Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Montaż turbiny 03L145702E do silnika 2.0 TDI 16 V PD


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Koszt tego tłumika to ok. 130plnów - nowy z ASO. :wink4: Odpowiecie mi na moje poprzednie pytanko? :naughty:

---------- Post dopisany 05-10-2012 at 09:12 ---------- Poprzedni post napisany 01-10-2012 at 09:27 ----------

A co powiecie na temat turbiny 03L145701E?

W temacie jest ...702E :mysli:

Z końcówką D jest to turbo z 2.0TDI 143KM

701E i 702E w zasadzie jest to, to samo, tylko w etce różni się datą montażu. 702E montowali od 8.09.2008 > 4.01.2010

Opublikowano

Już sprawa rozwiązana ale dzięx za odzew. :wink4:

Opublikowano

To teraz ja szukam CAHA CAHB :whistling:

Opublikowano

Szukaj, szukaj. :good: Zobaczymy jak będzie u mnie po korekcie softu z Turbo CAHA... :whistling:

Opublikowano

Dla potomnych, przy zmianie na CAHA radzę też wymienić rurkę oleju - powrót, na tą z CAHA, bo ori z BLB opiera się o część zimną turbiny i tym samym źle przylega mocowanie i puszcza olej bokiem.

Opublikowano

Czy ktos mi powie zakladajac turbine caha do silnika blb rurka zasilajaca turbo w olej zostaje z blb czy trzeba przelozyc z a4 b8?

Opublikowano

to ja wyciagne trupa z szafy :kox:

Koledzy czy ktos dorobilby taka flansze laczaca turbo CAHA z DPF tak, zeby nie trzeba bylo spawac -> p&p silnik 16V BRD

Opublikowano

Temat zanikł  , pytanie mam 2.0 tdi brd i klęka mi turbo ,warto jest montować cahę czy lepiej zostać przy brd? Jeżli mam dpf to jak spasować tę flanszę?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...