jarekjp Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Witam otóż mam taki problem iż gdy samochód jest zimny pracuje bez zarzutu a po osiągnięciu 90 stopni i przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów stopniowo traci na mocy do obrotów 2400-2800 powyżej dostaje mocy i wszystko jest ok.Jest to uciążliwe szczególnie gdy ruszam gdyż do 2400-2800 auto zachowuje się jak muł a gdy dochodzi do 2400-2800 dostaje kopa i działa normalnie.Przebieg to 200 tyś mill a rozrząd był zmieniany przy 90 tyś mill.Zrobiłem komplet logów czy ktoś mądry mógłby zerknąć na logi i powiedzieć co jest nie tak z góry dziękuję i pozdrawiam Logi statyczne: 000,001,003 004,007,013 018,023 Logi dynamiczne: 000,001,003 004,008,010 011 Logi Basic settings: 000 003 011
letallec Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 EGR zaślepiony lub totalnie zasyfiony - do sprawdzenia. Turbo pompuje całkiem nieźle, przepływka mierzy OK, termostat OK. Masz jeszcze katalizator?
spanky Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 .Przebieg to 200 tyś mill a rozrząd był zmieniany przy 90 tyś mill. :shocked:
jarekjp Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Tak mam katalizator a co do egr to mam zamiar go wyczyścić lub wymienić myślisz że to jest przyczyną zamulania gdy ciepły?A jak myślisz pompki jeszcze są ok czy też do wymiany?Dzięki za odpowiedź[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2010, 09:58_________________________________________________Sorka przebieg to 120 tyś mill a nie 200 tyś mill.
przemik Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Przyczyna zamulenia bedzie raczej zapchany katalizator .... i nie wydaje Ci sie ze czas juz na wymiane rozrzadu
jarekjp Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Przemik myślisz że to katalizator?Bo gdy samochód jest zimny idzie jak burza dopiero po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów go zaczyna stopniowo zamulać a co do przebiegu mam 120 tyś mill a nie 200 tyś mill sorka
przemik Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 zacznij od najprostszych rzeczy - czyli od wywałki kat.
jarekjp Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Witam ponownie.Otóż znalazłem usterkę w moim przypadku prawdopodobnie przyczyną był albo zawór ERG który nie działał poprawnie ponieważ wężyk podciśnienia był zatkany kulką prawdopodobnie przez jakiegoś mechanika i sterujący nim zawór N218 w którym było trochę wody po osuszeniu i wyczyszczeniu wraz z wężykami w których też znalazłem trochę wody wszystko wróciło do normy a autko śmiga jak należy pisze to w celu poinformowania dla kogoś kto może będzie miał taki sam problem dziękuje i pozdrawiam
MiruK Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 nikt nic nie pisze o korekcji na 2 cylindrze ? przecież to się w normie nie mieści, pierwszy i czwarty też nie idealne
banshee Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 nikt nic nie pisze o korekcji na 2 cylindrze ? przecież to się w normie nie mieści, pierwszy i czwarty też nie idealne To samo rzuciło mi się w oko, poza tym co już napisane wyżej Korekcje fatalne i szukałbym innych pompek, co tu duzo mówić... Uporałeś się z problemem, ale przy takich korekcjach katalizator nie wygląda pewnie ciekawie.
jarekjp Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2010 No właśnie korekcje na pompkach nie są za ciekawe i czeka mnie albo wymiana albo regeneracja a co do katalizatora to zamierzam go wyrzucić i zamontować zwykłą rurę (zamiennik) do kupienia na allegro.Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się