Jarol Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 Myślę powolej nad wymianą skrzyni biegów w swoim aucie. Z tego co wyszukałem jest kilka osób co robiło taką wymiane z 5 na 6 ale nie ma o tym żadnego tematu. - Proszę więc o informacje co jest potrzebne do takiej wymiany. - Jaką skrzynie kupić, żeby można było jeździć z większą prędkością przy niższych obrotach. Czy jest jakaś skrzynia na której na 6 biegu będzie przy 3000-3200obr min 180Km/h?? - Czy mozna również zapodać do B6 1,9 skrzynie z B7 2,0TDi - 2,7TDi
letallec Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 Moja skrzynia(FRL - jesli dobrze pamietam) ma licznikowe 160km\h przy 3000, przy 3400 jest 180km\h
Jarol Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Opublikowano 26 Marca 2010 Moja skrzynia(FRL - jesli dobrze pamietam) ma licznikowe 160km\h przy 3000, przy 3400 jest 180km\h No właśnie wolałbym coś dłuższego na obenej 5 biegów mam 160km/h przy 3100obr.
letallec Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 Napisałem to właśnie po to, żebyś nie brał mojego modelu pod uwagę
Flyer Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 Jarol, poszukaj dlugiej skrzyni od A6 2.5TDI. Rogal mial np. taka w swoim passacie (2.0TDI @ 250PS). Na III biegu spokojnie krecisz auto do 120km/h. Ja mam np. nieco krotsza skrzynie niz A6, ale dluzsza niz w 1.9TDI. Na VI przy 180km/h mam ~3000 obr.
jaro4444 Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 Za długa też nie dobra bo spada elastyczność. Optymalna to taka jak miałem w Leonie 6 bieg, 3000 obr. 172 km/h. Ale chyba nie ma takich wzdłużnych. Z 2.0 TDI zapodajesz bez problemu, ale to bez sensu 6 bieg ok 162 km/h. Do B6 musisz mieć skrzynię z centralną tylną łapą, a nie na dwie łapy jak z Passata B5 FL.
Jarol Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Opublikowano 26 Marca 2010 Do B6 musisz mieć skrzynię z centralną tylną łapą, a nie na dwie łapy jak z Passata B5 FL. To już wiem czyli Passat i A4 B5 odpada. Za długa też nie dobra bo spada elastyczność. Optymalna to taka jak miałem w Leonie 6 bieg, 3000 obr. 172 km/h. Ale chyba nie ma takich wzdłużnych. Z 2.0 TDI zapodajesz bez problemu, ale to bez sensu 6 bieg ok 162 km/h. Do B6 musisz mieć skrzynię z centralną tylną łapą, a nie na dwie łapy jak z Passata B5 FL. Zgadza sie nie chce też za długiej skrzyni. Ważne żeby 4 była krótka bo teraz mam okropnie długą a na tym biegu bardzo często się wyprzedza i ważne jest przyśpieszenie. Jaro4444 możesz coś więcej napisać co po za skrzynią, sprzęgłem i dwumasem jest jeszcze potrzebne do wymiany skrzyni??
adamooo Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 do 6 potrzebujesz.. rozrusznik wybierak dystans między skrzynią a silnikiem dwumas + sprzęgło 240 kostkę biegu wstecznego i wsjo. większość rzeczy ma kolega Jaro444 na sprzedaż
marewel Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 W skrzyni od 2.5 dluzsze sa tylko biegi od 3 lub od 4 w wzwyż. http://www.dieselschrauber.de/GKB.html
jaro4444 Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 Sanki w B6 nie są potrzebne. Potrzebna jest najprawdopodobniej tylko aluminiowa poprzeczka w kształcie litery "W", ta co podpiera z tyłu skrzynię.
Jarol Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Opublikowano 26 Marca 2010 A możecie mi powiedzieć czy skrzynia i sprzęgło z 2,0 TDI BRD będzie pasowac do AWX????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się