domjenick Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 ok faktycznie masz racje uzyłem za duzo skrótów ale będę o tym pamietał na przyszłośc szkoda że mieszkamy tak daleko od siebie zaprosiłbym Cie na małą prezentację tego o czym pisałem może jeszcze będzie okazja-na razie powróćmy do tematu
majkel_majki Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Chociaż wycięcie katalizatora to jakby nie było zwykłe dziadostwo to zazwyczaj jest polecane na forum i wiele osób tak robi. Jeżeli cię stać na nowy i chcesz być ekologiczna to kup, niech go mechanik wymieni i po kłopocie.
Dev Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Chociaż wycięcie katalizatora to jakby nie było zwykłe dziadostwo to zazwyczaj jest polecane na forum i wiele osób tak robi. Jeżeli cię stać na nowy i chcesz być ekologiczna to kup, niech go mechanik wymieni i po kłopocie. :good: :good: :good: :good: też jestem za
Gość Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Witam ludzie. Podepnę się pod aktualny temat. Mój silniczek, AWT, też ma dwie sondy i zapchany kat (błędy na vagu, mulenie, postanowiłem że wycinam). Z pobieżnej lektury forum wywnioskowałem, że ta druga sonda ma wyłącznie zadanie informacyjne, więc nie ma wpływu na mieszankę, spalanie itd. Nie wiem czy sprawa dotyczy tylko AWT, czy podobnie jest w AVJ, względnie innych nowszych silnikach? To po pierwsze. Kolejna sprawa - zamiast kata chcę wstawić zamiennik. Znany na forum kolega Gruchot, stworzył dla mnie coś takiego: Koszt wykonania takiego zamiennika to jakieś 150-160 pln. Z tego co wiem, Gruchot robi te zamienniki z powodzeniem do 1,9tdi i jednosondowych 1,8. Co sądzicie o takim zamienniku? Będzie to działało? Jeszcze jedno - wyłączał ktoś z Was, poprzez ingerencje w kompa, pomiary drugiej sondy?? Chodzi o nieszczęsny "check" na desce. Pozdrowienia, monti
Maniusiek28 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 wiesz to wlasnego doswiadczenia czy z czytania forum, bo ja z wlasnego doswiadczenia to ze przy uszkodzonym kacie wzrasta zuzycie paliwa to pewnik, stawiam za to karton dobrej gorzaly ze mam racje co rusz przyjezdzaja do mnie auta ktore duzo pala, zwykle sa to auta z junkersami, zla regulacja mieszanki powoduje wypalenie kata (zbyt wysoka temperatura) zapala sie Check I auto strasznie duzo pali benzyny, przy rozruchu sie zalewa niestety silniki z EOBD potrzebuja sprawnego kata, a jezeli decydujemy sie juz go ''wyciac'' musimy wylaczyc sonde regulacyjna w ECU przychylam sie do wypowiedzi kolegi po wywaleniu kata smoli mi jakieś 1l wiecej....niedługo przy korekcie Rogal wyłaczy mi druga Lambdę
nina_1982 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Witam ponownie. A więc tak. Bo głębszym badaniu okazało się, że katalizator mam w porządku (na razie). Okazało się, że jakiś gumowy przewód się odłączył i już były nieprawidłowości w układzie wydechowym (chyba). Wszystkie gumowe przewodziki zostały wymienione i jest OKi. Spalanie wróciło do normy. Ale mam dwa pytania z inne beczki: 1. Mam przerwany kabelek w wiązce wchodzącej w drzwi kierowcy. Z przodu drzwi w miejscu gdzie się zamykają jest gumowa jakby rurka w której biegną. Ponoć częsta awaria. Czy połączyć je właśnie w tym miejscu czy lepiej rozebrać drzwi i gdzieś wewnątrz? 2. Czy wie ktoś przypadkiem czy można kupić dolną obudowę kierownicy? Pozdrowka i dziękuję za odpowiedzi.
domjenick Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 tu masz opisane wszystko co i jak-też z tym walczyłem-jak coś-odpowiem w tamtym wątku http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avj_problem_z_zamkiem_od_strony_kierowcy-t99021.0.html#top
Rekomendowane odpowiedzi