Bart-S Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Opublikowano 25 Marca 2010 Niby dla sterowników ze zmiennym kodem też jest sposób na zaprogramowanie. Oprócz tego oczywiście mogą się pojawić problemy z podłaczeniem się do nowszych systemów - muszę sprawdzić czy dało by radę podmienić sterownik na ten z B8 (wersja softu 7.0) lub ewentualnie zaktualizować starszy sterownik do nowszej wersji... Poniżej aktualna lista zgodności modułu instalowanego m.in. w B8 z systemami konkretnych marek... http://www.eurohomelink.com/_uk/download/KompList_Komplett.pdf 1
letallec Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 Bart Masz może rozpiskę kostki która wychodzi ze slonecznika? thx
Bart-S Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Opublikowano 31 Marca 2010 Masz na schematach - T6m: T6m/pin1 - styk lampki podświetlającej lusterko do makijażu T6m/pin2 - styk lampki podświetlającej lusterko do makijażu T6m/pin3 - połączenie ze sterownikiem Homelink w zderzaku T6m/pin4 - zasilanie panelu w słoneczniku (bezpiecznik S16 5A) T6m/pin5 - sygnał do sterownika w drzwiach kierowcy (nie wiem na cholerę to ale w schemacie jest) T6m/pin6 - połączenie z zegarami (bodajże zasilanie diód w panelu słonecznika, ale nie jestem pewien)
letallec Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Masz na schematach - T6m: T6m/pin1 - styk lampki podświetlającej lusterko do makijażu T6m/pin2 - styk lampki podświetlającej lusterko do makijażu T6m/pin3 - połączenie ze sterownikiem Homelink w zderzaku T6m/pin4 - zasilanie panelu w słoneczniku (bezpiecznik S16 5A) T6m/pin5 - sygnał do sterownika w drzwiach kierowcy (nie wiem na cholerę to ale w schemacie jest) T6m/pin6 - połączenie z zegarami (bodajże zasilanie diód w panelu słonecznika, ale nie jestem pewien) Dopiero ogarniam te schematy i Twoja powyższa instrukcja jest bardzo pomocna. [br]Dopisany: 31 Marzec 2010, 16:43_________________________________________________Bartek Co to za sterownik 8E0 909 511 A ?
Bart-S Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Przeznaczony dla aut do Mexico - nie wiem czym dokładnie różni się od zwykłej wersji bez A. Najprawdopodbniej pracą w innym zakresie MHz...
letallec Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Bartek Pls o potwierdzenie, bo jak pisałem wcześniej, na razie nie ogarniam schemetów. Pin 6 ze sloneczka laczy sie z pinem 17 przy liczniku na kostce T32? Jeśli chodzi o sterownik J530, to pin 3 ze słoneczka łączy się z 10 w sterowniku, pin 9 w sterowniku laczy sie z zasilaniem, a pin ??? z masą(jeśli brak opisu to znaczy ze sterownik musi byc przykrecony do masy).
Bart-S Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Sterownik ma tylko 4 piny. T10x które pomyliłeś z wejściami sterownika to kostka kończąca wiązkę adaptera w przedziale silnika - chodzi o to: Jeśli nie masz PDC z przodu to najlepiej pominąć tę kostkę i ciągnąć kabel bezpośrednio do sterownika HL. Rozpiska przedstawia się następująco: słonecznk/pin1 -> lampka makijażu/pin2 słonecznik/pin2 -> masa lampki makijażu i panelu HL (źródło dowolne, dobierz coś z wiązki dachowej) słonecznik/pin3 -> ciemnobrązowa kostka 17-pin na słupku A/pin12 -> niebieska kostka 10-pin na słupku A -> czarna 10-pin kostka w zderzaku -> sterownik HL/pin2 słonecznik/pin4 -> ciemnobrązowa kostka 17-pin na słupku A/pin11 -> bezpiecznik S16 5A słonecznik/pin5 -> ciemnobrązowa kostka 17-pin na słupku A/pin13 -> czarna 20-pin kostka wiązki drzwi schowana w słupku A/pin17 -> czarna 10-pin kostka w sterowniku drzwi kierowcy/pin9 słonecznik/pin6 -> pomarańczowa kostka 17-pin na słupku A/pin 1 -> zielona 32-pinowa kostka w zegarach (prawa strona)/pin 17 Jeśli nie macie pakietu oświetlenie nie podłączasz pinu 1 słonecznika (pin 2 czyli masę trzeba zapiąć ze względu na panel HL). Jeśli dokładacie pakiet oświetlenie pin 1 lampki trzeba podpiąć do modułu komfortu wg. następującej rozpiski: pin 1 lampki -> pomarańczowa kostka 17-pin na słupku A/pin 15 -> moduł komforu, czarna kostka 12pin/pin4 Jeśli auto posiadało wcześniej pakiet oświetlenie - wystarczy przełożyć czerwono/szary kabelek z lampki makijażu do pinu nr 1 w 6-pinowej kostce słonecznika i resztę podpiąć zgodnie z powyższym schematem. Jeśli auto nie ma systemu PDC na przód więc nie posiadacie fabrycznej wiązki adaptera - teoretycznie nie trzeba zakładać całego układu tak jak zrobiłem to dla PDC. Wystarczy w dowolny sposób przeciągnąć do przedziału silnika 3 przewody, które połaczymy ze sterownikiem Homelink. Rozpiska dla sterownika HL: pin 2 - sygnał z panelu słonecznika (opisany wcześniej - łączymy z pinem 3 w 6-pinowej kostce osłony przeciwsłonecznej) pin 3 - masa (źródło dowolne) pin 4 - zasilanie sterownika (wspólne z zasilaniem panelu słonecznika, bezpiecznik S16 5A) Bezpiecznika w pozycji "16" fabrycznie nie posiadamy - trzeba go dołożyć i oprócz doprowadzenia wiązki od HL podłaczyć go także do stacyjki (wtyczka 15-pin/pin 6 - będzie już obsadzony czarnym kabelkiem o przekroju 4.0mm). To chyba wszystko
letallec Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Dzięki nie zamierzam az tak ingerować. Myślałem żeby sterownik umieścić gdzieś w podszybiu. Żeby nie rozbierać przodu auta
Rosemeyer Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 hehe - J23 znowu nadaje Ja mam u siebie homelinka, ale na 6 bram do których mam dostep zadzialal tylko z jedna Oczywiscie pod ta "jedna" podjezdzam max. 3 razy w roku, podczas gdy po pozostale kilka razy dziennie Po kilku rozmowach z "fachowcami" z hormana i nice odpuscilem dalsze sledztwa i woze pilota w podlokietniku
letallec Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 2 pytania: 1. czemu pin6 w sloneczniku trzeba polaczyc z licznikiem? Mozna to pominac? 2. "wtyczka 15-pin/pin 6" - czy jest to zasilanie po przekreceniu kluczyka, ktore ma byc wyslane na S16?
Bart-S Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Wtyczka 15-pin/pin-6 to stacyjka - dokładnie na pin 4 w kostce słonecznika oraz pin 4 w sterowniku HL zostanie podane zasilanie w momencie przekręcenia zapłonu... Pin 6 w słoneczniku to iluminacja przycisków panelu HL - pin 17 w zielonej kostce w zegarach załącza wszystkie iluminacje przycisków i przełączników w aucie po włączeniu świateł drogowych. Jeśli nie chcesz ciągnąć się do zegarów można podpiąć się do panelu podsufitki (iluminacja włącznika oświetlenia głównego).
wrclaguna Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Bartku powiedz mi czy sterownik 8E0 909 511 A bedzie pasil
Bart-S Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2010 To jest driver opisany jako MEX - zadziała ale nie wiem jak z obsługą naszych bram. Możliwe, że Meksyk na coś pokombinowane z częstotliwościami... Jednym słowem - niewiadoma.
wrclaguna Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 A czy ktos moze ma fotke sterownika do B6 8E0909511
wrclaguna Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 nie pokaze wam co zrobilem z oslona daszkiem przeciwslonecznym tylko to mi zostalo i zastanawiam sie gdzie umiescic pilot do Homelink bede mial do przetestowania dwa sterowniki , jeden z B6 z koncowka A i od B8 zobaczymy czy beda wspolpracowac
Bart-S Opublikowano 8 Lipca 2010 Autor Opublikowano 8 Lipca 2010 Oglądałem sterowniki z B8 na ebay - wyglądają tak samo. Na oko gniazdo drivera też ma 4 piny więc chyba podejdzie... Ale ale... coś ty zrobił ze słonecznikiem HL????
wrclaguna Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 dobrze ze uratowalem pilota do bramy ;( poprostu pewnie go nie bedzie w daszku gdzies go wcisne jeszcze nie wiem gdzie moze tu pasuje jak z fabryki :gwizdanie:
letallec Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 Bart-S Pokaz zdjecie przycisków od dolu? Jak to wyciagnac ze sloneczka?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się