verpa Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 Jak w temacie, proszę o pomoc. Statyczne: Log (0 - 011,013,023) Log (1 - 000,001,003) Log (2 - 004,007,008) Grupa BS Log (0 - 000) Log (0 - n/a) Log (2 - 011)
przemik Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 Nagrzałes dobrze auto przed wykonaniem logów ?
verpa Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Opublikowano 22 Marca 2010 na blacie miałem 90C non stop. W 001 coolant temp. powinno wskazywac 90C? Jeśli na blacie 90? Miesiąc temu wymieniałem termostat (ori) i czujnik cieczy (z intercarsu). Engine speed nie powinien byc mniejszy? Help
letallec Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 Fura niedogrzana lub termostat do wymiany + kat synchronizacji do korekty. Dalsza analiza po wrzuceniu dynamicznych i BS.
verpa Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Opublikowano 22 Marca 2010 hmmm, miesiac temu wymieniałem na ori, więc powinien byc dobry. Moze czujnik odpowiadający za wskazania na blacie padniety? Kąt chyba w miare bo tylko -0,6
letallec Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 hmmm, miesiac temu wymieniałem na ori, więc powinien byc dobry. Moze czujnik odpowiadający za wskazania na blacie padniety? No to moze fury nie dogrzales. Jaka byla temperatura na zewnatrz? Moze czujnik odpowiadający za wskazania na blacie padniety? Nie, bo to ten sam czujnik. A na blacie to tylko wskaznik, wiec nie ma co sie sugerowac. Kąt chyba w miare bo tylko -0,6 Tak, chociaż powinien byc 0,0
verpa Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Opublikowano 22 Marca 2010 było dośc ciepło ~+10C, na blacie 90 stało. Przed wymianą czujnika i termo fura nie osiągała 90C na blacie nawet na trasie
przemik Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 Jak zrobisz dynamiczne to zaloguj bezposrednio po nich 007 stat - wyjasni sie sprawa termostatu...
verpa Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Opublikowano 22 Marca 2010 przed chwila jezdzilem zdecydowanie dynamicznie, na blacie 90C a na vagu 64,8C, więc o co kaman??? Wadliwy termo? Przed wymianą kreska na blacie pokazywała ~70C i to nawet w trasie. Po wymianie trzymała 90, wiec czemu takie cuda się dzieją?
letallec Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 przed chwila jezdzilem zdecydowanie dynamicznie, na blacie 90C a na vagu 64,8C, więc o co kaman??? Wadliwy termo? Przed wymianą kreska na blacie pokazywała ~70C i to nawet w trasie. Po wymianie trzymała 90, wiec czemu takie cuda się dzieją? Nie patrz na to co sie prezentuje na desce. To nie miernik, tylko wskaznik i nie musi pokazywac precyzyjnie temperatury.
verpa Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Opublikowano 22 Marca 2010 Nie patrz na to co sie prezentuje na desce. To nie miernik, tylko wskaznik i nie musi pokazywac precyzyjnie temperatury. Dlatego próbuje rozgryźć co odpowiada za takie rozbieżności vag-zegary. Termo? czujnik? cos innego? Dlaczego tylko 66,6C pokazuje vag?
letallec Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 Zegary nie sa miernikiem, tylko wskaźnikiem i tylko dramatyczne różnice wpływają na pozycje wskazówki. Wierze ze przy 66 stopniach na VAG, wskazówka stała pionowo
verpa Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Opublikowano 22 Marca 2010 letallec, więc co byś zrobił na moim miejscu? Od czego zacząć?? Aby na darmo nie wymieniać termostatów itp.
banshee Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Sprawdź kolego króciec za termostatem, czy jest ciepły po mocnym rozgrzaniu furki. Ma być zimny jak lód. Miałem ten sam przypadek i wczoraj go zażegnałem. U mnie VAG pokazywał 74st.C a na blacie wskazówka nie dochodziła idealnie do 90. Wymiana termostatu i po sprawie. Żeby nie pchać się w koszta zrób tak jak mówiłem i będziesz miał pewność
letallec Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Zrob tak jak pisal przemik. O tutaj... Jak zrobisz dynamiczne to zaloguj bezposrednio po nich 007 stat - wyjasni sie sprawa termostatu...
banshee Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 To nic nie da na moje. Auto było rozgrzane, co wnioskuje po temperaturze paliwa.
verpa Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Opublikowano 23 Marca 2010 dzis sprawdze króciec, oby byl przewód ciepły- bede mial juz podstawe do działania. Postaram sie dzis logi dynamiczne wrzucic i BS. Czy z ASO skody pasuje termostat do mojej b6 o numerach 03G 121 113A ? Czy może inny?
banshee Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Ja kupiłem wahlera - zawsze wkładam tej firmy do tdi - w InterCarsie i trzyma mi non stop 88 st.C Cena 41zł z rabatem 29 Tutaj masz moje logi, jak trzyma wahler w AWX http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_logi_auta_tydzien_po_kupnie_prosba_o_ocene_motorowni_i_nie_tylko-t123456.0.html;new;topicseen#new
verpa Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Opublikowano 23 Marca 2010 a ja kupiłem ori w ASO i widzisz co sie dzieje. No ale jeszcze nie sprawdziłem krocca, wiec nie wiadomo jeszcze czy na 100% padniety. I nie wiem teraz jak cos jaki wziąc - znow ASO VW czy IC czy ASO Skody, bo z tymi wahlerami to podobno loteria.[br]Dopisany: 23 Marzec 2010, 12:40_________________________________________________ok sprawdziłem krociec ten ze zdjecia. i nie jest on cieply ale i lodowaty tez nie, gorny wąż b.ciepły.
banshee Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Ma mieć temperaturę otoczenia - no ciut więcej. Musisz czuć w dotyku, czy jest cieplejszy. Ciężko to opisać, ale powinieneś zauważyć różnicę. Trasa minimum z 10km i dopiero sprawdź.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się