuje grosze tylko szkoda jej ciąć 1.8T nie pasuje, nie dlatego że turbo bo w tych budach było turbo, a dlatego że silnik nie z tej epoki a to auto chciałbym że było klasykiem na tyle na ile to możliwe, więc jakiś wolnyssak bardziej mi podchodzi szału nie musi robić, to nie quattro jakieś 150 KM pozwoli rozpędzić się do 100 w jakieś 8 sek, a to wystarczy na razie i tak będzie 1.8 DZ na gaźniku
gregory Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Mnie się podobają klasyki z nowszymi sercami. Na zewnątrz pełen mega klasyk a pod maską konkretnie.
Flyer Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 jak wkladac cos do takiego klasyka, to cos fajnie brzmiacego, niekoniecznie turbo - jakis VR
gregory Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Ale to już całkiem inna półka, zarówno cenowa jak i poziomowa, bo co do ośki VR? :gwizdanie: A Sokołowi chodzi pewnie o zrobienie czegoś niewielkim kosztem
sokolnh Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 Ale to już całkiem inna półka, zarówno cenowa jak i poziomowa, bo co do ośki VR? :gwizdanie: A Sokołowi chodzi pewnie o zrobienie czegoś niewielkim kosztem tak jest mogę Wam powiedzieć z ciekawości że silnik 1,6 na gaźniku i 1.8 na mechanicznym wtrysku różnią się praktycznie wszystkim, nawet mocowaniem silnika
gregory Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 To i tak dobrze, że w B2 były już sanie. W Golfach I np. tych pierwszych silniki były jeszcze mocowane do samych podłużnic i żeby tam wsadzić jakieś 1.8T to już była rzeźba.
sokolnh Opublikowano 5 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2011 coś tam się dzieje foto z przymiarki, sztywne tuleje w kołysce, koło zamachowe przerobione na 60-2 ( możliwość podłączenie w późniejszym czasie ecumastera i wysterowanie silnika ciut lepiej ) coupeta też rozłożona częsciowo wleciał DZ-cior, parę poprawek wykonanych, parę rzeczy muszę kupić i do składania na razie tyle
sokolnh Opublikowano 5 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2011 Robisz u Artura w QS? część prac - tak
gregory Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Coś się rusza Sztywne tuleje hoyowo, że ten silnik wisi praktycznie cały przed przednią osią To jest duży ból większości audi. Dopiero w modelu B8 go cofnęli trochę do tyłu. To nie to co w BMW gdzie silniki są miedzy kielichami, marzenie ;(
sokolnh Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2011 I skad w koncu to kolo ? no od tego chłopa, wymęczyłem go w końcu ale to koło nie pasuje p&p pod ten silnik, musiałem dokupić wieniec z 3.0 TDi, jest miększy do obróbki i przerobić na 60-2 Coś się rusza Sztywne tuleje hoyowo, że ten silnik wisi praktycznie cały przed przednią osią To jest duży ból większości audi. Dopiero w modelu B8 go cofnęli trochę do tyłu. To nie to co w BMW gdzie silniki są miedzy kielichami, marzenie ;( no niestety, dało by radę go cofnąć trochę, ale kosztem luzu na półosiach co mogłoby powodować częstsze uwalanie przegubów więc sobie darowałem no w bmw jest rewelacja, dużo pewniej się prowadzą od audi [br]Dopisany: 06 Styczeń 2011, 09:19_________________________________________________cienkie wentylatory nowe felgi na lato doszły poliuretany kołyska się maluje proszkowo, w czwartek do odbioru potem składanie do kupy wszystkiego
OGr Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 jak kupowałeś nowe to Ci mogłem załatwić felgi w cenie zakupu ;-)
sokolnh Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2011 jest już kit weiteca gwinty niestety niedostępne jestem tylko ciekaw o ile siądzie niżej na 4.2
slepy Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 jest już kit weiteca gwinty niestety niedostępne jestem tylko ciekaw o ile siądzie niżej na 4.2 do tego typu użytkowania co planujesz, to nawet lepiej że Kit
A-rek Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 jest już kit weiteca gwinty niestety niedostępne jestem tylko ciekaw o ile siądzie niżej na 4.2 do tego typu użytkowania co planujesz, to nawet lepiej że Kit dokładnie to samo chciałem napisać
sokolnh Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2011 no właśnie niekoniecznie ale to się okaże jak już wszystko będzie złożone
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się