Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam otóż mam taki problem iż gdy samochód jest zimny pracuje bez zarzutu a po osiągnięciu 90 stopni i przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów stopniowo traci na mocy do obrotów 2400-2800 powyżej dostaje mocy i wszystko jest ok.Jest to uciążliwe szczególnie gdy ruszam gdyż do 2400-2800 auto zachowuje się jak muł a gdy dochodzi do 2400-2800 dostaje kopa i działa normalnie.Przebieg to 200 tyś mill a rozrząd był zmieniany przy 90 tyś mill.Zrobiłem komplet logów czy ktoś mądry mógłby zerknąć na logi i powiedzieć co jest nie tak z góry dziękuję i pozdrawiam

Logi statyczne:

000,001,003

OJGE9.jpg

004,007,013

CN1RJ.jpg

018,023

CNvNr.jpg

Logi dynamiczne:

000,001,003

CO6cA.jpg

004,008,010

OK4AA.jpg

011

OK9zS.jpg

Logi Basic settings:

000

Sx8MS.jpg

003

COWAA.jpg

011

CP83i.jpg

Opublikowano

EGR zaślepiony lub totalnie zasyfiony - do sprawdzenia. Turbo pompuje całkiem nieźle, przepływka mierzy OK, termostat OK. Masz jeszcze katalizator?

Opublikowano

.Przebieg to 200 tyś mill a rozrząd był zmieniany przy 90 tyś mill.

:shocked: :shocked: :shocked:

Opublikowano

Tak mam katalizator a co do egr to mam zamiar go wyczyścić lub wymienić myślisz że to jest przyczyną zamulania gdy ciepły?A jak myślisz pompki jeszcze są ok czy też do wymiany?Dzięki za odpowiedź[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2010, 09:58_________________________________________________Sorka przebieg to 120 tyś mill a nie 200 tyś mill.

Opublikowano

Przyczyna zamulenia bedzie raczej zapchany katalizator .... i nie wydaje Ci sie ze czas juz na wymiane rozrzadu :)

Opublikowano

Przemik myślisz że to katalizator?Bo gdy samochód jest zimny idzie jak burza dopiero po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów go zaczyna stopniowo zamulać a co do przebiegu mam 120 tyś mill a nie 200 tyś mill sorka

Opublikowano

zacznij od najprostszych rzeczy - czyli od wywałki kat.

Opublikowano

Witam ponownie.Otóż znalazłem usterkę w moim przypadku prawdopodobnie przyczyną był albo zawór ERG który nie działał poprawnie ponieważ wężyk podciśnienia był zatkany kulką prawdopodobnie przez jakiegoś mechanika i sterujący nim zawór N218 w którym było trochę wody po osuszeniu i wyczyszczeniu wraz z wężykami w których też znalazłem trochę wody wszystko wróciło do normy a autko śmiga jak należy pisze to w celu poinformowania dla kogoś kto może będzie miał taki sam problem dziękuje i pozdrawiam :)

Opublikowano

nikt nic nie pisze o korekcji na 2 cylindrze ? przecież to się w normie nie mieści, pierwszy i czwarty też nie idealne

Opublikowano

nikt nic nie pisze o korekcji na 2 cylindrze ? przecież to się w normie nie mieści, pierwszy i czwarty też nie idealne

To samo rzuciło mi się w oko, poza tym co już napisane wyżej :)

Korekcje fatalne i szukałbym innych pompek, co tu duzo mówić...

Uporałeś się z problemem, ale przy takich korekcjach katalizator nie wygląda pewnie ciekawie.

Opublikowano

No właśnie korekcje na pompkach nie są za ciekawe i czeka mnie albo wymiana albo regeneracja a co do katalizatora to zamierzam go wyrzucić i zamontować zwykłą rurę (zamiennik) do kupienia na allegro.Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...