H4mm3R Opublikowano 9 Listopada 2012 Opublikowano 9 Listopada 2012 Koszt tego tłumika to ok. 130plnów - nowy z ASO. Odpowiecie mi na moje poprzednie pytanko? ---------- Post dopisany 05-10-2012 at 09:12 ---------- Poprzedni post napisany 01-10-2012 at 09:27 ---------- A co powiecie na temat turbiny 03L145701E? W temacie jest ...702E Z końcówką D jest to turbo z 2.0TDI 143KM 701E i 702E w zasadzie jest to, to samo, tylko w etce różni się datą montażu. 702E montowali od 8.09.2008 > 4.01.2010
akjam Opublikowano 9 Listopada 2012 Opublikowano 9 Listopada 2012 Już sprawa rozwiązana ale dzięx za odzew.
akjam Opublikowano 9 Listopada 2012 Opublikowano 9 Listopada 2012 Szukaj, szukaj. Zobaczymy jak będzie u mnie po korekcie softu z Turbo CAHA...
H4mm3R Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Dla potomnych, przy zmianie na CAHA radzę też wymienić rurkę oleju - powrót, na tą z CAHA, bo ori z BLB opiera się o część zimną turbiny i tym samym źle przylega mocowanie i puszcza olej bokiem.
damian19886 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Czy ktos mi powie zakladajac turbine caha do silnika blb rurka zasilajaca turbo w olej zostaje z blb czy trzeba przelozyc z a4 b8?
moniuh Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 to ja wyciagne trupa z szafy Koledzy czy ktos dorobilby taka flansze laczaca turbo CAHA z DPF tak, zeby nie trzeba bylo spawac -> p&p silnik 16V BRD
Slowiktm Opublikowano 25 Maja 2018 Opublikowano 25 Maja 2018 Temat zanikł , pytanie mam 2.0 tdi brd i klęka mi turbo ,warto jest montować cahę czy lepiej zostać przy brd? Jeżli mam dpf to jak spasować tę flanszę?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się