szymongt Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Witam. Dziś jak sobie jechałem to w pewnym momęcie zaczął mi migać check i samochód zaczął cały dygotać i stracił moc. Pojechałem na VAG'a i wykryło następujące błąd: Wypadanie zapłonu na 3 i 4 cylindrze. Jako że są właściwie już świeta mechanik nie chciał za to sie nawet brać. Tylko wspomniał że może wymiana świec pomoże. Więc pojechałem do sklepu, kupiłem, wymieniłem i nadal to samo. Jaka może być tego przyczyna?? Można z tym jeździć?? Dam rade sam to naprawić?? Bo przydał by mi sie sprawny samochód na święta. Dodam jeszcze że na gazie i na benzynie jest to samo.
szymongt Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2010 No ale cewki są 4 a z vaga wynika że błędy są na 2 cylindrach. Więc jak to sprawdzić czy to cewka?? Może jutro udało by mi sie gdzieś to kupic.
ROBERT Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Zamień cewki miejscami (3><1 4><2) i sprawdź VAGiem czy będzie tym razem przerwa na 1 i 2 cylindrze
bialy986 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Witam Miałem podobny problem przy diagnozie silnika przed chipowaniem.Wypadały zapłony na cylindrze.Zalałem lepszego paliwa (Shell V-Power Racing) a zazwyczaj jeżdżę na 95 i po kolejnym zvagowaniu auta nie było problemów.Jak by to nie pomogło to bym się dopiero bawił z cewkami.Może to samo masz u siebie Pozdr.
szymongt Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2010 raczej watpie niestety bo ja na codzień latam na LPG racing To sie zaczeło dziać przy normalnej jeździe na LPG
ROBERT Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Spróbuj tego co napisałem w odpowiedzi #3
szymongt Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2010 no jutro się będe tak bawił. Ciekawe czy uda mi sie jutro uda gdzieś to kupić.
szymongt Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Generalnie taki miałem plan decayed przypomniało mi sie że jak dziś wyciągnołem cewki ze 3 i 4 cylindra to były na górze zaśniedziałe. _________________________________________________ No i lipa. Vag mi dziś odmówił posłuszeństwa i nic nie sprawdziłem. Poprzekładałem cewki ale chodzi tak jak na początku. Więc teraz jakie jest prawdopodobieństwo że to cewki?? Świece są wymienione i chodzi tak jak chodził. Jest jeszcze coś co mogło sie zepsuć??
ROBERT Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Zamień cewki miejscami i potem odczyt VAGiem czy przestał palić na 1 i 2 cylindrze
szymongt Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Napisałem że VAG mi własnie przestał działać I czy jest jakaś inna metoda żeby do tego dojść czy tylko vag?? Nie chce audiolki męczyć a na najbliższa diagnostyke mam ze 30 km i do dopiero w środe będzie otwarte.
szymongt Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Komputer nie wykrywa kabla. Żaden komputer...
Dev Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 jeżeli zamieniałeś miejscami cewki i nic sie nie zmieniło, wniosek jest jeden to nie wina cewek (ki) na obudowie filtra powietrza jest jeden mały moduł często przyczyną awarii jest uszkodzenie własnie tego modułu VAG go nie wykryje, podmien element i sprawdz czy to cos zmieni
szymongt Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Jednak wymiana cewek pomogła :>
sławek_wawa Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Kolego, miałem ten sam problem. Auto cały dzień stało w serwisie. Świece, cewki, ciśnienie sprężania, ciśnienie doładowania, cały czas podłączony do kompa, wszystko sprawdzili. Okazało się, że była nieszczelność gdzieś w układzie odmy silnika. Wymienili "pajączka" i jest OK. A gdyby okazało sie, że dodatkowo masz uszkodzony (może nie zwróciłeś na to uwagi) zawór (podciśnieniowy) 06A129101F to jestem wręcz przekonany, że silnik zaciąga lewe powietrze. Hm... kosztowało mnie to okrągły tysiączek. Może ta informacja w czymś Ci pomoże.
ROBERT Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Kolego, miałem ten sam problem. Auto cały dzień stało w serwisie. Świece, cewki, ciśnienie sprężania, ciśnienie doładowania, cały ... Przecież masz napisane wyżej , że pomogła wymiana cewek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się