Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana hamulców A4[b5] na S4, RS4, A8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie do kogoś, kto przerabiał temat lub jest w stanie stwierdzić bez wahania.

Czy jest możliwe, bez przeszkód, założenie hamulców (jarzmo, zacisk, tarcze, klocki) do Audi A4 B5 z S4 lub RS4, A6/S6 lub A8/S8. Chodzi mi o to czy zestaw podpasuje pod oryginalną zwrotnice. Z tego co udało mi się ustalić to chyba jest problem.

I jeszcze mam pytanie czy zestaw z A6, z tarczą 312mm by pasował.

Generalnie chodzi mi o to, żeby założyć jak największą tarcze (obecnie jest ori 288mmx25mm), możliwe małym kosztem.

Proszę o jakieś sugestię, podpowiedzi, pomoc.

z góry dziękuje :)

Opublikowano

da się , jest temat na forum o zmianie na 312mm-poszukaj , sam to robiłem i polecam :good:

Opublikowano

Właśnie na szukajce przeglądałem zanim założyłem wątek, ale coś nie odnalzałem. Będę szukał dalej.

Czyli mówisz, że 312mm podpasują bez przeszkód? :)

dzięki za podpowiedź.

Opublikowano

Właśnie na szukajce przeglądałem zanim założyłem wątek, ale coś nie odnalzałem. Będę szukał dalej.

Czyli mówisz, że 312mm podpasują bez przeszkód? :)

dzięki za podpowiedź.

Tak. Wystarczy zmiana na nowe tylko jarzm i tarcz, reszta ta sama.

Opublikowano

Dzięki koledzy za pomoc.

Czyli to mam rozjaśnione.

A orientuje się ktoś jak jest w przypadku założenia hamulców z eSy albo A8???

Ile zmian? :)

Zależy mi na jak największej tarczy, ale jeśli będą koszty baaaardzo wysokie to będzie decyzja na 312nastki :)

Opublikowano

zwrotnice, zaciski bla bla bla...

Opublikowano

Czyli mówisz, że 312mm podpasują bez przeszkód? :)

pod warunkiem że rozstaw otworów w jarzmie i zwrotnicy są takie same

jarzma od B6 do B5 nie podejdą, zaciski powszem

przy zmianie na hamulce od S4 B5 musiałbys zmienić również zwrotnice, dolny wahacz oraz sam przegub razem z półosią, zbyt duzo mieszania, nie warto...

Opublikowano

zwrotnice, zaciski bla bla bla...

jarzma od B6 do B5 nie podejdą, zaciski powszem

przy zmianie na hamulce od S4 B5 musiałbys zmienić również zwrotnice, dolny wahacz oraz sam przegub razem z półosią, zbyt duzo mieszania, nie warto...

Dzięki koledzy, o to mi chodziło. Czyli na dzień dzisiejszy nie wchodzi w rachubę. Za duże koszta będą tej przyjemności :)

Czyli mówisz, że 312mm podpasują bez przeszkód? :)

pod warunkiem że rozstaw otworów w jarzmie i zwrotnicy są takie same

No, tak to jest oczywiste. Właśnie o to mi chodzi, czy są te same otwory i wszystko się spasuje. Koledzy wyżej pisali, że pasuje :)

Sprawdze to jeszcze dokładnie.

dzięki za pomoc i zainteresowanie tematem wszystkim :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...