GRazny Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 zgodnie z sugestią z tematu benzyniaków... dla nowych jak i ciekawskich zakładam temat... przyjmijmy za normę że 3ci bieg jest dla kosiarek, a 4ty dla traktorów... dodatkowo o ile to możliwe proszę o sprawdzenie przyśpieszeń od 100 do 160 na najwyższym biegu... byłoby miło gdyby były same filmiki... telefon ma każdy a jak wkleić na youtube też można znaleźć - choćby >>tu<< wszystko fabryczne... katalizator... wydech itp... przebieg 200.000km... masa 1550kg + 150 reszty
KmK Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 dobry, fajny pomysł, tylko coś się uparł na konkretne biegi przecież przyspieszając pokusisz się prędzej o przepięcie niż na zółwi sprint też się dołącze, znajdę tylko chwilę
GRazny Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Opublikowano 22 Marca 2010 biegi są jedynie celem porównania i wyeliminowania sprawności kierowcy... bardzo proszę również o podanie MASY POJAZDU !!!
Flyer Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 GRazny, ladnie Ci sie zbiera na IV od 60... masz chyba ladnego gifta w serii
Piotrek98igo Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 GRazny, ladnie Ci sie zbiera na IV od 60... masz chyba ladnego gifta w serii pewnie ma softa tylkoo tym nie wie
GRazny Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Opublikowano 22 Marca 2010 FLYERku... weź pokasuj wszystkie bez filmików... albo daj mi jakieś prawa tylko do tego wątku bo przydałby się porzadek... PS: softa nie mam bo na logach by wyszło...
MiruK Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 z ciekawości mierzyłem dziś stoperem swojego dla porównania, wynik 60-100km/h taki sam, do 160 narazie nie mierzyłem z tego co mi wiadomo to mam serie, aż mi ślinka cieknie co by było po virusiku
OLO_GDA Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 na razie 0-100 tak byle jak bo telefonem.. na razie seria, tiptronik na trybie D a nie S - mam wrazenie ze na S jest gorzej. potem sprawdze te 100-160 bo po miescie nie udalo sie ;] a po programie u Witka zobaczymy roznice
Trezor Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 na razie seria, tiptronik na trybie D a nie S - mam wrazenie ze na S jest gorzej. Też przed wirusem miałem takie wrażenie, a to dlatego, że na D zmieniał bieg w okolicach 4100obr/min., a na S w okolicach 4400obr/min. Problemem było to, że powyżej 4000obr/min. samochód słabł, więc ciągnięcie dalej miało mały sens. Po wirusie ciągnie do 4400obr/min. równie mocno, jak na niższych obrotach, więc teraz S ma teraz sens.
wiktorsam Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Korzystając z pięknej pogody porobiłem filmiki z przyspieszeń mojego klekota . Wyszły wydaje mi się że całkiem nieźle, nie wiem nawet czy nie za dobrze jak na serię AHU 90 kucyków ?? Mierzyłem odejście od 0-100 za pomocą GPS (aplikacja GTX na telefonie) i najlepszy czas z trzech prób to 10.8 s to coś za dobrze jak na serię chyba Zrobiłem też filmik, wychodzi na nim około 11s a ta próba akurat była nie najlepsza, za późno zmieniłem bieg na jedynce(około 4300), a zauważyłem że najlepsze czasy osiągam ciągnąć do około 4000 rpm. Log z aplikacji: 2010-04-01 14:13 0-100 km/h: 10,8 s 0-10 km/h: 0,2 s 0-20 km/h: 0,4 s 0-30 km/h: 0,7 s 0-40 km/h: 0,9 s 0-50 km/h: 1,5 s 0-60 km/h: 2,6 s 0-70 km/h: 4,3 s 0-80 km/h: 6,2 s 0-90 km/h: 8,4 s 0-100 km/h: 10,8 s 0-100 m: 5,6 s 0-200 m: 9,4 s 0-300 m: 12,8 s 0-10 km/h: 1 m 0-20 km/h: 4 m 0-30 km/h: 6 m 0-40 km/h: 9 m 0-50 km/h: 17 m 0-60 km/h: 36 m 0-70 km/h: 69 m 0-80 km/h: 114 m 0-90 km/h: 173 m 0-100 km/h: 240 m 0-100 m: 76,8 km/h 0-200 m: 94,2 km/h 0-300 m: 104,8 km/h Peak: 105 km/h 0-60 mph: 9,9 s Filmik: 0-100 km/h a4 1.9 tdi AHU A tutaj 60-160 4 bieg, też myślę nie najgorzej jak na 90 kucy 60-160 4th gear a4 1.9 tdi AHU. EDIT Aha filmy nędza bo słońce akurat tak świeciło, a muza z radia - żeby nie było EDIT 2 Obciążenie auta - tylko ja i pełen bak paliwa razem pewnie ze 160 kilo
proton2 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Mój V6 60-140 km/h na 4 biegu, generalnie szału nie ma. Coś mi przy nagrywaniu komórka zaszwankowała, ale chyba widać. Edit: Nie napisałem jednego - gumy 235/40/18 dosyć ciężkie. Na zimówkach (205/55/16) czuć, że zbiera się zdecydowanie lepiej.
bish - kopt Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 no to jak V6 tdi to sie przyłącze B5 2.5 tdi automat 5bieg. waga 1550kg + moje 100kg, kapcie 235/45/17 z tego co zaobserwowałem to u mnie 4bieg zaczyna sie dużo niżej niż w manualu
Trezor Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 No to i ja coś wstawię. Sorrki za jakość, ale to tylko telefon. W każdym razie widać, jak samochód przyśpiesza od 0-100km/h. Samochód jak w opisie, na kołach 18'' 235/40, pół baku, trochę gratów w bagażniku, ale tylko kierowca w środku. Tiptronic na "D". Jedyna próba, bo nagrana na trasie.
siemian Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 mój BLB 0-130km/h koło 225/17 runflat (są cięższe od 18' i jest to niestety odczuwalne) ostatnio mierzyłem przyśpieszenia: 4 bieg 60-140km/h - 13,1s Najlepszy czas 0-160km/h mam 19,5s 0-200km/h 37,3s
smoku666 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 A4 B6 Avant AVF Multitronic +delikatny chip 0-130km/h sory za jakość, nagrywałem na szybko za pierwszym podejściem, kapcie 235/45/17, ładunek 2 osoby +śmieci w bagażniku. Multi na "D" jak znajdę więcej czasu to nagram ładniej i więcej....
siemian Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Pozwoliłem sobie przyrównać przyśpieszenia OLO_GDA i moje. Wadomo że cięzko porównywać takie "suche" widoki liczników, ale z doświadczenia wiem że ma to odzwierciedlenie na drodze. Ogólnie to z autopsjii wiem że moje autko na suchym do 130 idzie minimalnie lepiej od a4 3.0 tdi 204hp, a troszke gorzej od a4 3.0 tdi 232hp (do 130 zostaje o pół długości auta). Oczywiście mówimy o równiutkim czyściutkim asfaltem... bo jak pojawiają się nierówności lub jest brudna droga to zaczynają się schody :> Pzdr.
turdzi Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 siemian dorzezbisz quattro i bedzie git , ladnie jezdzi , ja tylko zmierzylem sobie 60-100 na IV biegu i faktycznie tak jak u ciebie wyszlo 6 sek. wiec poprawa do serii to 0.5 sek.Musze porobic wiecej testow
OLO_GDA Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 siemian. porównamy po mojej wizycie u Witka heheh... a tak serio to ciekawe porownianie, ostatnio robilismy male testy z Piero (198 koni w 2.0tdi) i 2.0T benzyna... w obu przypadkach byłem góra zarowno ze startu jak i z rolki... npewnie ze nie byly to duze roznice. mi sie tylko jedna rzecz jeszcze rzucila w oczy. ze jednak 3.0 nadrabia pojemnoscią i wiecej "wybacza". po prostu te osiagi przychodza mu latwiej, nawet jak sie czlowiek nie do konca wstrzeli ze startem to i tak jakos idzie. przy 2.0 minimalnie zla zmiana biegu powoduje momentalne odpadniecie z "rywalizacji" najbardziej czuc to z rolki. bo ze stratu to z moim TIPtronikiem to niezla loteria jest hehehe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się