Guest spedyt Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Potrzebne narzędzia: Klucz płaski 18, 22 Klcz 13, 16 Imbus 10 Przyrząd do zdejmowania końcówek Podnieść auto na podnośniku, zdjąć koło, poluzować śrubki Ściągaczem wycisnąć końcówkę, można podnieść zwrotnice do góry żeby lepiej wyszła końcówka. Metoda na liczenie obrotów przy wykręcaniu może nie być skuteczna, zauważyłem że różnią się długości gwintów końcówek, dlatego proponuję zmierzyć suwmiarką odległość śruby od kołnierza końcówki Ustawić imbusem trzpień końcówki Założyć końcówkę w zwrotnicę i poskręcać wszystko razem USTAWIć ZBIEŻNOŚć!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaczy 0 Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Czy śruby przy zwrotnicy należy wymieniać? Prawdopodobnie tak. Jakie są ich numery? Bez odpowiedniego narzędzia ciężko to zdjąć? Pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spedyt Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Czy śruby przy zwrotnicy należy wymieniać? Prawdopodobnie tak. Jakie są ich numery? Śrub nie było w komplecie dlatego nie wymieniałem Beż tego przyrządu można wybić trzpień ale trzeba młotkiem się namęczyć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomekpal 0 Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 Witka. Wymieniłem ostatnio u siebie końcówki i mam problem z ustawieniem zbieżności. Dwa razy była regulowana i samochód ciągnie na prawo. czy wiecie co to może być, czy mechanik źle ustawia czy może coś w montażu? Pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cayenne 0 Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 Witka. Wymieniłem ostatnio u siebie końcówki i mam problem z ustawieniem zbieżności. Dwa razy była regulowana i samochód ciągnie na prawo. czy wiecie co to może być, czy mechanik źle ustawia czy może coś w montażu? Pozdr. Do poprawki.Koleś spaprałi tyle. Ja sam po wymianie końcówki wjeżdzałem na kanał coś chyba z 7 razy,bo jak dałem kierownice na prosto, to auto jechało w prawo. Jedź niech poprawia,bo inaczej będzie Ci opone darło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grabalaba 0 Posted August 7, 2007 Share Posted August 7, 2007 A co zrobić, jak po poluzowaniu śrub i wycisnięciu końcówki nie można jej wykręcić? Macie jakiś patent? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aramis 1 Posted August 8, 2007 Share Posted August 8, 2007 A co zrobić, jak po poluzowaniu śrub i wycisnięciu końcówki nie można jej wykręcić? Macie jakiś patent? Dzień wcześniej WD-40 albo coś podobnego. Ja jak wymieniałem psiknąłem przed samą robotą no i miałem problem, nie mogłem końcówki wykręcić. Już zacząłem studiować literaturę jak to inaczej rozebrać, albo jechać na jakiś warsztat. Po chwili namysłu postanowiłem jeszcze raz spróbować, a tu niespodzianka poszło i to całkiem lekko. Tak że trzeba lać Link to comment Share on other sites More sharing options...
SnOOpie 1 Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Panowie metoda z suwmiarką jest w porządku. Po zmierzeniu "starych" odległości od drążka do początku gwintu przy końcówce drążka i ustawieniu tych miar dla nowych końcówek mechanik nawet zbieżności nie musiał ustawiać bo po pomiarach powiedział, że wszystko jest idealnie Wątek jak najbardziej pomocny przy pierwszej wymianie. Dzięki Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartekT81 0 Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 Panowie metoda z suwmiarką jest w porządku. Po zmierzeniu "starych" odległości od drążka do początku gwintu przy końcówce drążka i ustawieniu tych miar dla nowych końcówek mechanik nawet zbieżności nie musiał ustawiać bo po pomiarach powiedział, że wszystko jest idealnie Wątek jak najbardziej pomocny przy pierwszej wymianie. Dzięki Pozdrawiam Metoda z suwmiarką od dawna jest metodą bardzo sprawdzoną. Mnie osobiście pokazał ją wujek mechanik już jakies 15 lat temu Link to comment Share on other sites More sharing options...
szymon441992 0 Posted July 13, 2014 Share Posted July 13, 2014 Mi znajomy wymieniał gałke i troche pomylił obroty a zbierzność była ustawiana chwile przed gałką i ustawiłem sobie sam na gałce, względem koła kierownicy. Metodą prób i błędów co obrót jazda próbna i chodzi super nie ścina opon ani nic tego rodzaju Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now