Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHH] Obniżenie - co o tym sądzicie?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiekszego shi*tu nie bylo? Jak cos jest tanie to jest drogie, do tego do benzyn jeszcze wg. aukcji. Do tego krotsze amory bo seria zaraz padnie. chyba ze masz 1Be to inna bajka. A jak rozkladac zawias to i przygotuj sie pewnie na wahacze jesli nie zmieniales jeszcze :decayed::kox: Chociaz wg tego co pamietam to idzie ta sama sprezyna do 1.8t i tdi. Pan pewnie nie bardzo nawet wie co sprzedaje.

widze ze ktos Ci eibachy tutaj wrzucil, to juz jest jakis konkret. Ale np w B4 na takim setupie jest twardo...a i dziury nalezy juz zaczac zauwazac. Chyba ze masz gladkie drogi w miescie.

Opublikowano

Wybaczcie ze jestem tutaj nowy i od razu ostre slowa ale czy Ty szukasz wszystkiego co najtansze na allegro? Samochod tez wybrales najtanszy? Zawieszenie bezposrednio wplywa na Twoje zycie, jak nie ma kasy to sie czeka i sklada a nie po kosztach leci. Dobrze zgredek27 napisal, a gdzie reszta, amortyzatory tez najtansze? Same amortyzatory to kupa kasy...

Opublikowano

kup coś co idealnie pasuje do Twojego auta i najlepiej oryginalne, WOlałbym kupić takie używki niż jakieś no name ... Jeśli masz zawieszenie zwykle 1BA możesz spokojnie zamontować sprężyny z 1BE (-20mm) albo max -30mm.. później oryginalne amorki szybciej Ci padną.. To moja opinia..

Opublikowano

to co odrazu drożej kosztuje tzn. że musi być lepsze ? jak chcecie to kupujcie sprężyny po 800 i amory też

ja kupiłem spingi H&R za 190 zł -30mm od kolesia z forum i jeżdże na ori amorkach i jest za***iście, wiem że mogą sie prędzej teraz wysrać ale po co mam wyjmować sprawne amory? i co mam niby z nimi zrobić? używane amory sprzedam za stówe a 800 mam dać za nowe - sportowe, co?

jak mi sie te skończą to bede wymieniał

Bzdura :kox:

Opublikowano

to co odrazu drożej kosztuje tzn. że musi być lepsze ? jak chcecie to kupujcie sprężyny po 800 i amory też

ja kupiłem spingi H&R za 190 zł -30mm od kolesia z forum i jeżdże na ori amorkach i jest za***iście, wiem że mogą sie prędzej teraz wysrać ale po co mam wyjmować sprawne amory? i co mam niby z nimi zrobić? używane amory sprzedam za stówe a 800 mam dać za nowe - sportowe, co?

jak mi sie te skończą to bede wymieniał

Bzdura :kox:

Przesiadz sie na krotsze amory to zobaczysz roznice, oczywiscie ze w POLSCE wszyscy tniemy koszty ale... H&R nie porownywalbm do nie sprawdzanych no nameow. Przy -35 zdarza sie juz ze samochod dobija amorem seryjnym i to juz nie jest komfortowa sytuacja. To troche jak kupowac w ciemno chinskie opony, tanie i dobre? Raczej nie :decayed:

Nawet ich strony nie moge znalezc w internecie...

Opublikowano

a czy jak mam zawieche normalną 1BA, i chce zmienić na 1BE czyli -20mm to mogę zmienić tylko sprężyny? standardowe amory jakoś to pociągną?

w końcu 20mm to chyba dużo nie jest :-). Czytałem na forum różne opinie, ale chyba najczęściej pojawia się opinia o konieczności wymiany amorów przy obniżaniu 1BE o kolejne 20mm w stosunku do komfortowego.

kolega MrTea napisał:

Jeśli masz zawieszenie zwykle 1BA możesz spokojnie zamontować sprężyny z 1BE (-20mm) albo max -30mm..

Czy inni koledzy są tego samego zdania?

Opublikowano

a czy jak mam zawieche normalną 1BA, i chce zmienić na 1BE czyli -20mm to mogę zmienić tylko sprężyny? standardowe amory jakoś to pociągną?

w końcu 20mm to chyba dużo nie jest :-). Czytałem na forum różne opinie, ale chyba najczęściej pojawia się opinia o konieczności wymiany amorów przy obniżaniu 1BE o kolejne 20mm w stosunku do komfortowego.

kolega MrTea napisał:

Jeśli masz zawieszenie zwykle 1BA możesz spokojnie zamontować sprężyny z 1BE (-20mm) albo max -30mm..

Czy inni koledzy są tego samego zdania?

Pojezdzisz ale po zmianie na krotsze zmieni sie charakterystyka zawieszenia zdecydowanie na plus, dodam tylko tyle ze do 1BE seryjnie idzie krotszy amortyzator wiec chyba niemiaszki wiedzialy co robia. Seryjne amory beda mialy za dlugi skok wlasnie o te 2cm, szybciej padna. Nie wiem jak z dobijaniem na -30 juz przy wiekszych predkosciach i bujnieciu dobija.

Opublikowano

Właśnie mi chodzi żeby trochę lepiej trzymał się drogi + ciut lepszy wygląd. :-) Problem, mam taki, że mam seryjne zawieszenie 1ba i jeszcze sprawne amory i myślę aby wymienić sprężyny i dokończyć te amorki, i wtedy wymiana amorków.

Mam nadzieje, że zjawiska dobijania na -20 nie będzie :-)

Opublikowano

Kolega jeździ na seryjnych amorach i sprężynach H&R -30mm właśnie. Na progach lub wyższych kraweżnikach musi uważać bardziej niż ja dużo niżej na zawieszeniu gwintowanym :gwizdanie: Ma lepszy komfort ale nie o aż tak dużo. Mnie osobiście by denerwowało takie dobijanie

Opublikowano

Trochę się mi plan zmienił, założę sprężyny WEITEC -30, amorków na razie nie będę ruszał. Jak będzie dobijało, to pewnie i amory zaraz padną to wtedy wstawię o krótszym skoku.

Na gwint to na razie kapuchy nie ma... ale mam nadzieje ze na razie springi trochę polepszą sprawę. Jak nie to będę dalej myślał.

Opublikowano

WItam. ja wg rozkodowania VIN mam zawias 1BE- jak można odjąć pare mm od wysokości auta, tak zeby nie zakatować amorow? bo są jeszcze sprawne, także nie ma co ich wymieniać. Aha... i jak moge sprawdzić czy mam 1BE czy przypadkiem poprzedni własciciel nie zrobił sobie 1BA ?? Jutro zmierze wysokość i może ktoś mi podpowie mniej wieciej. Koła i opony to 205/55/16

Opublikowano
jak można odjąć pare mm od wysokości auta, tak zeby nie zakatować amorow?

max -30 mm

jak moge sprawdzić czy mam 1BE czy przypadkiem poprzedni własciciel nie zrobił sobie 1BA ??

sprezyny 1BE oznaczone sa trzema kropkami

Opublikowano
jak można odjąć pare mm od wysokości auta, tak zeby nie zakatować amorow?

max -30 mm

jak moge sprawdzić czy mam 1BE czy przypadkiem poprzedni własciciel nie zrobił sobie 1BA ??

sprezyny 1BE oznaczone sa trzema kropkami

Arek każda spręzyna ma 3 kropki z seryjnych, o radzaju decydują ich kolory :wink4:

Opublikowano

wybaczcie moi laicyzm... ale gdzie są te kropki?? :P

Opublikowano

wybaczcie moi laicyzm... ale gdzie są te kropki?? :P

na spręzynach

Opublikowano

Ok. w temacie

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t113764.0.html;highlight=oznaczenie+sprężyn

jest zdjęcie. Mam takie jak te pierwsze, tzn. jedna szara i dwie białe. Więc do amorów 1BE. Niedługo zamontuje sprężyny obniżające :) może w Lipcu :)

Opublikowano

witam co polecacie żeby obniżyć autko, spręzyny i amorki obniżające czy gwint

zalezy co preferujesz i na co cie stac. ja polecam gwint :good:

ps: jakby co mam sprezynki Eibacha do sprzedania :gwizdanie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...