trzeciaq Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 ja jestem po monatzu takiego turba do a4 b6 1.9tdi i troche przerobek bylo potrzebnych, ze wzgledu na to ze trafila sie u Witka prawie nowa BVA to ja wziolem ze wzgledu na to ze BRD brak, auto wylaczone z obiegu na kilka dobrych dni. same niuanse to jedna rzecz nie pasi to druga http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avf_19_tdi_131_km_czarna_bestia_na_18-t52458.0.html;msg1491584#msg1491584 Strona zimna jest wieksza i blacha oslonowana filtra powietrza sie nie miesci jak powinna, wchodzi ale nie bardzo sie ja da przykrecic, w tym temacie musze cos pomyslec, bo bez oslony zaraz po 2km sie smaży filtr.
jaro4444 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2010 ze wzgledu na to ze trafila sie u Witka prawie nowa BVA to ja wziolem ze wzgledu na to ze BRD brak, Coś kolego pomieszałeś. BVA ma tą samą turbinę co BRD (03G145702H) Zapewne piszesz o turbinie CAHA 2.0 170 KM CR (03L145702E), w dodatku opisanej jak wół na części zimnej czerwonym flamastrem "CAHA"
siemian Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 no no no... ciekawy mod się szykuje. Daj znać jak to chodzi
jaro4444 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2010 tak BV43A , tylko ona jest 163 konna czy 170 ps ? Trzeciaq Ty dalej nic nie kumasz a zabierasz głos. CAHA ma turbo 03L 145 702 E BRD i BVA mają tą samą turbinę 03G 145 702 H. BV43A to wewnętrzne oznaczenie KKK pokazujące jakiej średnicy jest wirnik części gorącej i jaki to jest typoszereg turbin (w tym przypadku turbina VTG z wirnikiem części gorącej średnicy 43 mm) A co do montażu. W domu mam już: - turbo 03L145702E, - kolektor 03L253033, - uszczelki 8K0253115B, 03L253039B, 038131547A i 028145757, - dwie śruby N90592705 Brakuje węża spływowego oleju. Flansza do wydechu, zaślepka EGR są już w robocie. Pozostanie dorobić tylko króciec na wąż.
trzeciaq Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 tak BV43A , tylko ona jest 163 konna czy 170 ps ? Trzeciaq Ty dalej nic nie kumasz a zabierasz głos. CAHA ma turbo 03L 145 702 E BRD i BVA mają tą samą turbinę 03G 145 702 H. BV43A to wewnętrzne oznaczenie KKK pokazujące jakiej średnicy jest wirnik części gorącej i jaki to jest typoszereg turbin (w tym przypadku turbina VTG z wirnikiem części gorącej średnicy 43 mm) A co do montażu. W domu mam już: - turbo 03L145702E, - kolektor 03L253033, - uszczelki 8K025311B, 03L253039B, 038131547A i 028145757, - dwie śruby N90592705 Brakuje węża spływowego oleju. Flansza do wydechu, zaślepka EGR są już w robocie. Pozostanie dorobić tylko króciec na wąż. kazdy z nas byl kiedys poczatkujące wiec napisalem TAK - ze sie pomylime BV43a - jakie turbo zalozylem I zapytanie czy ona ma 163 czy 170ps , bo silniki CAHA 2.0 sa 163 i 170ps w poniedzialek jade na strojenie do Dynosoftu, to wkleje wykres
jaro4444 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2010 I zapytanie czy ona ma 163 czy 170ps Z tego co wiem to CAHA mają zawsze 170 KM. Ważny jest typ turbiny - 03L145702E. Tego typu turbiny są montowane w motorach 163 i 170 KM. Trzeciaq czy to Twoje turbo?
bogumilt Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Zalożyleś już to turbo?? Jak porównanie z turbo BRD??
trzeciaq Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 duzo rzezby nie ma, wystarczy rozwiercic oczka po 2mm na zewnatrz i pasi. a pozniej tylko lekko zrezacz wydech pod kontem i jest git
jaro4444 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Turbo leży na stole wprost przed moimi oczyma Frezuje się właśnie nowa flansza do wydechu. Montaż pewnie przyszły tydzień.
bogumilt Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Ciekaw jestem tej hybrydy cr/pd. Niemasz tej żeźby i zabawy co w 1.9...
seba1-2 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 łukasz wrzuć fotkę jak to jest zamontowane na motorze....
trzeciaq Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 jutro bede wyciagal filtr powietrza bo niezbyt siedzi to cos cykne i wrzuce
alvaro Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Turbina od 170 CR jest montowana również w 143 CR poliftówkach (2009r) ciekaw jestem w takim razie czy 170CR po lifcie mają też inną turbinę...
trzeciaq Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Turbina od 170 CR jest montowana również w 143 CR poliftówkach (2009r) ciekaw jestem w takim razie czy 170CR po lifcie mają też inną turbinę... one sa troche inne tu masz zdjecia i krotki opis http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=221077
bogumilt Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 są prawie identyczne.... troche inne średnice na wylocie...
jaro4444 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Alvaro nie są identyczne. Turbiny ze 143 KM CR mają tylko zunifikowane wyjście na tłumik szmerów przepływu (część 03L131111 G). Tak poprawiona turbina ma nr 03L145702D. Ma ona inny wałek części gorącej i inne koło kompresji.
alvaro Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 jaro4444 rozumiem że mowa o B8 poliftowych (czyli od 2009r) tak ?? W takim razie kumpel wprowadził mnie w błąd...
jaro4444 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Po 2009 r. CAGA,CAGB, CAGC mają nadal tak jak było 03L145702H, a CAHA,CAHB 03L145702J, czyli to samo co "E" ale z płaskim przodem i metalowym tłumikiem szmerów przepływu 03L131111E. [br]Dopisany: 09 Kwiecień 2010, 17:55_________________________________________________ Niemasz tej żeźby i zabawy co w 1.9... Dziś porobiłem trochę pomiarów skręconego zespołu turbiny i kolektora (dopiero dziś bo musiałem wywiercić 3 urwane szpilki w używanym kolektorze i zastąpić je nowymi). Według tych pomiarów wszystkie punkty bazowe są zachowane. Więc położenie osi turbiny jest identyczne jak seryjnej z BLB, oś wydechu powinna być zachowana w osi turbiny, turbina wisi idealnie poziomo na silniku, wąż zasilający olejem i spływowy pasują oryginalne (niepotrzebnie chyba zakupiłem wąż 03L 145 736 F). Więc tak naprawdę założenie turba wymaga dwóch przeróbek (zakładają zastosowanie kolekora 03L253033): - dorobienia flanszy do wydechu, - dorobienia króća na wylocie zimnego powietrza (lub zastosowanie oryginalnego tłumika szmerów przepływu). Wszystko to potwierdzę w przyszłym tygodniu, bo jutro odbieram gotową flanszę pod wydech i tym samym mam zebrane wszystkie najważniejsze graty do moda. Jeśli się to potwierdzi, to jestem gotów założyć się, że tak samo będzie w silnikach 8V, tylko kolektor wymagać będzie profesjonalnego przerobienia szpilek (pod warunkiem, że da się to zrobić na ori kolektorze). Jeśli dorwę gdzieś tanio kolektor AWX to spróbuję to zrobić w ramach testu. Problemy ze skręconą turbiną i złym jej położeniem w przestrzeni wynikać mogą z dopasowywania się na siłę pod istniejące szpilki i otwory.
trzeciaq Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 przy okazji wymiany filra powietrza i pasowania blachy oslonnej do filtra cyknolem foty jak turbo siedzi. musiałem troche zrecac uchtyty wystajace z filtra zeby blacha blizej przylegala do niego i sie zmiescila
adamooo Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Po 2009 r. CAGA,CAGB, CAGC mają nadal tak jak było 03L145702H, a CAHA,CAHB 03L145702J, czyli to samo co "E" ale z płaskim przodem i metalowym tłumikiem szmerów przepływu 03L131111E. [br]Dopisany: 09 Kwiecień 2010, 17:55_________________________________________________ Niemasz tej żeźby i zabawy co w 1.9... Dziś porobiłem trochę pomiarów skręconego zespołu turbiny i kolektora (dopiero dziś bo musiałem wywiercić 3 urwane szpilki w używanym kolektorze i zastąpić je nowymi). Według tych pomiarów wszystkie punkty bazowe są zachowane. Więc położenie osi turbiny jest identyczne jak seryjnej z BLB, oś wydechu powinna być zachowana w osi turbiny, turbina wisi idealnie poziomo na silniku, wąż zasilający olejem i spływowy pasują oryginalne (niepotrzebnie chyba zakupiłem wąż 03L 145 736 F). Więc tak naprawdę założenie turba wymaga dwóch przeróbek (zakładają zastosowanie kolekora 03L253033): - dorobienia flanszy do wydechu, - dorobienia króća na wylocie zimnego powietrza (lub zastosowanie oryginalnego tłumika szmerów przepływu). Wszystko to potwierdzę w przyszłym tygodniu, bo jutro odbieram gotową flanszę pod wydech i tym samym mam zebrane wszystkie najważniejsze graty do moda. Jeśli się to potwierdzi, to jestem gotów założyć się, że tak samo będzie w silnikach 8V, tylko kolektor wymagać będzie profesjonalnego przerobienia szpilek (pod warunkiem, że da się to zrobić na ori kolektorze). Jeśli dorwę gdzieś tanio kolektor AWX to spróbuję to zrobić w ramach testu. Problemy ze skręconą turbiną i złym jej położeniem w przestrzeni wynikać mogą z dopasowywania się na siłę pod istniejące szpilki i otwory. jak coś to mam taki kolektor
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się