jawor031 Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 Witam. Tak jak w temacie mam problem z silnikiem po wymianie swiec. Auto ma zalozona sekwencje stag4. Wczoraj zmienialem swiece gdyz wydawalo mi sie na poprzednich juz swoj przebieg byl zrobiony. Poniewaz wiekszosc na forum poleca swiece NGK BKUR6ET-10, wiec takie tez zakupilem. Sa one trojelektrodowe. Te ktore wyjalem byly boscha dwuelektrodowe. Po wymianie auto dusi sie, spada z obrotow, przy ruszania ze skrzyzowania ma taka jakby przerwe-najpierw sie zdusi do ok 400obr/min i dopiero jak powoli dodam gazu zaczyna nabierac mocy. Wczesniej przed wymiana tak nie bylo. I teraz nie mam pojecia co zrobic tzn. jakie swiece zalozyc zeby silnk dobrze pracowal. Dodam ze przewody wymienione byly jakies 2 miesiace temu na boscha. Czy mozliwe ze te ngk wcisneli mi podrobki gdyz kupione sa z allegro. Nie weim co jest grane - wszystkim na tych ngk dobrze chodzi a u mnie lipa jak ja pie***le... Czy kupic te dwuelektrodowe boscha czy moze jednoelektrodowe???????
neon Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 ALLEDROGO- to raj dla podróbek i towaru "leżakowanego" lepiej kupić czasami troszkę drożej ale od kogoś zaufanego ,FORUM itd.
bartek1605 Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 a sprawdź jeszcze czy "nasadka" KWN dobrze nachodzi na świece, delikatny luz i iskra będzie uciekać
Copywriter Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 Boscha olej! TYLKO NGK! Sprawdź kopułkę.. Może zmieniając świece się ukruszyła do reszty... Przewody zmieniałes? Ja zaleciłbym wymianę przewodów również!
jawor031 Opublikowano 29 Marca 2010 Autor Opublikowano 29 Marca 2010 Jak mogla sie kopulka przy wymianie swiec ukruszyc bo nie wiem?? Przewody zmienione byly 2 miechy temu. Sprawdzalem wlasnie KWN i sa dobrze zalozone, podociskalem je jeszcze ale to samo... Na jakis shit chyba trafilem.
Copywriter Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 Kopułka ma w środku grafitowy palec. On się ukruszył pewnikiem.
marek34 Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 Kup jedno elektrodowe i w sklepie. NGK jest notorycznie podrabiane, poza tym na LPG lepiej sprawdzają się świece jedno elektrodowe. Mają możliwość regulacji przerwy.
szogun0 Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 A w wieloelektrodowej, to co? Niby nie można regulować przerwy między elektrodami?
marek34 Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 Ciekawe jak ustawisz przerwy. I w dodatku jednakowe na wszystkich elektrodach.
Buba Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 Ciekawe jak ustawisz przerwy. I w dodatku jednakowe na wszystkich elektrodach. nie jak tylko czym
lukaszk Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 Uwaga na dokręcanie świec NGK, należy to zrobić z wyczuciem ponieważ lubi pękać ceramika i wtedy d... zbita więcej o dokręcaniu świec w odpowiednich lekturach motoryzacyjnych... Pozdrawiam
szogun0 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Ciekawe jak ustawisz przerwy. I w dodatku jednakowe na wszystkich elektrodach. Szkoda, że taki stary, a jeszcze ci nikt nie pokazał jak, lub czym?
Bogumił Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Przerwy to np. można delikatnie rozszerzyć przyrządem mierniczym o nazwie "szczelinomierzem" (komplet blaszek o różnej grubości). jawor031 a próbowałeś wkręcić stare świece i zobaczyć co się stanie?
jawor031 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Starych świec nie próbowałem wkręcać, bo na nich mi silnik wariował z obrotami, tzn falowały. Teraz falowanie ustało, ale na zimnym silniku jak ruszam potrafi nieźle zamulić lub zjechać z obrotów nawet do około 300-400 i dopóki nie dodam gazu chodzi tak jak by nie paliw na wszystkie gary i czuć swąd nie spalonego paliwa...
jawor031 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2010 na vagu nie ma błędów... byl zle ustawiony jakis czujnik polozenia walu korbowego czy cos takiego. nie pamietam dokladnie. ale zostalo to naprawione i teraz zero bledow...
ardian6 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Witam. A sondę lambda ruszałeś kiedyś??
jawor031 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2010 nie. sondy lambda nie ruszalem...
Silverse Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Witam, jesli chodzi o swiece to polecam marke: DENSO (podobno orginaly Made in Japan ). Wczesniej mialem tez NGK i ok. Jednak na DENSO wydaje mi sie, ze silniczek jakos żwawiej pracuje - ladniej wchodzi i zchodzi z obrotow. Swiece zakupilem na allegro: http://www.allegro.pl/item930686306_denso_swieca_k20pbr_s10_audi_seat_skoda_vw.html dobralem w/g katalogu takiej jak zaleca producent do mojego silnika. Jesli koleszka nie ma takich wystawionych mozesz zapytac, jak ma to Ci wystawi. Tez jezdze na LPG. Podobno do gazu swiece powinny miec mniejsza przerwe niz fabryczne z racji tego ze mieszanka pow-gaz jest gestsza i trudniej przeskoczyc iskrze. Ja nie zauwazylem, az takiej roznicy, wiadomo ADR (u mnie) to nie jest rakieta przeciez i dodatkowych mocy nie ma sie co spodziewac po wymianie swiec.
MiczelDMS Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Witam. Wtrące się ale musze zapytac o te świece denso. Mój ADR ma problem tuż po odpaleniu nie równo pracuje drga i gdy mocno i zdecydowanie wcisnę gaz to się dławi. Podobnie spadają obroty i zachowuje się jakby stracił moc. Gdy dodaje gazu powoli to wchodzi na obroty. Aby ruszyc po nocy na zimnym silniku muszę trochę poczekac aby się nieco rozgrzał i problem znika. Czy to może byc zależne od świec. Już kilka razy mechanik mi wymienił świece i nie wiwem nawet jakie mam ale na pewno nic dobrego. Czy ten link to do świec pasujących do ADR 1.8 125PS?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się