Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Problem po wymianie świec...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Tak jak w temacie mam problem z silnikiem po wymianie swiec. Auto ma zalozona sekwencje stag4. Wczoraj zmienialem swiece gdyz wydawalo mi sie na poprzednich juz swoj przebieg byl zrobiony. Poniewaz wiekszosc na forum poleca swiece NGK BKUR6ET-10, wiec takie tez zakupilem. Sa one trojelektrodowe. Te ktore wyjalem byly boscha dwuelektrodowe. Po wymianie auto dusi sie, spada z obrotow, przy ruszania ze skrzyzowania ma taka jakby przerwe-najpierw sie zdusi do ok 400obr/min i dopiero jak powoli dodam gazu zaczyna nabierac mocy. Wczesniej przed wymiana tak nie bylo. I teraz nie mam pojecia co zrobic tzn. jakie swiece zalozyc zeby silnk dobrze pracowal. Dodam ze przewody wymienione byly jakies 2 miesiace temu na boscha. Czy mozliwe ze te ngk wcisneli mi podrobki gdyz kupione sa z allegro. Nie weim co jest grane - wszystkim na tych ngk dobrze chodzi a u mnie lipa jak ja pie***le... Czy kupic te dwuelektrodowe boscha czy moze jednoelektrodowe???????

Opublikowano

ALLEDROGO- to raj dla podróbek i towaru "leżakowanego" lepiej kupić czasami troszkę drożej ale od kogoś zaufanego ,FORUM itd.

Opublikowano

a sprawdź jeszcze czy "nasadka" KWN dobrze nachodzi na świece, delikatny luz i iskra będzie uciekać

Opublikowano

Boscha olej! TYLKO NGK! Sprawdź kopułkę.. Może zmieniając świece się ukruszyła do reszty... Przewody zmieniałes? Ja zaleciłbym wymianę przewodów również!

Opublikowano

Jak mogla sie kopulka przy wymianie swiec ukruszyc bo nie wiem?? Przewody zmienione byly 2 miechy temu. Sprawdzalem wlasnie KWN i sa dobrze zalozone, podociskalem je jeszcze ale to samo... Na jakis shit chyba trafilem.

Opublikowano

Kup jedno elektrodowe i w sklepie. NGK jest notorycznie podrabiane, poza tym na LPG lepiej sprawdzają się świece jedno elektrodowe. Mają możliwość regulacji przerwy.

Opublikowano

A w wieloelektrodowej, to co? Niby nie można regulować przerwy między elektrodami?

Opublikowano

Ciekawe jak ustawisz przerwy. I w dodatku jednakowe na wszystkich elektrodach.

Opublikowano

Ciekawe jak ustawisz przerwy. I w dodatku jednakowe na wszystkich elektrodach.

nie jak tylko czym :naughty:

Opublikowano

Uwaga

na dokręcanie świec NGK, należy to zrobić z wyczuciem ponieważ lubi pękać ceramika i wtedy d... zbita

więcej o dokręcaniu świec w odpowiednich lekturach motoryzacyjnych...

Pozdrawiam

Opublikowano

Ciekawe jak ustawisz przerwy. I w dodatku jednakowe na wszystkich elektrodach.

Szkoda, że taki stary, a jeszcze ci nikt nie pokazał jak, lub czym?

Opublikowano

Przerwy to np. można delikatnie rozszerzyć przyrządem mierniczym o nazwie "szczelinomierzem" (komplet blaszek o różnej grubości).

jawor031 a próbowałeś wkręcić stare świece i zobaczyć co się stanie?

Opublikowano

Starych świec nie próbowałem wkręcać, bo na nich mi silnik wariował z obrotami, tzn falowały. Teraz falowanie ustało, ale na zimnym silniku jak ruszam potrafi nieźle zamulić lub zjechać z obrotów nawet do około 300-400 i dopóki nie dodam gazu chodzi tak jak by nie paliw na wszystkie gary i czuć swąd nie spalonego paliwa...

Opublikowano

na vagu nie ma błędów... byl zle ustawiony jakis czujnik polozenia walu korbowego czy cos takiego. nie pamietam dokladnie. ale zostalo to naprawione i teraz zero bledow...

Opublikowano

Witam.

A sondę lambda ruszałeś kiedyś??

Opublikowano

Witam,

jesli chodzi o swiece to polecam marke: DENSO (podobno orginaly Made in Japan :kox: ). Wczesniej mialem tez NGK i ok. Jednak na DENSO wydaje mi sie, ze silniczek jakos żwawiej pracuje - ladniej wchodzi i zchodzi z obrotow. Swiece zakupilem na allegro:

http://www.allegro.pl/item930686306_denso_swieca_k20pbr_s10_audi_seat_skoda_vw.html

dobralem w/g katalogu takiej jak zaleca producent do mojego silnika. Jesli koleszka nie ma takich wystawionych mozesz zapytac, jak ma to Ci wystawi. Tez jezdze na LPG. Podobno do gazu swiece powinny miec mniejsza przerwe niz fabryczne z racji tego ze mieszanka pow-gaz jest gestsza i trudniej przeskoczyc iskrze. Ja nie zauwazylem, az takiej roznicy, wiadomo ADR (u mnie) to nie jest rakieta przeciez i dodatkowych mocy nie ma sie co spodziewac :decayed: po wymianie swiec.

:hi:

Opublikowano

Witam. Wtrące się ale musze zapytac o te świece denso. Mój ADR ma problem tuż po odpaleniu nie równo pracuje drga i gdy mocno i zdecydowanie wcisnę gaz to się dławi. Podobnie spadają obroty i zachowuje się jakby stracił moc. Gdy dodaje gazu powoli to wchodzi na obroty. Aby ruszyc po nocy na zimnym silniku muszę trochę poczekac aby się nieco rozgrzał i problem znika. Czy to może byc zależne od świec. Już kilka razy mechanik mi wymienił świece i nie wiwem nawet jakie mam ale na pewno nic dobrego. Czy ten link to do świec pasujących do ADR 1.8 125PS?

:hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...