Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AWT] Wypadanie zapłonu na cylindrze


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Dziś jak sobie jechałem to w pewnym momęcie zaczął mi migać check i samochód zaczął cały dygotać i stracił moc.

Pojechałem na VAG'a i wykryło następujące błąd:

Wypadanie zapłonu na 3 i 4 cylindrze.

Jako że są właściwie już świeta mechanik nie chciał za to sie nawet brać. Tylko wspomniał że może wymiana świec pomoże. Więc pojechałem do sklepu, kupiłem, wymieniłem i nadal to samo.

Jaka może być tego przyczyna??

Można z tym jeździć??

Dam rade sam to naprawić?? Bo przydał by mi sie sprawny samochód na święta.

Dodam jeszcze że na gazie i na benzynie jest to samo.

Opublikowano

Może cewka ... :wink4:

Opublikowano

No ale cewki są 4 a z vaga wynika że błędy są na 2 cylindrach. Więc jak to sprawdzić czy to cewka??

Może jutro udało by mi sie gdzieś to kupic.

Opublikowano

Zamień cewki miejscami (3><1 4><2) i sprawdź VAGiem czy będzie tym razem przerwa na 1 i 2 cylindrze

Opublikowano

Witam :hi:

Miałem podobny problem przy diagnozie silnika przed chipowaniem.Wypadały zapłony na cylindrze.Zalałem lepszego paliwa (Shell V-Power Racing) a zazwyczaj jeżdżę na 95 i po kolejnym zvagowaniu auta nie było problemów.Jak by to nie pomogło to bym się dopiero bawił z cewkami.Może to samo masz u siebie :mysli: Pozdr.

Opublikowano

Spróbuj tego co napisałem w odpowiedzi #3

Opublikowano

Najpierw sprawdź, potem kupuj ...

Opublikowano

Generalnie taki miałem plan decayed

przypomniało mi sie że jak dziś wyciągnołem cewki ze 3 i 4 cylindra to były na górze zaśniedziałe.

_________________________________________________

No i lipa. Vag mi dziś odmówił posłuszeństwa i nic nie sprawdziłem. Poprzekładałem cewki ale chodzi tak jak na początku.

Więc teraz jakie jest prawdopodobieństwo że to cewki?? Świece są wymienione i chodzi tak jak chodził. Jest jeszcze coś co mogło sie zepsuć??

Opublikowano

Zamień cewki miejscami i potem odczyt VAGiem czy przestał palić na 1 i 2 cylindrze

Opublikowano

Napisałem że VAG mi własnie przestał działać :wallbash:

I czy jest jakaś inna metoda żeby do tego dojść czy tylko vag?? Nie chce audiolki męczyć a na najbliższa diagnostyke mam ze 30 km i do dopiero w środe będzie otwarte.

Opublikowano

A co się stało z VAGiem ?

Opublikowano

jeżeli zamieniałeś miejscami cewki i nic sie nie zmieniło, wniosek jest jeden

to nie wina cewek (ki)

na obudowie filtra powietrza jest jeden mały moduł

często przyczyną awarii jest uszkodzenie własnie tego modułu

VAG go nie wykryje, podmien element i sprawdz czy to cos zmieni

Opublikowano

Kolego, miałem ten sam problem. Auto cały dzień stało w serwisie. Świece, cewki, ciśnienie sprężania, ciśnienie doładowania, cały czas podłączony do kompa, wszystko sprawdzili. Okazało się, że była nieszczelność gdzieś w układzie odmy silnika. Wymienili "pajączka" i jest OK. A gdyby okazało sie, że dodatkowo masz uszkodzony (może nie zwróciłeś na to uwagi) zawór (podciśnieniowy) 06A129101F to jestem wręcz przekonany, że silnik zaciąga lewe powietrze. Hm... kosztowało mnie to okrągły tysiączek. Może ta informacja w czymś Ci pomoże. :hi:

Opublikowano

Kolego, miałem ten sam problem. Auto cały dzień stało w serwisie. Świece, cewki, ciśnienie sprężania, ciśnienie doładowania, cały ...

Przecież masz napisane wyżej , że pomogła wymiana cewek :cool1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...